štvrtok, 27. augusta 2015

Balzamy Carmex, EOS a Sierra Bees

Dnes mi prišla zásielka balzamov, ktoré som si objednala z internetového obchodu krasotika.sk. Objednaný tovar vždy pekne zabalia do bublinkovej fólie a pošlú milý odkaz s cukríkom :) Tentokrát som si objednala výlučne len balzamy od troch rôznych, všeobecne veľmi obľúbených značiek. Aj keď tieto balzamy nie sú žiadnymi novinkami a sú na trhu už nejaký ten čas, u mňa sa objavujú až teraz, nakoľko som vždy nejaká skeptická voči novým hitovkám a "boomom". Na testovanie týchto balzamíkov sa samozrejme moc teším a čoskoro sa tu na ne objaví aj recenzia.


2 komentáre:

  1. Ani jeden jsem ještě neměla možnost ozkoušet, ale zaujal mě ten balzám Sierra, připomíná mi lepidlo :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa z tých všetkých páči najviac EOS, no Sierra Bees je tiež veľmi dobrý, majú viacero príchutí, no tento červený s príchuťou granátového jablka je vraj najlepší. Na balzamy bude čoskoro i recenzia :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.