Realash Eyelash Enhancer

Krásny piatok :)
Sérum na rast rias Realash je vám určite veľmi dobre známe, testovala ho nejedna blogerka, a zrejme už o ňom všetko podstatné viete. Preto som sa rozhodla, že vám napíšem len o jeho účinkoch na mojich riasach, či skutočne funguje a či sa doňho oplatí investovať. Ak by ste si chceli o sére prečítať viac (napr. ako sa aplikuje a používa), stačí kliknúť na domovskú stránku realash.sk

Realash sa mi podarilo vyhrať u Danky na blogu everythingabout-cosmetics a tejto výhre som sa /ako inak/ nesmierne potešila. Veď samotné sérum stojí 50 € a ku mne si našlo bezplatnú cestu :)

Receptúra Realash séra má urýchľovať prirodzený rast rias a posilňovať ich v korienkoch. Riasy majú byť po používaní séra predĺžené, zdravšie vyzerajúce a vyživené. Realash má taktiež zabrániť ich vypadávaniu. Konečné výsledky sa majú objaviť po 30 dňoch, ale prvé pozitívne zmeny je možné zaznamenať už do 14 dní.

Moje riasy sú celkom pekné, dlhé, no nie veľmi husté. Taktiež už potrebovali nejakú vzpruhu, aby sa oživili a vyzerali vitálnejšie. Účinky Realash som zbadala už po 7 dňoch používania, kedy som si všimla, že mi začínajú rásť nové riasy. Z tak rýchleho účinku som bola poriadne prekvapená a o to viac som bola zvedavá, čo sa bude diať ďalej. Realash som používala po dobu 2 mesiacov a za ten čas sa mi riasy skutočne zlepšili, sú dlhšie, hustejšie a zdravšie vyzerajúce. Občas sa mi dokonca stalo, že som si riasy viackrát za deň len tak prezerala a vytešovala sa z nich :)

Na fotografiách môžte vidieť ako vyzerali moje riasy pred používaním a po dvojmesačnom používaní séra. Zmeny možno nie sú na fotkách až tak viditeľné, no na nalíčených riasach je účinok séra rozhodne poznať. Riasy mi narástli najmä pri vnútornom a vonkajšom kútiku oka a celkovo sa mi pekne zahustili. Možno si všimnete, že mi v strednej časti mihálnice troška chýbajú, je to tým, že sa mi v poslednej dobe dosť čast tvorila zdurenina žliazky na hornom viečku.

Aký je teda môj záverečný verdikt? Ak trpíte slabými, lámajúcimi sa, krátkymi a riedkymi riasami, tak vám ho musím len a len odporučiť! Viem, že sa nejedná o lacný produkt, no ak si so svojimi riasami neviete rady a ste s nimi už z hocijakého dôvodu nespokojné, tak Realash určite oceníte :)

19 komentárov

  1. sérum na riasy som nepoužívala :) ale určite to stojí za vyskúšanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. za vyskúšanie určite stojí, a najmä pre ženy s problematickými riasami

      Odstrániť
  2. Sérum som nepoužívala, no čítala som o ňom už u viacerích blogeriek a všetky si ho pochvalovali

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ešte som sérum neskúšala, ale vyzerá to super. Moc pekná recenzia :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sérum som ešte neskúšala , ale viackrát som nad ním uvažovala . Asi si ho teda kúpim :) Skvelé fotky !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) Myslím, že so sérom budeš veľmi spokojná :)

      Odstrániť
  5. Sérum používa aj moja kamoška, a má z neho ozaj nádherné a dlhé riasy :) krása! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka :) ja sa z účinkov séra taktiež vytešujem :)

      Odstrániť
  6. Podla mna je to suepr vec! Toto konkretne som nemala ale myslim si, ze si vsetky na jedno kopyto a funguju pekne :)
    Pozyvam na letnu GIVEAWAY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zrejme tomu tak bude :) Ďakujem Bianka, tieto produkty som mala možnosť vyskúšať, takže šancu vyhrať prenechám niekomu inému :)

      Odstrániť
  7. Máš pekné riasy veľmi, ale neviem prečo ja mam pred podobnými produktami rešpekt alebo som skôr voči ním skeptická, ako píšeš že na fotkach moc rozdiel nevidno ja som si rozdiel moc veru nevšimla ale na živo to možno naozaj vyzerá inak.. ale aspoň si ho vyhrala a mohla vyskušať:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že som sérum mohla vyskúšať, riasy mám po ňom skutočne hustejšie a dlhšie :)

      Odstrániť
  8. Super výsledky! Sérum je asi super jen ta cena už není tak skvělá.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, cena je pomerne vysoká, ale zase stojí za to :)

      Odstrániť
  9. tieto Reelash si všade chvália, ale je to skutočne drahý kúsok, super, že si ho vyhrala :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, som veľmi rada, že som ho mohla vyskúšať :)

      Odstrániť
  10. Možno by som Realash niekedy vyskúšala :) Krásna recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.