Nice surprise from my friends


Krásny deň všetkým!
Dnes sa chem s vami podeliť o moju veľkú radosť z narodeninového darčeka, ktorý som dostala od mojich úžasných kamarátov. Vzhľadom na to, že som si na blog nedávno dala kozmetický wishlist, tak sa rozhodli, že mi kúpia niečo z neho, aby ma potešili a aby som mala z darčeka aj nejaký úžitok. Splnili mi dve kozmetické priania - výživné telové mlieko od Neutrogeny a Normaderm nočnú starostlivosť od Vichy. Vôbec som to nečakala a bola som naozaj poriadne prekvapená! Okrem týchto darčekov som dostala ešte krásnu orchideu a dávku sladkostí :) Veľmi sa teším hlavne z Normaderm nočnej starostlivoti, po ktorej som túžila asi úplne najviac, nakoľko moju pleť ustavične trápia nedokonalosti a stále hľadám produkt, ktorý by mi tieto trápenia aspoň trocha zmiernil. Určite vám v blízkej budúcnosti napíšem, ako účinkuje na mojej pleti a ako som s sním spokojná.
Zatiaľ sa majte pekne :)
Neutrogena výživné telové mlieko nordic berry
Vichy Normaderm Night Detox


Potešil aj vás niekto nečakaným darčekom, z ktorého ste mali obrovskú radosť?

13 komentárov

  1. Značku Vichy mám veľmi rada a tento produkt vyzerá odnich opäť atraktívne :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mala som krémik, no pre mňa nebol nič moc, uvidíme, ako s ním budeš spokojná ty. :)

    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no som teda zvedavá, mám od neho veľké očakávania :)

      Odstrániť
  3. Tenhle krém od Neutrogeny zbožňuji. Je mým společníkem už nějakou dobu, a protože mám spíše sušší pokožku, právě on ji výborně vyživí. Spokojená jsem i s Garnier tělovými krémy, ty zase krásně voní. OD Vichy jsem měla krém Ideália, se kterou jsem byla taky spokojená :)
    http://chicadriana.blogspot.co.at/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je fakt vynikajúci a navyše nádherne vonia! Od Garnieru som už dlho nič nemala a na Vichy som veľmi zvedavá :)

      Odstrániť
  4. Neutrogena je super !! :) Milujem výrobky od nich :) Krásne darčeky :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, Neutrogena sa mi tiež veľmi páči :)

      Odstrániť
    2. inak máš pekný, zaujímavý blog, pripojila som sa k tvojim čitateľom :)

      Odstrániť
  5. Night Detox od Vichy by som aj ja rada vyskúšala... takže sa teším na recenziu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. všimla som si, že aj ty si si napísala do výzvy s Vichy Normaderm na blogerkách tento produkt :) držím palce, nech ťa vyberú :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.