sobota, 28. novembra 2015

Suchý šampón: Batiste vs. Toni&Guy

Suchý šampón som začala používať len nedávno. Nakoľko som kedysi nemala až také problémy s mastením sa pokožky hlavy, suchým šampónom som nevenovala žiadnu pozornosť. Poznala som len púder od Amici, ktorý síce vedel vlasy zbaviť mastnoty, no pozostatky bieleho prachu na hlave neboli nič príjemné. Keďže sa mi vlasy momentálne pomerne rýchlo mastnia a nebaví ma ich každý druhý deň umývať, použitie suchého šampónu v spreji, ktorého aplikácia je navyše rýchla a jednoduchá, je mojou záchranou. 
Mojím prvým suchým šampónom v spreji bol Toni&Guy Cleanse, ktorý som kúpila v dm-ku za super cenu 1,99 €. Okrem ceny ma oslovilo aj jeho malé cestovné balenie (objem 75 ml), ktoré sa ľahko vmestí do hocijakej batožiny.
Z tohto suchého šampónu som dosť sklamaná, nakoľko jeho účinky sú minimálne až zanedbateľné. Ako tak vlasy trošku oživí, dodá mini objem, no mastnoty ich takmer vôbec nezbaví. Pozitívom je iba jeho pekná vôňa.
Hodnotenie: 2/10 bodov
Batiste som objavila v českej parfumérii Douglas a celá natešená som ho ihneď hodila do košíka. Zvolila som klasický "original". Šampón ma vyšiel do 4 € (balenie 200 ml), čo je super cena a som rada, že ho je možné zakúpiť už aj v našich dm drogériách, takže ako tento miniem, pobežím si po ďalší, chcem výskúšať hnedý pre brunetky.
Z predošlej vety už teda vyplýva, že som s Batistom veľmi spokojná a poviem vám, že s Toni&Guy sa nedá ani porovnať. Vlasy sú po ňom oživené, nadýchanejšie a zbavené mastnoty. Vôňa je tiež veľmi príjemná.
Hodnotenie: 9/10 bodov (nechávam si 1-bodovú rezervu pre prípad, že by som objavila ešte niečo lepšie)
Ako som už vyššie spomínala, aplikácia je rýchla a pohodlná, len je potrebné dodržať vzdialenosť cca 30 cm od korienkov, aby vo vlasoch nezostal biely poprašok. Následne vmasírovať do pokožky, nechať pôsobiť po dobu 2 minút a poriadne vyčesať.
Ani jeden šampón nezanecháva vo vlasoch biely poprašok a pokožku hlavy mi nijako nedráždia.

Používate aj vy suchý šampón? Ak áno, ktorý je váš obľúbený?


13 komentárov:

  1. Batiste je opravdu super, jen se liší "příchut" od příchutě. Mám raději jemné vůně. Tony&Guy jsem nezkoušela a jsem ráda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, čítala som o tom; napr. ružový "blush" údajne nie je až taký dobrý pre hnedovlásky, je skôr vhodný pre blond vlasy. No myslím, že tento "original" by mal sadnúť každému.

      Odstrániť
  2. Ani jeden jsem ještě nezkoušela a zatím používám od Balei, ale až ho vypotřebuji, tak mám v plánu vyzkoušet Batiste :-))

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj, Batiste by nemal sklamať :)

      Odstrániť
  3. Tak ja som si objednala suchý šampón z ORIFLAME a nečakala som síce od neho veľa ale veľmi mi sadol a tiež mám doma od Balei kedže som nanho čítala dobré recenzie a potvrdilo sa mi :-) takže s týmito dvoma som ja spokojná. A BATISTE mám už dĺĺĺho na wishliste no ešte stále som sa knemu nedostala. A rozmýšľala som nad tým TONI&GUY tak dobre som sa preňho nakoniec nerozhodla ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako vidím, Toni&Guy som dosť zatratila, no s mojimi vlasmi fakt skoro nič nerobí... Už dve ste mi napísali, že vám vyhovuje Balea, tak ju zrejme aj ja niekedy vyskúšam :)

      Odstrániť
  4. Skvelý článok :D vždy som chcela Batiste vyskúšať :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež som poznala len ten púdrový, ale ako náhle prišiel Batiste do drogériek bezhlavo som mu prepadla a neľutujem :D

    Sár z worldstyleandme.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja taktiež, už sa teším ako vyskúšam Batiste na hnedé vlasy :)

      Odstrániť
  6. Tiež som poznala len ten púdrový, ale ako náhle prišiel Batiste do drogériek bezhlavo som mu prepadla a neľutujem :D

    Sár z worldstyleandme.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. čo batiste je už aj u nás? :D ani som nevedela .. tiež som si ho kupovala z douglase v rakúsku :) strašne pekne voňajú .. aktuálne mám jeden od balei :) a v prípade núdze ma zachráni .. od toni&guy mám šampón a ten je fajnový

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, Batiste už kúpiš aj u nás. Som rada, že sa k nám pomaly dostávajú aj iné značky :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.