utorok, 1. septembra 2015

e.l.f. Essential voňavý tekutý rúž


Ahojte :)
Dnes mám pre vás recenziu na voňavý tekutý rúž od značky e.l.f. Hneď musím uviesť, že je to môj naj produkt na pery, keďže sa jedná viacmenej o lesk a ja rúže nerada používam. Mám ho v dvoch odtieňoch - Baby Lips a Perfect Pink. Baby Lips je skôr taká neutrálna farba s jemným telovo-ružovým nádychom a Perfect Pink je krásna ružová farba, ktorú používam najmä teraz cez leto, a na zimné obdobie si mám v pláne objednať vínovo-červený odtieň A-Ruby Slipper. 

A tu sú dôvody, prečo mám tento produkt od e.l.f. tak rada:
  1. má nelepivé zloženie,
  2. pery vôbec nevysušuje, práve naopak, dodáva im hydratáciu, 
  3. je bez obsahu trblietok (ja trblietavé lesky neobľubujem, pretože... mi jednoducho nesvedčia)
  4. na perách ho takmer ani necítiť, nevytvára "ťaživý" pocit,
  5. má jemnú mätovú vôňu,
  6. doba výdrže je cca 2-3 hodiny,
  7. má skvelý aplikátor, s ktorým sa perfektne a rýchlo pracuje,
  8. jeho cena je vzhľadom ku kvalite úplne miminálna - 1,79 € v dlhodobej akcii, bežná cena je aj tak len 1,99 €. 

Objednať si ho môžete z www.elf-kozmetika.eu.



Máte aj vy obľúbené produkty od značky e.l.f.? Ak áno, napíšte mi, rada sa s vami podelím o vaše pocity :)


11 komentárov:

  1. ja som nedávno písala recenziu na bronzer a rozjasňovač od elfu a veľmi mi teda nesadli, takže ak budem niečo objednávať určite sa na lesky pozriem :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú recenziu som čítala, vtedy som akurát rozmýšľala nad kúpou ich bronzeru, ktorý som si nakoniec radšej neobjednala...Každá značka má lepšie i horšie výrobky, no tieto lesky vrelo odporúčam. Tiež je super e.l.f. Essential ošetrujúci balzam na pery a Studio kompaktná farba na obočie.

      Odstrániť
  2. Úprimne...ešte som žiaden tekutý rúž nemala :-) Ale tieto vyzerajú fajn :-) Tento týždeň mi príde výplata a rozhodla som sa že si urobím nejakú radosť :-) A určite vyskúšam aj jeden z týchto rúžov :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za vyskúšanie určite stoja, dúfam, že budeš s týmto tekutým rúžom spokojná, veď potom daj vedieť :-)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Ďakujem, už som sa zapojila, spravila si super súťaž o krásnu paletku, ktorú by chcela asi každá z nás :)
      Na mojom blogu tiež práve prebieha súťaž, tak ak máš záujem, zúčastni sa :)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Ďakujem :) Inak nechceš sa zapojiť do práve prebiehajúcej giveaway? - odkaz na súťaž nájdeš v pravom hornom paneli

      Odstrániť
  5. Ja som na tento produkt písala recenziu. Mne sa mentolová vôňa pačí ale moje kúsky rozhodne lepivé sú. Navyše pod pojmom rúž si predstavujem niečo iné :) takže moja recnezia nebola taká lichotivá ako tvoja ale každému sedí niečo iné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pozrela som si tvoju recenziu a akurát jeden z tých odtieňov som si plánovala kúpiť. Ja som mala zatiaľ len tie bledšie farby a tie boli fajn, a mne naozaj maximálne vyhovujú, pretože nie som moc rúžová, aj keď sa to snažím zmeniť :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.