WELEDA granátové jablko | sprchovacia emulzia, deo roll-on a ceruzka na nechtovú kožtičku

Značka Weleda ma už veľmi dlhú dobu lákala a preto som sa nesmierne potešila, keď som si mohla vybrať produkty na testovanie. Najviac ma upútala rada s granátovým jablkom, aj keď som ju nikde predtým nemala možnosť ovoňať. Akonáhle mi produkty prišli, ihneď som sa pustila do skúšania a dnes vám o nich s radosťou píšem :) Na úvod vám prezradím len to, že dva produkty som si obľúbila veľmi a ten jeden už o čosi menej. Ak chcete vedieť, ktoré z nich to sú, čítajte ďalej :)

Weleda granátové jablko regeneračná sprchovacia emulzia 
Krémovo hebká nepenivá sprchovacia emulzia sa má postarať o regeneráciu pokožky už počas sprchovania. Jemné cukrové tenzidy čistia pokožku mimoriadne šetrne a majú ju chrániť pred stratou vlhkosti. Hodnotný olej zo semien granátového jablka, sezamový olej a olej z makadamových orechov podporujú regeneráciu buniek a chránia ich pred prejavmi starnutia. Emulzia má pokožku celého tela intenzívne zvláčňovať a hydratovať.
Emulzia má krémovú konzistenciu jemne nažltlej farby. Po styku s vodou akoby jemne napení a pokožku dokonale očistí, takže sa netreba báť, že napriek krémovej textúre by sa s ňou ťažko umývalo. Na emulzii veľmi oceňujem, že je k pokožke tela skutočne obzvlášť jemná. Po umytí zanecháva pokožku hebkú na dotyk a čo je najdôležitejšie - pokožka nie je vysušená, práve naopak je zásobená dostatočnou dávkou hydratácie a vlhkosti. Vôňa emulzie je výrazná natoľko, že prebudí nielen pokožku ale aj zmysly, preto, tým, ktorí nemajú radi ťažšie, aromatické vône by som skôr odporučila mandľovú radu. Na sprchu s touto regeneračnou emulziou sa vždy teším a najradšej by som ju používala denno-denne (v prípade, že by som nemala toľko prípravkov na sprchovanie, ktoré treba minúť). 
Weleda granátové jablko 24h deo roll-on
24h gulôčkový dezodorant je novinkou v portfóliu Weledy, v ponuke je ešte variant s citrusovou vôňou a variant pre mužov. Dezodorant má dodávať pocit spoľahlivej prírodnej ochrany pred telesným pachom. Deo z rady granátové jablko má zmyselnú exotickú vôňu s ovocnou sviežosťou pomaranča a davany, v kombinácii so sladkými tónmi vanilky.
Musím priznať, že gulôčkové dezodoranty nevyhľadávam, pretože zo všetkých typov ochrany proti poteniu fungujú na mne najmenej. Avšak, povedala som si, že túto novinku od Weledy predsa len vyskúšam. Navyše je bez obsahu hliníkových solí, čo mojej pokožke len prospeje a po dlhodobom používaní antiperspirantov by som už uvítala zmenu. Čo ma na dezodorante ihneď prekvapilo bola jeho pomerne silná, prenikavá vôňa, ktorá je v porovnaní so sprchovacou emulziou oveľa intenzívnejšia. Keďže u dezodorantov mám radšej jemnejšie a ľahšie vône, exotická aróma tohto dea ma od každodenného používania trocha odrádza, pretože aj počas dňa ju je ešte celkom dosť cítiť a mne to jednoducho prekážať. Každopádne, pre ženy, ktoré obľubujú takýto typ vôní, môžem dezodorant rozhodne odporučiť. No ale teraz k tomu najpodstatnejšiemu - k účinku. Vzhľadom k tomu, že sa jedná o prírodný dezodorant, ktorý nemá zabrániť poteniu, ale len zápachu z potenia, si plní svoju úlohu fakt slušne. Ak nemáte problémy s prehnaným potením, deo roll-on od Weledy by vám podľa mňa mohol vyhovovať. Ja sa zvyknem potiť (v závislosti od stavu organizmu) v trocha väčšej miere, takže na celodennú ochranu dezodorantom sa žiaľ spoľahnúť nemôžem. No minimálne, keď som doma, siaham po dezodorante od Weledy rada a snažím sa aspoň v menej stresujúcich situáciach či "normálnych dňoch" dopriať pokožke prírodnú, nezaťažujúcu ochranu.
Weleda granátové jablko olejová ceruzka na zjemnenie nechtovej kožtičky
Ceruzka s obsahom bio oleja z granátového jablka a extraktu z nechtíka lekárskeho má zmäkčovať prečnievajúcu nechtovú kožtičku a uľahčiť jej odstránenie. Z druhej strany ceruzky sa nachádzajú tri náhradné aplikátory.
S prečnievajúcou nechtovou kožtičkou mám neustále problémy a klasickým nástrojom na jej zatláčanie a odstránenie sa mi ju nikdy nepodarí upraviť do takej podoby akoby som chcela. Navyše, s orezávačom nechtovej kožtičky sa mi takmer vždy podarí poraniť. S olejovou ceruzkou od Weledy mi našťastie žiadne poranenie nehrozí. Ceruzka v podobe tvrdého hrotu napusteného olejom je ku kožtičke šetrná a manipulácia s ňou je veľmi jednoduchá, rýchla a účinná. Ceruzku používam tak, že si s ňou najprv ponatieram nechtovú kožu, nechám krátko pôsobiť a následne kožtičku opatrne špičkou ceruzky zatlačím. Pri pravidelnom používaní sa olejová ceruzka postará o krajší, zdravší a upravený vzhľad nechtov a nechtového okolia.
Všetky produkty zoženiete na oficiálnom e-shope Weledy, taktiež ako aj na ostatných internetových obchodoch ponúkajúcich sortiment Weledy alebo vo vybraných kamenných predajniach.
*Za poskytnutie produktov k recenzii ďakujem zastúpeniu značky Weleda.

