nedeľa, 13. septembra 2015

Už ste počuli o apke Cosmethics?


V septembrovej Emme som sa dočítala o novej aplikácii Cosmethics, ktorú vytvorila fínska firma CosmEthics. Aplikácia poskytuje informácie o jednotlivých zložkách daného výrobku, ktorý si naskenujete a následne zistíte, či je výrobok bezpečný alebo či obsahuje škodlivé látky. Mne sa táto apka veľmi páči, no nie každý výrobok, resp. značku pozná, takže niekedy vám napíše, že ste našli nový produkt. Nájdete tu inak bohatú databázu produktov na pleť, telo, vlasy, výrobkov z dekoratívnej kozmetiky, zloženie parfémov, detských výrobkov a mnoho ďalších. Na ukážku prikladám fotografie mojich naskenovaných výrobkov. Stiahnutie apky je inak zadarmo.

Tak čo, už ste si aj vy stiahli túto aplikáciu? :)


8 komentárov:

  1. O této aplikaci slyším poprvé, ale je to skvělý nápad, budu si ji muset stáhnout do mobilu a vyzkoušet :)

    Spotřebováno: Srpen 2015 + GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to dobrý pomocník, ak sa nám nechce alebo nemáme čas študovať zloženie výrobku, tak len oskenujeme a vieme potrebné informácie :)

      Odstrániť
  2. ó, to je super, o tom som naozaj nepočula, ale asi si idem stiahnuť a bavčať sa s tým :D. vďak za typ! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie je za čo, rado sa stalo :) ja som si preskenovala všetky výrobky, ktoré mali kód :D, no našlo mi mi len zopár produktov

      Odstrániť
  3. I really love Batiste! I have cherry one :)

    I hope that you visit my blog too and stay for longer: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)

    P.S. Could you click this Choies link? I’ll be so enjoyed! Thank you!
    www.choies.com/product/golden-crystal-shield-multirow-charm-necklace_p45886?cid=6460jesspai

    Have a nice day!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :) Budu moc ráda, když se zúčastníš :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Appka ma naozaj veľmi oslovila :) Veľmi zaujímavé

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.