sobota, 1. augusta 2015

Yves Rocher - Review I.

Krásny deň všetkým!
Pripravila som si pre vás recenziu francúzskej kozmetiky Yves Rocher. Mám z tejto značky veľa produktov, a rada by som sa s vami podelila o moje pocity a skúsenosti s jednotlivými výrobkami. Takže hurá na to :) 

Beautiful day to all!
I prepared for you a review of french cosmetics Yves Rocher. I have a lot of products from this brand and I would like to share with you about my feelings and experiences with individual products. So hooray for that :)


Mojim prvým produktom od Yves Rocher bola Čistiaca micelárna voda 2 v 1 z rady Sebo végétal určená na zmiešanú až mastnú pleť. Obsahuje púder zo šišiaka bajkalského, má pleť dokonale odlíčiť, tonizovať a odstrániť prebytočný maz a nečistoty. Navyše je bez obsahu parabénov, minerálnych olejov, farbív a silikónu. Čistiacu micelárnu vodu hodnotím pozitívne, používam ju na dočistenie a odstránenie mazu, pleť zanecháva čistú, sviežu a zdravšiu. Je vhodná aj na citlivú pleť, nespôsobuje mi pálenie (v miestach s vyrážkami) ako iné pleťové vody. Má príjemnú vôňu, ktorú zbožňujem :)

My first products from Yves Rocher was Purifying Micellar Water 2 in 1 Sebo végétal specific for combination to oily skin. It contents Bajkal Powder and it should perfectly clean, tone and remove superfluous sebum and impurities. Paraben, mineral oil, colorant and silicone free. I positively evaluate this product, I use it on cleaning and removing sebum, micellar water keeps clean, fresh and healthier skin, it also suitable for sensitive skin, it doesn´t make me smart (in areas with pimples) than other purifying waters; it has a nice odour, that I love :)

Ďalším produktom je Upokojujúci gél na okolie očí Active Sensitive určený pre citlivé očné okolie s výťažkom rastlinného soforínu. Gél má prinášať okamžitý pocit sviežosti a upokojenie aj tej najjemnejšej pleti, redukovať opuchy a známky únavy. Mne osobne veľmi vyhovuje gélové zloženie a čo sa mi páči na ňom úplne najviac je, že sa po nanesení rýchlo vstrebe do pokožky, čo je veľkým plusom pred následnou aplikáciou make-upu/korektoru. Samozrejmosťou je mimoriadna starostlivosť o citlivú pokožku očí.

Another product is Soothing Decongesting Eye Care Active Sensitive specific for sensitive eye area with extract of plant sophorine. Eye gel gives immediate fresh and soothing feeling, it reduces puffiness and signs of fatigue on even the most gentle skin. It also suitable for wearers of contact lenses. Me personally very satisfy gel composition and what I like most about it is that after application gel quickly absorbes into the skin and this is big plus before following applying of makeup/concealer. Of course there is special care for sensitive skin eyes.

Špirálu Sexy Pulp som dostala zadarmo po registrácii v kamennom obchode Yves Rocher k nákupu nad 1,99 eura. Najprv som si myslela, že to bude taká "nič-moc" špirála, no keď som ju vyskúšala, zostala som prekvapená. Špirála riasy pekne tvaruje, vytočí a dodá im objem, pričom riasy nezaťažuje, nedrolí sa, nerozmazáva a vydrží naozaj celý deň. 

I got free Sexy Pulp Mascara after my registration in Yves Rocher store for the purchase over 1,99 euro. At first I thought that it would be not good mascara, but when I tried it I remained surprised. Mascara nicely forms and dials lashes, adds volume without weighing them down. Mascara doesn´t crumble and smudge and it really lasts all day.