Máte skúsenosti s Weleda produktami z rady granátové jablko? 

18 komentárov

  1. S produktami z tejto rady som sa ešte nestretla, ale musia voňať super, granátové jablko mám veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám granátové jablko tiež moc rada, na základe toho som sa aj rozhodla pre túto radu od Weledy :)

      Odstrániť
  2. Ja milujem vôňu granátového jablka, takže sa musím po nej pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Minimálne sprchovaciu emulziu ti určite odporúčam, sprchovanie s ňou je zážitok :)

      Odstrániť
  3. Měla jsem doma tu sprchovou emulzi a voněla mi. Ale mnohem radši mám asi mandlovou řadu :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zatiaľ inú radu neskúšala a práve mandľová ma celkom láka :)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Ceruzka je skvelá, pre moju nechtovú kožtičku ako stvorená :)

      Odstrániť
  5. Weleda je proste top. Už som mala rôzne sprchové krémy a emulzie od nich ni granátové jablko ešte nie. No musí voňať božsky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A aj vonia :) Pri tejto sprchovacej emulzii som rozhodne neskončila a určite budem chcieť vyskúšať aj ostatné, ako napr. mandľovú či levanduľovú :)

      Odstrániť
  6. Já se potím hodně, takže potřebuju něco trošku silnějšího, i když bych byla radši aby i nějaký přírodní deodorant uměl s tímhle se poprat :( Jinak mě moc zaujala péče o kůžičku, ta by se mi hodila :) S Weledou nemám ještě vůbec žádnou zkušenost.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na tom takisto, tiež by som radšej používala prírodnú ochranu proti poteniu, no lepšie na mne fungujú antiperspiranty v spreji a úplne najviac sa mi osvedčil krémový antiperspirant od Rexony :)

      Odstrániť
  7. Sprchovacie emulzie od Weledy milujem! Sú tak skvelo husté a voňavé, jednoducho skvelé :). Tyčinku som vyskúšala tiež a bola tak isto super. Ja sa veľmi o nechty neviem starať, neviem poriadne zatlačiť nechtovú kožtičku a pod., ale táto ceruzka mi veľmi pomohla :). No a nové deodoranty chcem veľmi vyskúšať, ale mám teraz doma tri, ale myslím, že pre mňa to bude rovnako málo, pretože žiaden prírodný mi zatiaľ nezabral tak ako tie drogérkové :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa do ich sprchovacej emulzie tiež zamilovala :) S nechtovou starostlivosťou som na tom podobne, navyše stále niečo s rukami robím, takže si nechty lakujem minimálne a vďaka tejto ceruzke mám nechtové okolie aspoň v lepšie vyzerajúcom stave :D Ja som síce skúšala prírodný dezodorant len tento od Weledy, no myslím, že by na mne dostatočne nefungoval asi žiadny s prírodným zložením :(

      Odstrániť
  8. Všechny produkty se mi moc líbí, využila bych jak emulzi, tak roll on, akorát ta tužka mě moc neláká. Od Weledy chci něco zkusit, hlavně něco sprchového protože běžným sprcháčům se snažím dávat sbohem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že práve sprchovacie emulzie od Weledy stoja rozhodne za vyskúšanie, určite ti odporúčam nejakú skúsiť :)

      Odstrániť
  9. Od Weledy jsem nezkoušela ještě nic, tady mě nejvíce zaujal ten roll-on deodorant, protože jsem ho ještě nikde neviděla :) Myslím, že i vůně by mi vyhovovala :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa zase žiaľ dezodorant zaujal najmenej, no verím, že bude mať aj veľa obľúbencov :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.