Mini nákupy Mango a Lidl



Ahojte :)
Vítam vás všetkých na mojom blogu s prvým príspevkom, a to príspevkom s oblečením. Boli to len také menšie nákupy v Mangu a v Lidli. V Lidli mali tento týždeň ponuku so športovým oblečením, určeným najmä na behanie. Zaujali ma modro-ružové šortky a trojštvrťáky, ktoré som si aj kúpila. Šortky som už mala oblečené a sú veľmi príjemné i na bežné nosenie, ako napr. do prírody alebo, ak sa chcete jednoducho len tak obliecť do "športova". Trojštvrťové legíny mi prídu využiteľné len na behanie, príp. na iný druh športu.

V Mangu majú novú kolekciu s veľmi peknými kúskami, no musela som odolať... No čo sa v Mangu dosť rýchlo míňa, sú obyčajné bavlnené tielka. Teraz ich mali v krásnych farbách, takže to žlté a korálovo-oranžové som si bez váhania kúpila. Na to, že kus stojí len 2,99 eura, sú tieto topy fantastické.


Žiadne komentáre

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.