Nedávno som si kúpila dva druhy šampónov, a to šampón pre žiarivé vlasy a šampón na mastné vlasy s bio žihľavou. Šampón pre žiarivé vlasy má sviežu citrusovú vôňu, je obohatený o vitamín E a výťažok z citróna. Vlasy sú po jeho použití naozaj žiarivejšie, vyzerajú zdravšie a sú lesklé. Šampón má označenie ECOLABEL, teda má minimálny dopad na vodné ekosystémy, zodpovedá striktným požiadavkám na biologickú rozložiteľnosť a jeho obal nezaťažuje životné prostredie. Šampón s bio žihľavou zanecháva vlasy jemnejšie a dlhšie čisté, resp. sa o niečo menej mastnia. Oba šampóny chválim :)

I have recently bought two kinds of shampoos – Radiance Shampoo and Purifying Shampoo for oily hair with organic nettle. Radiance Shampoo has a fresh citrus fragrance, it is enriched by vitamin E and extract of lemon. Hair is really more radiant after use, hair look healthier and glossier. Shampoo is a certified Ecolabel, therefore it has minimal impact on aquatic ecosystems, corresponds to the strict requirments for biodegradability and its container does not pollute the environment. Shampoo with organic nettle keeps softer and more pure hair, respectively hair is a little less greasy. I praise both shampoos :)

Sprchový gél s peelingom s výťažkom z bio maliny má nádhernú ovocnú vôňu. Obsahuje prášok z marhuľových jadier a jadierok z kiwi. Je vhodný na každodenné použitie, pokožku zanecháva jemnejšiu.

Exfoliating Shower Gel – Organic Raspberry has wonderful fruity aroma. It contains Apricot Kernel Powder and Kiwi Seeds. It is suitable for everyday use, gel keeps softer skin. 

Peeling na ruky s obsahom bio arniky, jahodových zrniek a oleju z repky olejnej má olejovito-gélové zloženie. Ruky jemne premasíruje, vyživí a zjemní.

Exfoliating Botanical Care Oil with content of organic arnica, strawberry seeds and oil from rape seed has an oily-gel composition. It gently massages, nourishes and softens hands.

Lak na nechty s bledou telovou farbou určený na posilnenie a skrášlenie nechtov taktiež odporúčam. Lak nechty spevňuje a dodáva im zdravší vzhľad. Jediným mínusom je výdrž, ktorá je nižšia, mne vydrží dva dni.

Nail polish with pale color specific for hardening and beautifying of nails I also recommend. Nail polish strengthens nails and gives them healthier appearance. The only minus is endurance of nail polish, that is lower, it stays on my nails two days.


Toľko z mojich dojmov, ktoré sú predovšetkým pozitívne. Možno to vyznie ako reklama, no som s touto kozmetikou naozaj veľmi spokojná, páči sa mi, že výrobky sú prírodného pôvodu a vyhovujú aj citlivej pokožke. Onedlho sa môžete tešiť na ďalšiu veľkú recenziu produktov Yves Rocher. 
Máte aj vy radi túto kozmetiku, resp. ktoré výrobky máte obľúbené?



2 komentáre:

  1. Tá riasenka je asi najlepšie, akú som ja doposiaľ vyskúšala. Riasy krásne zahustí aj predĺži, neopadáva a vydržala mi bez vyschnutia pol roka. Plus má podľa mňa naozaj skvelú kefku, takú hustú. Ja som ešte skúšala z kamillkového radu Odličovač a tonikum, ten tak krásne vonia, že by som ho najradšej používala stále, pleť sa mi s ním vynikajúco odličuje a používala som ho aj ako tonikum, mám mastnú pleť a nezaťažil mi ju.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj u mňa patrí táto maskara k najlepším, ktoré som doposiaľ vyskúšala. Ten odličovač vyzerá dobre, mám v pláne si ho kúpiť, momentálne mám dvojfázový odličovač na oči od Mary Kay...Mne sa inak veľmi páčia sprchové gély a peelingy od Yves Rocher, ktoré nádherne voňajú a vždy sa teším na sprchu s nimi :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.