INTERBEAUTY 2018

Krásny večer!
Ako som vám už na instagrame avízovala, minulý týždeň v piatok som bola na Interbeauty v bratislavskej Incheba expo aréne. Interbeauty prebiehalo dva dni  - piatok a sobotu (9. - 10. februára). V rovnakom čase sa v Inchebe konal aj svadobný veľtrh a veľtrh služieb a produktov pre dieťa a rodinu. A práve spojenie týchto výstav dokopy spôsobilo menšie zastúpenie kozmetických značiek, nakoľko každý veľtrh mal vymedzený príslušný priestor. Aj keď ma to spočiatku dosť zamrzelo, svadobný veľtrh som si rada prezrela a v konečnom dôsledku môžem povedať, že sa mi dokonca páčil oveľa viac ako samotné Interbeauty. V druhej polovici článku si budete môcť pozrieť z neho aj zopár fotografií. Dúfam, že sa vám dnešný príspevok bude páčiť :). Písala som ho najmä pre tých, ktorí sa takýchto výstav ešte nemali možnosť zúčastniť a chceli byť mať aspoň určitú predstavu ako to tam asi vyzerá. A samozrejme i pre vás všetkých ostatných :).

Z dekoratívnej kozmetiky boli na výstave zastúpené len značky NYX, Paese, Jordana, Milani, Avon a Mary Kay. Asi si viete predstaviť, do ktorého stánku mierilo najviac ľudí - samozrejme do NYXu, ktorý však na moje prekvapenie nebol až tak preľudnený a dalo sa tam celkom dobre pohybovať. Mňa tentokrát zaujímala skôr dekoratívna kozmetika od značky Paese, od ktorej som doposiaľ nič nevyskúšala. Veľmi som bola zvedavá na ponuku ich make-upov, no pri swatchovaní a skúšaní jednotlivých konzistencií som si napokon žiadny nevybrala. Pýtala som sa aj na vzorky make-upov, no nemali žiadne k dispozícii, čo si myslím, že je veľká škoda a stále nerozumiem, prečo sú vzorky u určitých značiek takým problémom. Make-up sa aj tak najlepšie testuje doma pri dennom svetle, nakoľko v predajniach je umelé neprirodzené svetlo, ktoré odtieň veľmi skresľuje. K stánkom so značkami Avon a Mary Kay sa radšej ani vyjadrovať nechcem. Nedokážem pochopiť, prečo sa tieto katalógové značky potrebujú prezentovať ešte aj na takýchto výstavách a zaberať tým pádom miesto iným, možno oveľa zaujímavejším značkám. Navyše si myslím, že ľudia chodia na beauty výstavy predovšetkým z toho dôvodu, aby sa tam zoznámili s novými značkami, s ktorými sa bežne nemajú možnosť dostať do kontaktu. Nájde sa vôbec nejaká žena, ktorá by Avon alebo Mary Kay nepoznala? Čo si o tom myslíte vy? 

Tu môžete vidieť aký veľký priestor zabral Avon stánok. A keby ste vedeli koľko ľudí pracujúcich pre Avon tam bolo. Mohli ste ich stretnúť takmer na každom kroku. 

Z telovej kozmetiky ma najviac oslovila chorvátska značka prírodnej kozmetiky Biobaza, ponúkajúca široký sortiment starostlivosti o pokožku. Ak by ste si chceli pozrieť ich stránku, kliknite TU. Keďže som si už dlhšie chcela zaobstarať nejaký prírodný dezodorant, mala som ihneď jasno, čo si od tejto značky odnesiem. Vybrala som si vôňu zelený čaj (v ponuke majú ešte ďalších 5 druhov vôní) a priateľovi som vzala verziu Black energy. Oba dezodoranty sú v gulôčkovej forme, ktorá žiaľ zvykne bývať na mne najmenej účinná a iné to nebude zrejme ani v prípade tohto dezodorantu. Inak musím pochváliť veľmi ochotnú pani z ich stánku, s ktorou som sa porozprávala o tejto značke a navyše mi pribalila aj množstvo rôznych vzoriek.
Z ďalších kozmetických značiek som zaznamenala stánok s luxusnou bio prírodnou kozmetikou Alassala, kde som sa však nepristavila, čo ma momentálne troška mrzí, pretože ich ponuka (ako som zistila z ich stránky) vyzerá skutočne veľmi zaujímavo. 
Havlíkova prírodná apotéka bola doposiaľ na každej jednej výstave, ktorej som sa zúčastnila. Opäť mali krásne naaranžovaný stánok a prehľadne zoradený sortiment. Poslednou kozmetickou značkou, ktorú som na výstave zaregistrovala bola pre mňa úplne neznáma značka Esse Probiotic Skincare, ktorá je certifikovanou organickou kozmetikou zameranou výlučne na starostlivosť o pleť.

