štvrtok, 1. septembra 2016

Nákupy a novinky /august/

Ako je už na začiatku nového mesiaca na mojom blogu zvykom, začínam nákupmi. V auguste som až tak veľmi nenakupovala, v júli som sa pomerne dosť vybúrila, takže muselo nastať aj nejaké to šetrenie. Produktov tu mám teda len zopár, no zato som si dopriala aj dva drahšie kúsky :) 

V Marionnaud som využila 30 % zľavu na vybrané značky, a kúpila som si nočný balzám Aquasource Night Spa od Biothermu, ktorý som už mala možnosť vyskúšať v Aquasource sete. Balzamom som bola natoľko nadšená, že som ihneď vedela, že si raz musím zaobstarať plné balenie. Náhodne sa mi minuli oba očné krémy a už som chcela nejaký "poriadnejši" a preto som siahla po očnom géli  Eye Contour Gel od Clarins, ktorý by mal redukovať opuchy a tmavé kruhy pod očami.
Na blogu u Lenky sa mi podarilo vyhrať testovací balíček od La Roche-Posay Effaclar pre pleť so sklonom k akné. Som zvedavá najmä na korekčný obnovujúci krém proti nedokonalostiam pleti a stopám po akné. Čistiaci penivý gél som už skúšala vo forme vzoriek.
Vďaka ďalšej ponuke v Marionaud som si konečne kúpila wishlistový Bourjois City Radiance make-up a Radiance Reveal korektor, na ktorý som si uplatnila 40 % zľavu. Make-up som si vzala v najbledšom odtieni 01 Rose Ivory a zostáva mi už len dúfať, že bude v zime na moju pleť ideálny, hlavne konzistenciou, nakoľko odtieň je pekný svetlý :) Z missha stránky som si objednala M Perfect Cover B.B Cream v tmavšom odtieni č. 23 Natural Beige.
Nákup v dm drogérii - Balea tekuté krémové mydlo s vôňou melóna (mimochodom mydlo je červenej farby a po nedôkladnom umytí rúk zafarbí uterák - vlastná skúsenosť, nie ja ale priateľ :D ), krém na ruky so soľou z Mŕtveho mora a s aloe vera a pena na holenie s avokádovým olejom a proteínom hodvábu.

Opäť som objednala dve vecičky z Lisy Angel - malú misku v tvare listu v krásnej tmavšej tyrkysovej farbe a zrkadielko do kabelky s rozkošným nápisom "Hello Gorgeus" :)
Bambusové misky, ktoré som chcela už dlhšie sa mi podarilo výhodne kúpiť v Sconte (1 kus vyšiel 2,49 €).
Ako ste na tom s nakupovaním vy? Nakupujete radi? A za čo utrácate najviac? Za kozmetiku, oblečenie, doplnky alebo za niečo úplne iné?


25 komentárov:

  1. Som zvedavá, čo povieš na ten korektor od Bourjois. Tiež som po ňom pokukovala, ale cena mi prišla trochu vyššia, takže 40% zľava iste padla vhod :)). Áaaa tie vecičky od Lisa Angel sú mega ňuňu, idem to omrknúť, lebo som o tomto eshope ešte nepočula. Milujem eshopy, kde je free shipping do celého sveta :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, jeho cena sa i mne zdá trocha prehnaná, tak dúfam, že bude stáť za to :) Eshop Lisa Angel ti vrelo odporúčam, je to skvelý internetový obchodík, majú tam rozkošné veci, poštovné zadarmo a navyše do týždňa máš objednaný tovar doma :)

      Odstrániť
  2. Ten balea krém na ruky som mala a bol super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa zatiaľ páči a navyše krásne vonia :)

      Odstrániť
  3. Parádní článek BB Missha Perfect cover mám s mám ho moc ráda, korektor od Burjois právě také testuji :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujem :) Ja BB od Misshy zbožňujem, mám už asi tretie balenie :) Na korektor od Bourjois som veľmi zvedavá.

      Odstrániť
    2. Já mám také několikáté balení :) asi druhé nebo třetí :)

      Odstrániť
  4. V poslednej dobe utracam najviac za kozmetiku :) viac menej je to hlavne kvoli blogu, viac veci ma laka vyskusat ako pred tym :) som shopaholik nooo :)) priznavam..
    Zaujimave produkty, skusenost nemam zo ziadnym z nich..hmm :)) laka ma tvoj nocny balzam od biothermu a ocny krem clarins by som ti hned vzala :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám to presne ako ty, mať tak neobmedzený badget, asi by som bola každú chvíľu v obchodoch a skúšala stále niečo nové :)

      Odstrániť
  5. Já před rokem měla bambusový tác na časopisy, bohužel se mi rozbil.. Ale dívám se po nějaké nové bambusové misce :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bambusovú tácku alebo tanier by som i ja brala :)

      Odstrániť
  6. Super nákupy! Já nejvíc utrácím za kosmetiku :D

    Juvelora | Nekonečná

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zrkadielko do kabelky sa vždy zíde. Bambusové misky sa mi tiež páčia. Sú krásne a pritom jednoduché. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som už nové zrkadielko nutne potrebovala :)

      Odstrániť
  8. Jee určitě pak nápis recenze na make up a korektor od Bourjois :) Mám na ne taky zálusk, ale rada bych si přečetla jaký mas na ne názor :)

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Recenzia určite bude, ale asi zrejme až o nejaký mesiac :)

      Odstrániť
  9. No tedaaaa, ty máš ale tolik nových hezkých věcí :) Já jsem minulý měsíc koupila jenom šaty :( :D Ale taky teď šetřím, rozhodla jsem se, že už přestanu utrácet za kraviny a budu šetřit na cestování a pořád někam vyrážet, tak doufám, že mi to vydrží :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šetriť si na cestovanie je určite výborný nápad, taktiež by som rada častejšie cestovala, no s tým šetrením sa mi zatiaľ moc nedarí :(

      Odstrániť
  10. Veľmi pekný nákup noviniek. Osobne ma zaujal najmä melónový sprcháč :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, melónové mydlo inak nádherne vonia :)

      Odstrániť
  11. Jsem zvědavá na bb krém od Missha! Krásně si nakoupila! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jsem zvědavá na bb krém od Missha! Krásně si nakoupila! :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.