Balea, Essence & TONI&GUY

Posledný čas čítam na značku Balea veľa pozitívnych recenzií. Ja výrobky od Balei nepoužívam, pretože som s touto značkou nikdy nejako veľmi nesympatizovala. Dávnejšie som od nej vyskúšala telové mlieko a nebola som s ním moc spokojná, pretože ma z neho trocha svrbela pokožka. No mini krém na ruky, ktorý som si kúpila práve vďaka malému baleniu do kabelky ma dosť prekvapil; tak som sa rozhodla, že dám Balei znova šancu a niečo opäť vyskúšam. Produkty, ktoré ma upútali najmä svojim pekným, veselým obalom a krásnej vôni boli trblietavý sprchový gél Shining Cocos s kokosovou vôňou a krém na ruky Fruity Harmony s vôňou kokosového mlieka a pitaye. Z oboch výrobkov mám príjemné pocity, sprchový gél má nádhernú vôňu a čomu som rada - nespôsobuje mi žiadne alergické reakcie, takisto krém vonia úžasne a zanecháva ruky hydratované a jemné.
TONI&GUY suchý šampón som kúpila so zvedavosti na odskúšanie, nakoľko stál len 2 € (balenie 75 ml). Má peknú vôňu, no zázraky od neho netreba čakať. Aký taký účinok má, ale nie je to žiadny "wau efekt". No v nutných prípadoch sa samozrejme hodí a pomôže vlasy trocha oživiť. 
Od Essence mi pribudla do nechtovej kozmetiky leštička na nechty a lak na nechty nude dots v odtieni "28 truth or dare?" Leštička pozostáva zo 6 krokov: krok 1 - skrátenie, krok 2 - tvarovanie, krok 3 - upravenie, krok 4 - čistenie, krok 5 - vyhladenie a krok 6 - leštenie. Ja používam len kroky 3 - 6, pretože mám radšej sklenený pilník.
A čo vy? Máte radi výrobky od týchto značiek?

11 komentárov

  1. Ja mám od Balei olejček na vlasi stál 3 dačo ale presne neviem čo je celkom výhodná cena a je úplne super hlavne výborne vonia a vyživuje vlasy hoci ja použivam 2 olejčeky a to ešte od Matrixu a ten stál tuším 11 niečo ale ten je tiež super obidve by som otporučila (matrix má viac olejčekov keby niekto potreboval názov tak ho kludne napíšem)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám skúsenosti s olejmi na vlasy od Avonu a od kaderníckych značiek Echosline a Orofluido. Mávala som veľmi rozštiepené končeky a až po používaní vyživujúceho fluidu na vlasy s arganovým olejom Echosline Seliar Fluid som videla skutočné výsledky - končeky sa neštiepili a vyzerali zdravo. Momentálne používam Orofluido Elixir s obsahom arganového, ľanového a šachorového oleja a taktiež môžem len chváliť. No Echosline Seliar Fluid je pre mňa jednotkou v boji proti rozštiepeným končekom.

      Odstrániť
  2. Keď sa smiem opítať koľko stál ten fluid?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj cenu ti neviem povedať, mala som ho od maminy (mamina je kaderníčka). Pozerala som sa po ňom na nete a nie je ho zrovna ľahké zohnať, skús sa viacej popozerať alebo popýtať v kaderníckych salónoch. Cena je ale vyššia, za balenie 150 ml je to asi okolo 15 € (možno aj menej), robia aj menšie 30 ml balenie, ktoré by mohlo vychádzať cca 4 eurá, no tie ceny fakt presne neviem, v každom salóne môže byť cena iná, resp. robia aj darčekové balenia, ktoré sú za výhodnejšie ceny. Inak to malé balenie celkom dlho vydrží, takže za vyskúšanie to určite stojí :)

      Odstrániť
  3. Ale aj tak ďakujem ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ale aj tak ďakujem ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jaj, niečo sa my tu pokazilo preto som to napíla nechtiac 2krát ;P :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nevadí a nemáš za čo, kľudne aj nabudúce rada poradím :)

      Odstrániť
  6. Ach, Toni&Guy, s touto značkou mám tiež negatívnu skúsenosť, akurát že s klasickým šampónom, ktorý mal byť akože hydratačný, no paradoxne som po ňom mala vlasy ako slamu.. Fuj, to bol hnusný pocit, už nikdy viac túto značku :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ach, Toni&Guy, s touto značkou mám tiež negatívnu skúsenosť, akurát že s klasickým šampónom, ktorý mal byť akože hydratačný, no paradoxne som po ňom mala vlasy ako slamu.. Fuj, to bol hnusný pocit, už nikdy viac túto značku :-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám od tejto značky len suchý šampón, a ani po ničom inom od nich netúžim... zdá sa mi, že to je len "o značke" a nie o kvalite...

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.