Marcový U-BOX

Ahojte :)
Tento mesiac som si opäť objednala U-BOX, a to hneď na začiatku mesiaca, nakoľko som mala tušenie, že tentokrát bude nadupaný samými skvelými produktami a chcela som ho mať doma čo najskôr. Moje podvedomie nesklamalo, v boxíku sa nachádzajú samé skvelé veci 😉 No keďže ste už určite všetci zvedaví, čo sa v marcovom boxe ukrýva, nebudem zbytočne zdržiavať a ideme sa naň rovno pozrieť 👉

Marcový U-BOX je ladený do témy "jar prichádza", pričom stále nemáme zabúdať na dôkladnú hydratáciu a starostlivosť pokožky, ktorá je po zime oslabená a vyžaduje si neustále našu pozornosť. Preto sa v boxíku nachádzajú až štyri produkty starostlivosti o pokožku tela a rúk, plus jedna pomôcka ku krajšie vyzerajúcim chodidlám. Z podobnej kategórie bol v krabičke ukrytý ešte jeden veľmi zaujímavý kúsok, na ktorý sa teším asi úplne najviac. Ďalší obsah boxu je venovaný doplnkom v pestrých farbách, ktoré sú na prichádzajúcu jar ako stvorené. Že to vonku na jarné počasie stále nevyzerá? Nevadí, práve od toho tu sú doplnky, s ktorými si môžeme navodiť malú jarnú atmosféru :)
Hurá, konečne náhľad do spomínaného obsahu! Ten je ale bohatý, však? A taktiež plný farieb a využiteľných produktov (nielen) pre každú jednu milovníčku krabičiek krásy :) 
Telové mlieko od Neutrogeny (250 ml) určené na suchú a citlivú pokožku ma veľmi potešilo. Nie že by som nemala v zásobe dostatok telových mliek, krémov či masiel, no momentálne mi ani jedno z nich nepomáha v boji s vysušenou pokožkou tela. A práve toto mlieko od Neutrogeny áno. Mlieko suchej pokožke ihneď uľaví a pekne ju zregeneruje. Značka Neutrogena ma všeobecne nikdy nesklamala a vždy sa k nej rada vraciam. Novou značkou je pre mňa Medilona, ktorá je výhradne dostupná len v lekárňach. V boxíku sa od tejto značky nachádzal ochranný, regeneračný a spevňujúci krém na ruky s extraktom z propolisu (objem 100 ml). Krém má bohatú krémovú konzistenciu a na moju citlivú pokožku rúk, neustále trpiacu popraskanými miestami je úplne skvelý. Johnson's sprchovací gél so sviežou vôňou manga a maracuje bol v boxe vo veľkom, 400 ml balení. A keďže o chvíľu začneme nosiť sandáliky a lodičky, musíme myslieť aj na nôžky, pre ktoré tu máme drevený pilník.
Najzaujímavejšou z celého boxu je podľa mňa Pil'aten kolagénová, hydratačná maska na pery s obsahom kyseliny hyualurónovej, rastlinného kolagénu, aloe vera a medu. Masku som síce ešte neskúšala, no veľmi sa na ňu teším, Zatiaľ som mala skúsenosť len s textilnou maskou zo Sephory, ktorá bola za mňa nič moc, tak dúfam, že Pil'aten už bude stáť za to. Posledným kozmetickým kúskom je Nivea tuhé mydlo s vôňou mäty a bieleho čaju. No a teraz sa dostávame už k doplnkom, z ktorých ma najviac zaujali "náramko-gumičky" v krásnych, veselých farbách. Tento typ gumičiek bude pre moje ťažké, husté vlasy určite super a navyše cop s nimi bude vyzerať ihneď o čosi zábavnejšie. Z vlasových doplnkov tu máme ďalej ozdobné kvety, ktoré sa dajú využiť nielen na ozdobenie vlasov, ale i rôznych odevov. Pre vytvorenie jarného, nežného looku skvele poslúži čelenka s drobnými ružovými kvietkami, ktorá je skutočne roztomilá :)
Čo hovoríte na marcový U-BOX? Podľa mňa sa vydaril na jednotku s ✴! Ak vás boxík zaujal a chceli by ste ho mať doma aj vy, stačí napísať U-BOX tímu na ich facebooku správu a potom sa už len tešiť z boxíkových kúskov :)

14 komentárov

  1. krásny box a krásne produkty, ten sprcháč musí pekne voňať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je krásný obsah boxu! :) I když více než kosmetické věcičky mě zaujaly právě ty náramko-gumičky a čelenka :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Náramko-gumičky sú skvelá vec, mňa tiež veľmi zaujali :)

      Odstrániť
  3. Pekný boxik, najviac ma zaujala tá maska na pery :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa taktiež :) Už som masku aj vyskúšala a je fajná, pery sú po nej pekne vyhladené :)

      Odstrániť
  4. tento je fakt úžasný, už dlho si ho chcem aj ja objednať len sa k tomu nemôžem nejako dokopať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, marcový boxík je veľmi vydarený! Tak snáď raz príde tá správna chvíľa, ja sa tiež k určitým veciam niekedy dlhšie "odhodlávam" :)

      Odstrániť
  5. Celkem fajn věci do něj dali :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tyjo u nas bylo kdysu takovych boxu a ted nevim o zadnym :(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento Ubox ma veľmi nezaujal. Osobne by som nevyužila asi žiadnu vec, nakoľko mám toho doma už veľa. No podstatné je, že sa tebe páči :) Určite výrobky využiješ

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.