No a to by som nebola ja keby som sa nezastavila pri stánku so sviečkami. Na výstave som objavila americkú značku Kringle Candle, ktorých sviečky sú dizajnovo identické s Yankee Candle, čo však nie je náhoda. Majiteľ značky Kringle Candle je totižto syn zakladateľa Yankee Candle. Kringle Candle ponúka 2 produktové línie, a to Kringle Candle - biele sviečky v sklenených nádobách vo viacerých veľkostiach a Country Candle – farebné sviečky v sklenených nádobách. Ja som si vybrala dve malé vonné sviečky - Fresh Mint v osviežujúcej mätovej voni a Grapefruit Ginger, ktorá má dokonalú grapefruitovú vôňu. 
A na záver zopár spomínaných fotografií zo svadobného veľtrhu. Šaty som príliš nefotila, no mali tam skutočne krásne kúsky. Mne vždy oči padli najmä na dokonale naaranžované stoly s kvetmi a nádherným prestieraním.
Tieto ručne robené cukrovinky značky Bon Manufaktur sú nielen dokonalé na pohľad, ale aj skvele chutia. Bon Manufaktur sladkosti sú z výhradne prírodných ingrediencií, bez umelých farbív, dochucovadiel či prísad. Mňa ich ponuka nesmierne nadchla a myslím, že asi každého ďalšieho okoloidúceho nemohla nechať chladným.
Boli ste niekto pozrieť na tomto Interbeauty? Máte radi podobné veľtrhy?

17 komentárov

  1. Značku Biobaza neznám, ale určitě na ní mrknu:D. Jinak ty svatební šaty jsou vážně nádherné!

    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa s touto značkou tiež doposiaľ nestretla. Áno, to sú, vedela by som si vybrať :)

      Odstrániť
  2. Nikdy som na takomto niečom nebola a vyzerá to úžasne! Minula by som tam asi majland :D

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hehe, fakt? Ja som tam síce tiež dosť pomíňala, ale skôr na takých drobnostiach ako sladkostiach a sviečkach :D

      Odstrániť
  3. Já na interbeauty ještě nikdy nebyla, ale jak tak koukám, člověk aby si přibalil spoustu peněz sebou. :-D Mě by tam nejvíce zaujala Havlíkova apotéka a ze svíček bych si taky určitě nějakou vybrala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No áno, určitý peňažný obnos si to vyžaduje :) Výhodou takýchto výstav je, že si tam človek môže produkty vyskúšať, a práve u HPA majú vždy u každého produktu aj tester, akurát škoda, že nemávajú nikdy aspoň nejakú zľavu či zvýhodnenú ponuku.

      Odstrániť
  4. NIkdy jsem na těto akci nebyla ale někdy bych velmi ráda. Fotky vypadají pěkně a mě by určitě zaujala ta chorvatská značka kosmetiky. Taky si myslím, že by na výstavě měla být kosmetika, která u nás není třeba příliš dostupná.
    Terezah-style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite áno. Ja sama chodím na tieto výstavy najmä z toho dôvodu, že sa teším aké nové značky tam objavím :)

      Odstrániť
  5. Z toho Avonu a Mary Kay bych asi taky nebyla nadšená. :D Jinak ty šaty jsou krásné! :)
    Karelzzilla

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa tam jednoducho prítomnosť týchto značiek vôbec nepotešila a som toho názoru, že tam namiesto nich mohli byť nejaké iné, menej známe značky, čo by v konečnom dôsledku zrejme viacerým urobilo radosť. Áno sú, ja som sa na tie šaty nevedela vynadívať :)

      Odstrániť
  6. Tyjo, všechno to vypadá krásně :))

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na žádné podobné akci jsem nebyla, ale moc mě to láká podle fotek. Taky bych tam asi ale utratila dost peněz :D
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tiež som sa chystala, ale nakoniec som nešla, lebo moja peňaženka by asi veľmi zaplakala:D Ja osobne mám Avon aj MK značku rada, ale súhlasím s tým, že sem veľmi nepatria

    Saja Frey Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na tenhle veletrh jsem se vždycky chystala, jenže se bojím,že bych tam nechala balík :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.