MISSHA M Perfect Cover BB Cream


Tak toto je momentálne môj naj prípravok z dekoratívnej kozmetiky - bb cream od kórejskej značky MISSHA. Objednala som si ho z krasotika.sk a vyšiel ma okolo 13 €, no teraz ho majú už za 17,70 €, objem balenia je 50 ml, dá sa kúpiť aj v menšom 20 ml balení. Dočítala som sa o ňom takmer samé pozitíva a keďže som hľadala na jar a leto niečo ľahšie ako make-up, tak som ho vyskúšala. Najprv som s ním nebola až tak spokojná, lebo mi zachádzal trocha do vrások a mastnil mi pleť, no po použití púdru sa tieto negatíva napravili a bb cream som si obľúbila. Bola som prekvapená jeho krytím, ktoré je ľahké až stredné, a kľudne by mohol tromfnúť veľa make-upov. Používam ho už zopár mesiacov, mám ho v odtieni 21 "Light Beige" a aj v týchto horúčavách mi maximálne vyhovuje, pretože pleť nezaťažuje a poskytuje jej ochranu vďaka SPF 42/PA+++, čo by mala byť zvýšená ochrana proti UVA na viac ako 8 hodín.

Výrobok sľubuje:
  • výbornú kryciu shopnosť,
  • odstraňovanie pigmentačných škvŕn,
  • intenzívnu hydratáciu,
  • zlepšovanie textúry pokožky vďaka rastlinným extraktom (obsahuje extrakt z rozmarínu a harmančeka, olej zo semien ruže a jojoby, makadamový olej, extrakty z vodných rias a kaviáru, kolagén, kyselinu hyalurónovú, arbutin a adenozín), 
  • protivráskové a rozjasňujúce účinky.

Čo na neho hovorím ja?
  • Páči sa mi neutrálny až našednutý podtón, ktorý pekne splynie s pokožkou a prispôsobí sa jej, teda aspoň tej mojej, pretože nemám ani ružový ani žltý podtón pleti. Mám veľmi svetlý typ pokožky a odtieň 21, čo je druhý najsvetlejší mi vyhovuje, aj keď teraz, keď som už ako tak opálená by som možno privítala aj o odtieň tmavší. Dole na fotke môžte vidieť jeho krytie na mojej pleti.
  • Súhlasím s jeho upokojujúcimi a hojivími účinkami, vypnutím jemných línií a vrások a celkovým zlepšením pokožky.
  • Významne oceňujem ochranu pred výskytom pigmentačných škvŕn, resp. elimináciu už vzniknutých.
  • Je vhodný aj na mastnejší typ pokožky, ale na príliš mastniacu sa pleť už asi nie, no samozrejme je to veľmi individuálne a najlepšie je si výrobok vyskúšať na svojom type pokožky (na ebay sa dajú kúpiť aj vzorky).

Ak si chcete o výrobku prečítať viacej TU je link na domovskú stránku missha.sk.

2 komentáre

  1. Misha BB sú vraj naozaj najlepšie, čo na trhu dostať, ja som zatiaľ nemala tú česť, skúšala som BB Miss Sporty, ale to nebolo nič moc, teraz mám od Rimmelu, avšak ten odtieň nie je úplne najsvetlejší, avšak na trochu opálenej pokožke a v lete sa znesie. Je však dosť mastný aj s použitím púdru.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala predtým skúsenosť len s bb krémom od Goshu, ktorý bol síce celkom fajn, ale krytie takmer žiadne. Všeobecne bb a cc krémy kryjú minimálne, no tento od Misshy je naozaj úžasný, odporúčam ti ho vyskúšať; majú v ponuke viacero bb krémov, ktoré by som v budúcnosti chcela otestovať na mojej pleti, nakoľko s týmto som veľmi spokojná a lákajú ma aj tie ostatné :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.