sobota, 3. októbra 2015

Avon


Ahojte!
Po dlhšom čase som si opäť objednala zopár výrobkov z Avonu. Keďže je mamina Avon Lady, mám stálu možnosť objednávať si výrobky s určitou zľavou a prelistovať si každý nový katalóg, na čo sa vždy teším, pretože si všeobecne radšej pozerám výrobky v katalógoch a časopisoch ako na internete... Ako v každej kozmetike, tak aj v Avone sú produkty, ktoré si kupujem pravidelne a nedám na ne dopustiť a tiež také, ktoré mi až tak nevyhovujú...

A čo som si teda z Avonu vybrala?
Intenzívny hydratačný krém na ruky a nechty s argánovým olejom, glycerínom a vitamínom E
Zlupovaciu masku na čierne bodky s 0,5 % kyselinou salicylovou
Oddelovač na prsty
Peeling na chodidlá s ananásom
Starostlivosť na nechty 5 v 1
Gélový lak na nechty v odtieni "dazzle pink"
Chladivú masku na oči

Všetky výrobky som ešte nevyskúšala, ale zatiaľ u mňa prevažujú pozitívne dojmy :) Veľmi sa mi páči nechtová starostlivosť a zo zlupovacej masky som celkom milo prekvapená. Máte aj vy nejaký z týchto výrobkov? 
Avon Clearskin Professional liquid extraction strip, Cooling eye mask
Avon Care argan oil hand cream, Avon Foot Works exfoliating scrub gommage exfoliant , Fingers separator
Avon Nail Experts 5 in 1 nail treatment, Gel Finish nail enamel "dazzle pink"


8 komentárov:

  1. Tie laky vyzeraju super :)

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten gélový som ešte neskúšala a nechtová starostlivosť je super :)

      Odstrániť
  2. Super veci, mne objednávka z Avonu príde v pondelok a určite sa o nej o pár dní dočítaš na mojom blogu:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkné věcičky :) taky by se mi hodil nějaký ten oddělovač na prsty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ich už dlhšie zháňala a nikde sa mi nepáčili, tak keď som ich uvidela v Avone, tak som ich bez váhania brala :)

      Odstrániť
  4. Hezký nákup :) Z Avonu neobjednávám, ale zrovna ten Gel finish lak mám a v úplně stejném odstínu :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe tak to je sranda :) inak myslela som si, že bude viacej bledý, no je to taká žiarivejšia ružová

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.