Today's shopping

Krásny a hlavne horúci večer všetkým :)
Viem, že už asi každý je z týchto horúčav totálne vyčerpaný, no ja už som na tom tak, že sa mi vôbec nič nechce, pomaly ani pohnúť sa z miesta :D Dneska som si povedala, že vypadnem trocha do klimatizovaných obchodov a spravila som si radosť pár drobnôstkami z Kiku, DM drogerie a Kauflandu. V Kiku som kúpila neparfumovanú, krásnu sviečku s nápisom "Home Sweet Home" skvele sa hodiacu do nášho nového bývania s priateľom  a retro plechovú dózu. Ďalej v DM-ke - lak na nechty Rimmel - edícia Rita Ora v odtieni "peachella", ktorý som veľmi chcela. No a naposledy v Kauflande vo výpredajovom regáli dva peknučké stojany na perá s farebnými štítkami, odlakovač na nechty, kozmetické obrúsky a nádherný chrómový podnos (presne taký som už dlhší čas hľadala). Sú to síce len maličkosti, no práve tie vedia niekedy človeku zdvihnúť náladu a potešiť :)

stojan využiteľný aj na kozmetické štetce

5 komentárov

  1. Tie stojany sú skvelé, škoda, že u nás v Kauflande som na nich nenatrafila, ale na štetce by sa mi teda hodili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Noo tak to je škoda, lebo jeden stál tuším len 0,69 €, našla som ich v takom výpredajovom regáli. Tak možno nabudúce nájdeš aj vo vašom Kauflande niečo pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.