Nákupy a novinky /február 2018/

Ahojte :)
Tentokrát s nákupným článkom extrémne meškám a prinášam vám ho až takto ku koncu mesiaca. Už som aj rozmýšľala, že spojím nákupy za február a marec dokopy, no vzhľadom k tomu, že sa mi za predchádzajúci mesiac nazberalo celkom veľké množstvo kozmetiky som sa rozhodla napísať každý nákupný článok zvlášť. Navyše, aj za tento mesiac budú zrejme nákupy s novinkami pomerme  bohaté, takže aspoň takto v tom budem mať prehľad nielen ja, ale aj vy :). No nebudem už zbytočne zdržovať a poďme teda rovno na to :).

Ako prvú tu mám objednávku zo Sephory, ktorú som vám už ukazovala na instagrame. V Sephore by som mohla nakupovať stále, no táto objednávka vznikla hlavne kvôli tomu, že boli na e-shope dostupné Too Faced novinky z Peaches and Cream kolekcie, na ktorú som sa nesmierne moc tešila. Neváhala som a ihneď som hodila do košíka make-up Peach Perfect Comfort Matte Foundation v najsvetlejšom odtieni "Snow". K make-upu som prihodila ešte najnovšie produkty zo Sephora Collection, a to extra jemný dvojfázový odličovač na oči a pery s obsahom oleja zo semien bavlníka, tuhý čistič na štetce a exfoliačný balzam na ruky s medom. Z týchto troch noviniek sa mi najviac páči tuhý čistič na štetce, s ktorým ide čistenie štetcov veľmi rýchlo a jednoducho a navyše po umytí pekne voňajú. Dvojfázový odličovač ma moc nepresvedčil, odličovanie s ním ide celkom pomaly, no na druhú stranu vôbec neštípe a príde k očiam skutočne jemný a šetrný. Medový scrub na ruky je dosť zvláštny produkt, pretože obsahuje celkom veľké drsné zrniečka, no na druhú stranu mi jeho exfolácia príde málo účinná.  
Tesne pred Valentínom mi dorazila od Dermacolu ich najnovšia parfumovaná voda s vôňou sladkého pomaranču a zemolezu, ktorú som si veľmi obľúbila. O parfume ste si už mohli prečítať v tomto článku.
O jarných Yves Rocher novinkách som vám už taktiež písala (článok TU). Za vyskúšanie rozhodne stoja najmä nové vône sprchovacích gélov Plaisirs Nature, predovšetkým voňa zrniek kávy, no veľmi pekne voňajú i kombinácie granátové jablko s ružovým korením a magnólia s bielym čajom. 
Keďže v Pupe prebiehala valentínska 30 % zľava, doplnila som zásobu korektorov. Tí, čo ma už nejaký čas sledujete, dobre viete, že tento krémový korektor od Pupy zbožňujem a kupujem ho opakovane. Matný rúž I'm Matt som chcela už veľmi dlho a tak som si ho konečne kúpila. Vybrala som si odtieň č. 010 Nude, čo je krásna nude farba, presne taká akú mám rada a mojím perám svedčí. Rúž je vynikajúci, zatiaľ asi vôbec najlepší matný rúž aký som doposiaľ vyskúšala. Má veľmi príjemnú krémovú, ako keby až jemne penovú konzistenciu, krytie je dokonalé už prvej vrstve a hlavne vôbec nevysušuje! Rozprávanie i pitie vydrží bez problémov, po jedle sa už vytráca zo stredu pier, čo sa dá však ihneď opraviť opätovným nanesením, nakoľko sa dá vrstviť bez toho, aby sa drolil či vytváral žmolky.
Čerstvé pleťové masky od Lush - Mask of Magnaminty a Catastrophe Cosmetic som si mala možnosť vybrať v rámci spolupráce s Lush. O maskách vám už čoskoro napíšem, no môžem vám prezradiť, že obe sú vynikajúce :).
Okrem pleťových masiek mi za nejaký čas dorazil ďalší balíček od Lush, a to balíček s veľkonočnými novinkami, medzi ktorými som si našla kúpeľovú penu Cream Egg, šampúch Wash Behind Your Ears a krémový sprchový gél Here Comes The Sun. Inak, tento balíček som vôbec nečakala, takže si asi dokážete predstaviť ako veľmi som bola z neho nadšená a hlavne prekvapená. O týchto veľkonočných rozkošnostiach som vám písala minulý týždeň v tomto príspevku.
Garnier pleťové masky mám od môjho drahého. Z týchto dvoch sa mi viacej páči zelená superhydratačná čistiaca maska, práve kvôli jej čistiacemu a osviežujúcemu účinku.
Popri Interbeatuty výstave (článok TU), som sa zastavila aj v Auparku, kde som si odbehla do Kiehl's butiku. Po vyskúšaní miniatúrky hydratačného séra Hydro-Plumping Re-Texturizing Concentrate Serum som nutne potrebovala plné balenie. Toto sérum som vám už vychvaľovala nielen na mojom instagrame, ale aj v samostatnom článku venovanom jednotlivým Kiehl's produktom (odkaz na článok TU). K séru som si ešte mohla vybrať dve deluxe miniatúry, zvolila som zjemňujúcu hydratačnú pleťovú masku s výťažkom z nechtíka lekárskeho a aloea vera a spevňujúce sérum proti vráskam pre priateľa, ktorý si túto radu Age Defender veľmi chváli.
Mini balenie GlamGlow Gravitymud spevňujúcej pleťovej masky som si vybrala na testovanie z Elnina, rovnako ako aj Vaseline hydratačaný telový sprej pre veľmi suchú pokožku a dva rúže a jeden krémový očný tieň od Tigi. Na článok s Tigi dekoratívkou sa môžete tešiť v priebehu tohto týždňa :).
Do kozmetických súťaží sa už nezvyknem moc zapájať, nakoľko mám kozmetiky dosť a prenechávam tak radšej možnosť vyhrať druhým, ktorí jej toľko nemajú alebo si ju nemôžu dovoliť. Avšak, keď prebiehala hromadná súťaž u beauty_by_lenkadrews_beauty a aurabeautyblog, nedalo mi to a zapojila som sa. V balíčku sa totižto nachádzalo množstvo kozmetiky, ktorú som by som rada vyskúšala, čo sa mi napokon aj splnilo, pretože sa mi podarilo vyhrať :). Takýto nádherný balíček plný skvelej kozmetiky som ešte nikdy predtým nevyhrala. Teraz vám postupne ukážem, čo všetko sa v ňom ukrývalo. Ako milovníčku pleťových masiek ma veľmi potešila hydratačná maska na tvár a krk od Pupy a expresná okysličujúca maska Elixir Jeunesse od Yves Rocher. Avon hydratačný krém na chodidlá s hnedým cukrom mi tiež spravil radosť, pretože práve krémy na nohy od Avonu som mala vždy rada a teším sa, že po dlhšom čase môžem zasa jeden vyskúšať.
V balíčku som si ďalej našla krásnu kazetu NYX Dublin, ktorá pozostáva z matného lip creamu v odtieni Dublin, očných tieňov, rozjasňovača a lícenky. Okrem tejto kazety bolo v balíčku i darčekové balenie troch NYX matných lip creamov, z ktorých som si nechala odtieň Zurich, ostatné dva som poslala Soničke z blogu Rebelliouslily, s ktorou som sa o časť výhry podelila. 
Poslednou vecou, ktorú vám z balíčka ukážem sú tieto roztomilé kozmetické mini štetce od I Heart Makeup. Okrem všetkých týchto krásnych vecí sa v balíčku nachádzal ešte Kiehl's Ultra Facial krém v limitovanom dizajne od Kate Morros, ktorý som zabudla vyfotiť, no mohli ste ho už vidieť v spomínanom príspevku s Kiehl's produktmi.
Po elektrickom zastrihávači chĺpkov od Veet som už dlho pokukovala, no vždy ma odradila jeho cena a obavy z toho, či mi bude vyhovovať. Nakoniec si ale predsa ku mne našiel cestu. Priateľ jeden večer prišiel z Tesca a povedal, že niečo pre mňa má a bol to práve Veet Sensitive Precision zastrihávač. Už som ho pár krát použila a zatiaľ som celkom spokojná, jediné čo ma trocha trápi je, že mi po jeho použití zvyknú občas naskákať malé vyrážky.
A na záver tu mám českú Elle, ktorá má vždy oveľa lepšie darčeky ako naša slovenská. Tentokrát bola k Elle pribalená sprchová pena od Rituals s nádhernou vôňou ryžového mlieka a čerešňového kvetu.
Čo pekné ste si za uplynulé dni kúpili vy?
Zatiaľ sa majte krásne, budem sa na vás tešiť pri najbližšom článku ♥

