utorok, 17. novembra 2015

Čo sa týka nakupovania... + wishlist

Ahojte! Hlásim sa vám s článkom týkajúceho sa nakupovania oblečenia, výberu vhodných kúskov, cien, do čoho sa oplatí, resp. neoplatí investovať atď... Je to taká moja menšia spoveď o tom, ako, kde a za aké ceny najradšej nakupujem.

Veľa ľudí tvrdí, že sa dá pekne a štýlovo obliecť aj za pár eur a že všade sa dá nájsť niečo pekné... No ja sa s týmto "presviedčajúcim faktom" neviem úplne a jednoznačne stotožniť. Stále sa snažím nakupovať čo najvýhodnejšie - za rozumnú cenu (najlepšie v akcii /50 % sú naj/) pekný, pokiaľ sa dá aj nadčasový kúsok a taktiež aspoň v akej takej kvalite. Samozrejme nie vždy sa mi podarí si takýto výhodný kus kúpiť a niekedy som ovplyvnená len samotnou akciou a potom si kúpim veci, ktoré si dám pár krát a sú už nenositeľné. Najmä teraz som s nakupovaním oblečenia obzvlášť opatrná, nakoľko si nemôžem dovoliť utrácať za oblečenie stovky eur, resp. kúpiť si jeden kúsok za 60 €, pretože potom si už nebudem môcť kúpiť nič iné a to sa mi zdá celkom o ničom, keďže väčšina z nás túži takmer každý týždeň po niečom novom, pretože pri pohľade do skrine vidíme stále to isté, máme to už obkukané a potrebujeme jednoducho zmenu :) Čo sa týka čínskych obchodov, do tých takmer vôbec nechodím, a keď tam už raz za čas zavítam, tak sa vždy znechutím a frfľem si na čo som tam liezla, keď si tam nikdy neviem nič vybrať, pretože čo chytím do ruky, to sa mi zdá nekvalitné a po pár noseniach a opratiach nepoužiteľné. O sekáčoch ani nehovorím, tam nechodím taktiež a obdivujem ženy, ktoré si tam vedia vybrať fakt pekné kúsky, no určite závisí aj od jednotlivého second-handu, ja o nejakom suprovom neviem a navyše mi strašne vadí ten typický smrad. Taktiež niekedy už ani neviem, do čoho sa oplatí alebo neoplatí investovať. Veľa vecí - aj tých drahších sa mi z hľadiska kvalitatívnej stránky nezdajú nič extra a teda vraziť do niečoho viacej mi príde už naozaj zbytočné. Aj keď pre každého znamená slovo "viacej" inú cenovú reláciu a každý je ochotný dať za určitú vec odlišnú sumu. Takže, väčšinou nakupujem len vo výpredajoch a keď nájdem niečo pekné s červenou visačkou a ešte majú aj moje číslo, tak sa strašne vytešujem :) Mojimi najobľúbenejšími obchodmi sú H&M, Mango, občas si viem nájsť niečo aj v Lindexi, New Yorkeri, Camaïeu, Marks & Spencer, Promode a tiež v Croppe, či v House. Z internetových obchodov u mňa vedie Asos, no už dlho som nič neobjednala, nakoľko sa to teraz vôbec neoplatí, momentálne si držia vysoké ceny a nerobia ani zďaleka také akcie, ako kedysi, čo mi je dosť ľúto, lebo mám odtiaľ plno pekných, iných a kvalitných vecí. No a na záver prikladám wishlist plný svetríkov a pletenín, bez ktorých si zimu ani neviem predstaviť :)

~ tmavozelený trblietavý pletený pulóver - H&M (39,99 €)
  ~ tmavozelený pulóver so stojačikom - H&M (29,99 €)
~ kockovaný šál - MANGO (25,99 €)
~ bouclé vlnený kabát - MANGO (79,99 €)
~ sivá pletená čiapka s brmbolcom - MANGO (14,99 €)
~ čierny pletený turban - MANGO (12,99 €)
~ tmavočervený pletený pulóver - H&M (24,99 €)


Budem veľmi rada, ak mi napíšete, kde najčastejšie nakupujete vy, či máte radi výpredaje a nakupovanie online (poteším sa tipom na nejaké eshopy) a ak chcete, aj koľko dokážete za oblečenie minúť :)


15 komentárov:

  1. Milujem hrubé svetre do ktorých sa celá zababušim :)

    Pozývam tvoje čitateľky na môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/2015/11/vianoce-s-oriflame.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja taktiež, len je na ne stále akosi teplo :)

      Odstrániť
    2. Ja som uzimená, čiže mne je teraz v nich akurát. :P

      Odstrániť
  2. Tak kabátek, šálu a čepku bych brala. Barvičky svetříků jsou také prima!
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zelenú a bordovú farbu v zime úplne zbožňujem :)

      Odstrániť
  3. Do Číňanov a sekáčov tiež nechodím nakupovať, zato moja segra ide aspoň raz sa mesiac do sekáča a donesie si fakt krásne značkové veci. Nemám šajnu, ako sa jej to stále podarí :D
    Ja milujem nakupovať v Prahe :) Chodím tam aspoň dvakrát do roka, stále si našetrím peniaze a potom tam všetko miniem :D Jednak tam majú obchody, ktoré u nás nie sú a jednak sa tovar v obchodom líši. Najviac sa mi na tom páči to, že viem, že to nikto nebude mať a budem originálna :) Ale samozrejme, že z času na čas si niečo kúpim aj u nás, ak ma to zaujme :)
    Už teraz si šetrím peniaze na januárový shopping :D
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ísť nakupovať do Prahy musí byť určite poriadny zážitok :) a v januári natrafíš na množstvo skvelých zliav :)

      Odstrániť
  4. Já miluju výprodeje v nákupních centrech, protože se tam dají sehnat velmi levné kousky. Naopak nerada nakupuju na internetu, protože pak mám strach, že mi to oblečení nebude sedět nebo že bude vypadat jinak, než na fotce.
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja takisto zbožňujem výpredaje, akurát mám dosť často problém nájsť si v zlacnených kúskoch svoju veľkosť. Tak to áno, aj mne sa stalo už pár krát, že mi objednané veci neboli dobré, niekedy je to risk...

      Odstrániť
  5. Tak to jsou super věcičky, já teda teď šetřím na dárky, ale pak to roztočím a nakoupím si všechno!
    Zvu tě na můj blog Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už mám veľa darčekov nakúpených, takže sem tam kúpim niečo aj pre seba :)

      Odstrániť
  6. Pekný príspevok :) Z tvojho článku necítim priveľmi dobrú náladu :D Ja napríklad tiež nakupujem skôr len vo výpredajoch, čínske obchody neodsudzujem, no už dlho dlho som si tam nič nekúpila a čo sa týka second handov musím povedať, že v poslednej dobe som celkom zmenila názor na ne pretože nedávno som si tam kúpila dosť veľa vecí po 2 eurá a na zimu ako stvorené! Dokonca som ich už mala oblečené niekoľkokrát, ľudia mi ich chvália a ja som na vrchole spokojnosti ;) vzájomné sledovanie?

    Inak ak máš záujem zvýšiť počet svojich followerov, klik na môj link:

    Chceš sa blogom zviditeľniť?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zrejme tiež patríš k tým šťastným, ktoré vedia aj v second handoch dobre nakúpiť a vybrať si tam parádne kúsky, ktoré sú originálne a nemá ich nikto iný :) súhlasím, už sa aj idem pripojiť k tvojim čitateľom a popozerám tvoje články :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.