utorok, 13. septembra 2016

Nákupné dni Marianne 2016

Ahojte!
Neviem, či aj niektorá z vás si toľkokrát prezrela ponuky na dni Marianne ako ja :D, ale dúfam, že sa vás zopár nájde, a nebudem si pripadať ako totálny blázon, ktorý sa snaží vždy čo najvýhodnejšie nakúpiť. Keďže ponuky sú oveľa zaujímavejšie a hlavne bohatšie (mimochodom ako vždy a všetko) v Českej Republike, tak som stále premýšľala, či mám ísť do Brna alebo si vyberiem aj z toho mála niečo tu v Nitre. No a nakoľko je mojou najlepšou nákupnou parťáčkou mamina, ktorá má žiaľ cez víkend nabitý program, rozhodla som sa pre nakupovanie v Nitre. Samú by ma to samozrejme ani zďaleka tak nebavilo ako s ňou! Takže sa budem musieť uspokojiť s našou biednou slovenskou ponukou... Určite pôjdem pozrieť do Marionnaud, Manufaktury, C&A, Marks&Spencer, Orsay a Lindexu. Ak by som bola v ČR, rozhodne zamierim do Sephory a parfumérie Douglas, kde sú k nákupom skvelé darčeky. Do článku som vám nafotila ponuky, ktoré ma zaujali najviac, a mile rada by som ich takmer všetky využila :) 





A čo vy? Chystáte sa na nákupné dni Marianne? 


18 komentárov:

  1. Na Dni Marianne se nechystám, ale těším se, až nám ukážeš, co jsi si koupila ty :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musím s tebou súhlasiť, že je to u nás dosť biednejšie ako v Čechách.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte v Bratislave to môže byť fajn, no v iných slovenských mestách nič moc :(

      Odstrániť
  3. Taky se na nákupy nechystám, ale jsem zvědavá, co nakoupíš.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som taktiež zvedavá, čo sa mi nakoniec podarí kúpiť :)

      Odstrániť
  4. Wow, tolik kuponu :) bohužel se na dny M. nechystám, všechny peníze už jsem utratila na letních slevách :D
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som minulý mesiac zámerne veľa nemíňala, pretože som vedela, že budem potrebovať peniažky na jesenné nákupy :)

      Odstrániť
  5. Wau toľko zliav, kupónov a darčekov, to sa naozaj oplatí využiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niektoré ponuky určite stoja za to, no podľa mňa sú to skôr tie české.

      Odstrániť
  6. Jsou tam i poukazy na Mango nebo Zaru?)
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já budu zrovna ten den v práci a taky tam máme nějakou lepší nabídku pro ty, co přijdou s kuponkem :). Jinak si myslím, že je to super akce :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To určite je, kľudne by mohlo byť takých aj viacej :)

      Odstrániť
  8. Podľa mňa je to super akcia, ale ako si písala, v Čechách je to lepšie a aj viac využívané, mám ten pocit. Pri prechádzaní nákupným centrom som si na pár obchodoch všimla nálepku Marianne, ale stále to vyjde na dobu, keď si šetrím na niečo iné. Tak snáď o rok :D
    World of Nicol | Back to school giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nikuš myslím, že ani nie je čoho ľutovať... Ja som si nakoniec takmer nič poriadne nenakúpila.

      Odstrániť
  9. Napriek tomu, že to je u nás trošku biednejšie, verím, že si čo-to nakúpiš. Dúfam, že potom všetko zrecenzuješ! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.