Moje výhry v giveaways


Posledné dva týždne som mala viacej šťastia a vyhrala som až v dvoch súťažiach, a to u Aďky na blogu Girl with pink nails a u Sue Diamond na blogu Sue and Colours. Obom výhram som sa veľmi potešila, je to milé, keď vám takto niekto spraví radosť :) 

U Aďky som vyhrala lak na nechty značky Essence, náušnice, náramok, množstvo pekných príveskov a aj jednu praktickú vec - zatieraciu pásku. Aďka mi poslala všetky ceny pekne zabalené, no zabudla som to pred rozbalením vyfotiť (áno, bola som nedočkavá)...

Od Sue mi prišiel balíček v roztomilej krabičke s matrioškami, ktorý obsahoval sprchový gél Avon Naturals, balzam na pery Chupa Chups, Grace Cole mydlo, ručne robené mydielko, pleťovú masku Eveline, telový peeling Cien, vzorku Nivea telového mlieka do sprchy, set sovičkových pilníkov, krásny handmade náramok s podkovou a Haribo cukríky.
Ešte raz Aďke a Sue veľmi pekne ďakujem!
Ako ste na tom so súťažením vy? Podarilo sa aj vám teraz, resp. dávnejšie niečo pekné vyhrať?

8 komentárov

  1. Gratulujem k výhre, krásne balíčky si dostala. Mne osobne.sa ešte ani raz nepodarilo nikde v GA vyhrat, no urcite sa mi raz podarí (teda dúfam). Moc sa mi páči, že v každom blogu je niečo pre zahriatie duše (hallo kitty, sivicky ) ale aj nieco praktické či na potesenie oči (náušnice, kozmetika )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) Tak držím palce Katka, nech sa ti podarí už čoskoro v nejakej giveaway vyhrať!

      Odstrániť
  2. Tak to gratuluji k takovým krásným balíčkům! :) Já vyhrála zatím dvakrát a to zkrášlující kosmetiku na léto a podruhé snad 12 flašek Kingswoodu! :D GA mám ráda.. O:) www.corculum.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) tak to si tiež pekné ceny vyhrala! len tak ďalej, nech sa darí s výhrami, aj s blogovaním :) ja mám tiež GA moc rada :)

      Odstrániť
  3. Teda ty jsi měla štěstí :) Moc hezké výhry :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. noo mala som šťastie :) je to milé, keď niekto druhému spraví radosť v podobe takéhoto balíčka :)

      Odstrániť
  4. Gratulujem aj k tej druhej výhre :D si naozaj šťastný človek, ja som ešte nikdy nič nevyhrala ( keď sa nepočíta 1 euro na stieracom žrebe :D)
    Ešte raz ďakujem za účasť a dúfam, že si veci "užiješ" :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Adi :) tak držím palce, aby sa aj tebe podarilo už čoskoro niečo pekné vyhrať :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.