pondelok, 14. decembra 2015

Christmas - please be peaceful!

Krásny večer!
Dnes mám pre vás len taký bleskový článok, ktorý je najmä o fotkách. Nájdete tu náš vianočný stromček, ktorý som tento víkend už nazdobila, keďže si ho chceme s priateľom viacej užiť, ďalej nejaké dekorácie, ktoré máme v byte, no a taktiež tieto roztomilé balenia čajíkov, ktoré môžu byť pre niekoho ešte aj tipom na vianočný darček.
Obe balenia týchto bio čajov som dostala od maminy. Veľmi som sa potešila najmä tomu adventnému. Balenia sú naozaj krásne, v adventnom sú čaje označené od 1 po 24 a každý z nich má inú príchuť a osobitné pomenovanie, ako napr. "Zasa dobre! Pre dobrý pocit v bruchu", "Raráškov čaj Nebojsa", "Slobodná myseľ sv. Hildegardy", "Ježiškov nebeský čaj". Zloženie čajov je bylinkové s prídavkom korenín. Čaje sú od českej značky Sonnentor, k dostaniu v biopredajniach alebo na stránke www.bio-predaj.sk


No a toto sú naši vlastnoručne vyrobení snehuliačikovia, vyrábali sme ich s priateľom ešte minulý rok :) 
♥ náš vianočný stromček ♥

Ako ste si vyzdobili vy váš domov? Alebo sa na výzdobu ešte len chystáte? Budem rada, ak mi napíšete, ako trávite predvianočný čas, či máte už všetko nachystané alebo naopak vás toho ešte veľa čaká. Ja mám inak povinností až-až, vo februári ma čaká dizertačná skúška a cez vianočné prázdniny sa budem venovať písaniu práce, takže toto je teraz pre mňa priorita č. 1, no budem sa snažiť pridať aj nejaký ten článok, najbližšie mám v pláne napísať o objednávke z oriflame, tak dúfam, že sa potešíte :) 

A nezabudnite, že prebieha vianočná súťaž o tieto výrobky, tak kto sa ešte nezapojil, do stredy má možnosť :) Klik TU


20 komentárov:

  1. Tak to vyzera perfektne. Veľmi pekná vianočná atmosféra :)


    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju vianočnú GIVEAWAY o kozmetiku, šperky ale aj knihy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máte nádherný stromeček. Já kromě adventních věnců zatím žádnou dekoraci nemám
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jůů, úplně mě dostaly ty adventní čaje, ty jsou fakt boží! A váš stromeček, ten je tak nádhernýýý :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to teda sú, tie krabičky mi aj bude ľúto vyhodiť:) Ďakujeme :)

      Odstrániť
  4. snehuliačikovia su teda vydarený ste šikovní:) a stromček sa mi horzne páči vždy sa mi páčili také typy stromčekov len akosi sa to u nas nikdy nepodarilo vždy len taka klasika,a nad stromčekom čo je ta fotka je hrozne pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme :) Veľmi som chcela mať stromček ladený do takéhoto jednoduchšieho štýlu s výraznejšími ozdobami :)

      Odstrániť
  5. Snehuliacikovia su super a aj caje, ja na private este poriadnu vyzdobu okrem sviecok na okne nemam, ale ked pridem domov pustim sa do pravej Vianocnej vyzdoby :)
    http://lifeinpicturesbylu.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si zase akosi nestihla spraviť žiadnu výzdobu v kancelárii, na ďalší rok to musím napraviť :)

      Odstrániť
  6. Tie ozdoby sú neskutočne zlaté :) My máme tie klasické, čeveno-zlaté, ale tieto sú parádne. Inak tiež plánujem nejaký post s fotkami stromčeka atĎ, len neviem ako mi výjde :D :D :D A teraz som si spomenula, že aj mne treba nejaký cute vianočný hrnček, lebo žiadny nemám. :/
    A držím palce s prácou aj skúškou!
    liviaurban.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Červeno-zlatú kombináciu mám veľmi rada, no nehodila sa nám do bytu, tak som všetko zladila do strieborno-zlato-bielej :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.