štvrtok, 17. septembra 2015

Post z Prahy

Ahojte :)
Tento týždeň som bola opäť na konferencii a to v Prahe. Zdržala som sa tam veľmi krátko, len necelé 3 dni, takže moc som toho nestihla popozerať a nakúpiť už takmer vôbec :( No aspoň som videla pražský hrad, nádhernú katedrálu sv. Víta, prešla som sa po Karlovom moste a pocítila kúsok z očarujúcej atmosféry vždy obdivujúcej Prahy.
Čo sa týka nákupov, bola som pred odchodom z Prahy narýchlo v Sephore v hale hlavného nádražia. Zo Sephory som úplne unesená, je to nádherná predajňa kozmetiky a parfémov. Tie stojany s kozmetikou - bareMinerals, Too Faced, Benefit, NARS, Made in Sephora a mnoho ďalších značiek boli jedna krása; ešte mali dokonca aj akciu 2+1 zadarmo, no bohužiaľ som to nevyužila, čo ma dosť "bolí", nakoľko som sa ponáhľala a nemohla som si v kľude vybrať... No kúpila som aspoň mamke jumbo ceruzku na oči v odtieni 13 marine, na ktorú som čítala veľmi pozitívne recenzie. Predavačka mi ešte pribalila vzorku vyhladzujúcej báze pod make-up. Tento mini sephorový nákup určite napravím - chystáme sa spolu s maminou na nákupy do Brna do Olympie, kde má Sephora predajňu :) 




14 komentárov:

  1. Odpovede
    1. ďakujem :), no je to fotené len mobilom, takže žiadna sláva... Ili napíš si ešte ten komentár do súťaže, ak by si náhodou aj zabudla, budem s tebou určite rátať :)

      Odstrániť
  2. V stovežatej som bola pred niekoľkými dlhými rokmi, ale pozreli sme len tie hlavné atrakcie, takže kopec z týchto miest vôbec nepoznám... A to som si myslela, že ma Praha neuchvátila, ale vidím, že som len nebola na správnych miestach.. :( :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za videnie stojí aj Pražský orloj a určite ešte množstvo ďalších miest a pamiatok, ktoré som ešte ani ja nenavštívila...zatiaľ som bola v Prahe len dvakrát, no niekedy pred Vianocami by sme si tam chceli s priateľom spraviť výlet :)

      Odstrániť
  3. Praha je naozaj nádherná. Ako vidím, videla.si nádherné pamiatky :) určite sa tam pôjdem raz pozrieť aj ja.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite choď, Praha za to stojí! Inak teraz tam bolo množstvo turistov a zahraničných hostí, v podstate som počula častejšie angličtinu ako češtinu :D

      Odstrániť
  4. Super článek, hezké fotky :) v Praze už jsem dlouho nebyla :)

    Nikys beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, ráda bych tě pozvala k sobě na blog na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, už som sa zapojila :)
      Zároveň ťa pozývam aj ja do mojej súťaže, ktorá momentálne prebieha (stačí kliknúť hore v pravom bočnom paneli na odkaz s giveaway)

      Odstrániť
  6. Krásné fotky (a na selfie ti to dost sluší :)), taky bych se zase měla jít podívat nahoru na Hrad :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ja by som chcela ísť do Prahy ešte niekedy pred Vianocami :)

      Odstrániť
  7. nádherné fotky♥ milujeeeem prahu , tá história úplne WAU
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) ja Prahu taktiež zbožnujem, má veľké čaro :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.