14 komentárov

  1. Rituals zbožňuji ♥ Miluji vůni Sakury a bez pleťového mléka nedám ani ránu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si túto vôňu od Rituals tiež obľúbila. Penu som ešte neskúšala, no mala som z tejto rady telové mlieko a bolo dokonalé :)

      Odstrániť
  2. Nějakou tu masku od značky Lush bych chtěla strašně zkusit, vypadají úžasně:D.
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zatiaľ skúšala len tieto dve a s obomi som bola moc spokojná, najmä s maskou Mask of Magnaminty :)

      Odstrániť
  3. Já si akorát udělala kosmetickou objednávku :) A to koupila jsem si peeling od Lorealu kiwi, který je mega skvělý :) Paletku očních stínů od NYX a rtěnku od Rimmel :) A jsem spokojená. Pěkné novinky.
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kiwi peeling od Loréalu by som aj ja moc rada vyskúšala, zatiaľ som naň čítala len samú chválu :)

      Odstrániť
  4. Gratulujem k vyhre naozaj krasne veci to vždy poteší srdiečko:) Ja som s touto zelenou maskou od Yvesr Rocher veľmi spokojná úplne pleť zhydratuje a netreba ani krém:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Rommie :). Ja som ju zatiaľ ešte nestihla vyskúšať, no už sa na ňu moc teším :)

      Odstrániť
  5. Tu kazetu od Nyx by som chcela vyskúšať vyzerá veľmi dobré �� Veľmi pekný príspevok ��
    https://lifeforjul.blogspot.sk/?m=0

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Páni, to je krásných věcí, určitě by mě všechno taky potěšilo :) moc se mi líbí ty kazety od NYX, hodně jsem je taky okukovala :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež po nich pozerala, rovnako ako aj po matných lip creamoch, tak som veľmi rada, že sa mi ich pošťastilo vyhrať :)

      Odstrániť
  7. Doufám, že brzy bude recenze na masku GlamGlow :) Jinak moc hezký článek, plný zajímavých produktů.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.