piatok, 23. októbra 2015

EXCHANGE: Cosm'etika prírodná očná linka a Curanatura bambusová zubná kefka


Ahojte :)
Mám tu pre vás taký možno netradičný nápad :) Čo by ste povedali na to, keby sme spravili takú výmenu? Nedávno som si objednala z Bio Beauty krabičku krásy, o ktorej obsahu som písala TU. V krabičke sa nachádzali dva hlavné produkty - prírodná tekutá čierna očná linka od značky Cosm'etika a bambusová zubná kefka, ostatné výrobky boli vo forme vzoriek. A keďže ja tieto výrobky nevyužijem, a chcela by som ich posunúť niektorej z vás, ktorá by mala o ne záujem a potešila sa im, tak ma napadlo, že by som si s niektorou z vás mohla tieto výrobky vymeniť za nejaké vaše, ktoré ste si kúpili a ležia vám len tak v skinke alebo ich jednoducho nepotrebujete. Dávam do pozornosti, že očnú linku som vôbec neotvárala, takže si ju otvorí prvý krát nová majiteľka :) Cena krabičky krásy bola 10 €, normálne stojí linka na oči 7,25 € a zubná kefka 3,50 €. Navrhujem, aby ste mi do komentárov napísali, za čo by ste si dané produkty so mnou vymenili, bola by som rada, ak by boli v podobnej cenovej relácii (áno, moje výrobky boli kúpené výhodnejšie, tak sa môžeme dohodnúť na cene cca okolo 7,00 - 8,00 €), o tom, že by mali byť výrobky nové, nepoužité asi písať nemusím :) Uzávierka komentov bude v stredu 28. októbra, nech to zbytočne nenaťahujeme :)

Teším sa na vaše návrhy!




14 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ja taktiež nie, nemám s touto prírodnou značkou žiadne skúsenosti. S bio značkami ešte len začínam :)

      Odstrániť
  2. Ahoj no mne nesadlo dosť vecí, ale väčšinu by som ti ich ani zadarmo neposlala, lebo to bol totálny fail ,či masky od Avonu (aj keď na začiatku sa mi páčili) alebo paletka od Essence :D. Ale čo mi nesadlo a myslím, že na inú pleť by mohlo byť fajn je makeup alebo podkladová báza od Rimmelu alebo nejaký z lakov, ak ti nevadí, že som ich použila. Ja si do mesiaca kúpim zo 3 laky a na nechtoch mi vydržia asi týždeň, tak niektoré som použila len raz :D. Ja by si od teba vzala (ak by si chcela) len tú linku ,kefku som mala aj ja v balíčku (už som ju skúšala ,je málinko tvrdšia ,ale inak je fakt dobrá) ,ale nech ju vyskúša aj niekto iný :)

    Ponúkam na výmenu z:
    http://lavanduladiary.blogspot.sk/2014/12/cipkovany-puder.html
    http://lavanduladiary.blogspot.sk/2015/03/zmatnujuca-baza-po-2-krat.html
    http://lavanduladiary.blogspot.sk/2015/02/konecne-svetly-make-up-u-nas.html
    http://lavanduladiary.blogspot.sk/2015/03/levandulove-quatro.html
    Ak máš záujem ,tak si to nejako nakombinuj, aby bola tá cena cca rovnaká a napíš mi email, aby som na to nezabudla :) Púder a tiene by som samozrejme zdezifinkovala.
    Moja giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Linka vyzerá super. Škoda že si neukázala, ako farbí.

    Www co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ju schválne neotvárala, pretože som vedela, že ju nebudem používať, a že ju posuniem niekomu inému, a nerada dávam druhým výrobky, ktoré som už vyskúšala :)

      Odstrániť
  4. Och to je super nápad! Určite by som brala takúto výmenu, ale krabičku som mala aj ja a dvojmo to vážne nepotrebujem. Škoda! :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hehe veríš, že som si na teba pomyslela, že ty by si do toho išla? :D No viem, že aj ty si si objednávala túto krabičku :) Tak možno niekedy nabudúce :)

      Odstrániť
  5. Bohužel nic na výměnu nemám. Celkem se mi ty věci líbí. :)
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som bola rada kľudne aj za telovú kozmetiku a hocičo iné :)

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. Ďakujem krásne za pozvanie! Súťaž je nádherná :)

      Odstrániť
  7. juuj no skoda, ze ja mam vacsinu produktov pouzitych - i ked minimalne. Ze som kupila, skusila 3x, nesadlo tak posuvam dalej :-)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď chceš, tak mi napíš na email, čo také by si vymenila :)

      Odstrániť
  8. No tak s výmenou to nakoniec nedopadlo nijako, takže buď linku s kefkou niekomu podarujem alebo ju zahrniem do budúcej giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.