pondelok, 24. augusta 2015

Nákup z Mojalekaren.sk

Ahojte, v dnešnom príspevku sa chcem s vami podeliť so skúsenosťami s nákupom zo stránky Mojalekaren.sk
Doručenie zásielky z Mojalekaren.sk bolo rýchle, objednávala som v pondelok a zásielka mi prišla vo štvrtok. 
Objednaný tovar:
 Nutrend Unisport hypotonický iontový nápoj s príchuťou pomaranč
 Cemio lecitín v kapsuliach
 GS betakarotén s biotínom
 Eveline Nail Therapy - Diamond Hardness nechtový kondicionér
 Mary Kay TimeWise rozjasňujúce sérum 
Hypotonický iontový nápoj som brala pre priateľa, občas ho pijem aj ja, chutí výborne a nie je v ňom cítiť žiadnu pachuť. Lecitín s betakaroténom putoval do našej "lekárničky".
Produkty, o ktorých sa chcem viacej rozpísať sú Eveline nechtový kondicionér a Mary Kay rozjasňujúce sérum.
Eveline nechtový kondicionér som si objednala na základe pozitívnych recenzií, nakoľko mám krehké a lámavé nechty. Už po prvej aplikácii som cítila, že mám nechty jemne spevnené, a tiež musím poznamenať, že kondicionér, resp. lak na nechtoch pevne drží. Jedinou a asi aj veľkou nevýhodou je obsah 2 % formaldehydu, čo ma začalo veľmi znepokojovať, keď som sa dočítala, ako je táto látka škodlivá, pretože je karcinogénna a v lakoch na nechty by nemala čo robiť. Na druhú stranu je tento lak označený ako "number 1 nail care brand" a taktiež je dermatologicky testovaný. Mám z toho zmiešané pocity a vlastne ani neviem, či mám lak naďalej používať. Budem rada, ak mi napíšete vaše skúsenosti s týmto nechtovým kondicionérom od Eveline alebo od iných značiek.
No najzaujímavejším produktom z celej objednávky je Mary Kay rozjasňujúce sérum o objeme 29 ml z dôvodu jeho ceny 3,67 €. Keď som uvidela túto cenu, tak som nevedela, či sa náhodou nejedná o vzorku alebo o nejakú inú chybu. Zo zvedavosti som si sérum objednala a keď prišlo, tak som zistila prečo tomu tak je. Sérum má totižto dátum spotreby len do konca augusta tohto roku. Povedala som si, že nevadí, že za tú cenu sa to aj tak oplatilo (normálna cena je 52,50 €) a že aspoň vyskúšam ako sérum účinkuje na mojej pleti;  no aj tak sa mi nepáči, že na stránke nebola pri tomto produkte napísaná informácia o expirácii.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.