Nákupy a novinky za uplynulé mesiace, dni Marianne, objednávka z Cultbeauty

Ahojte dievčatá!
Opäť sa vám ozývam po dlhšej dobe. Aktuálne mám tak hektické obdobie, že sadnúť si v kľude k počítaču a venovať sa blogu je pre mňa takmer nereálne, no pevne verím, že sa to už čoskoro zlepší a budem mať pre blog opäť viac času a priestoru. Aj keď prichádzam s nákupmi s poriadnym oneskorením, bolo mi ľúto vám o nich nenapísať, pretože sa mi toho zase raz podarilo nejako veľa nakúpiť a navyše som absolvovala aj nákupné dni Marianne, ktoré som si rovnako ako minulý rok užila a nakúpila som všetko čo som pôvodne chcela a samozrejme aj to čo som neplánovala :D. Tak poďme teda na to.

Začnem produktmi od značky Dermacol, ktorá ma neustále zásobuje množstvom noviniek, ktorých sa mi od augusta opäť veľa nazberalo. Nové odtiene 16h dlhotrvajúcich rúžov na pery ste už urcite stihli zaznamenať. Dokopy je v ponuke až 11 nových odtieňov, medzi ktorými sa nachádzajú krásne nude ružové odtiene, hnedo-červené odtiene, no taktiež aj výraznejšie a bláznivejšie farby ako fialová či krikľavá ružová.
V rámci letnej festivalovej sezóny som si mala možnosť vybrať tri produkty, ktoré by mi k festivalovému líčeniu nemali chýbať. Moja voľba padla na skrášľujúci hydratačný bronzujúci fluid, tekutú metalickú očnú linku v bronzovej farbe a holografický lesk na pery. Ďalšie dva holograficke lesky som obdržala v balíčku spolu s ďalšími novinkami, a to maskarou na obočie, rozjasňujúcim korektorom vo vyklikávacom pere a korektorom a rozjasňovačom pod obočie v jednom.
Úplne najnovšími produktmi, ktoré mi od Dermacolu pribudli sú pleťové masky a nová vôňa Aroma Ritual sprchového gélu zelený čaj a opuncia. Z pleťových masiek testujem len nočnú vyživujúcu, rannú osviežujúcu som sa rozhodla nechať pre vás do súťaže, nakoľko ja na ranné maskovanie moc nie som a viem, že by som ju používala len zriedkavo. S nočnou maskou som inak nadmieru spokojná, no viacej vám napíšem až v samostatnom príspevku.

Doplnenie zásob základných produktov z drogérie, bez ktorých sa nezaobídem - Dermacol Aqua Beauty čistiaca micelárna voda, moje obľúbene tekuté mydlo na ruky Aroma Ritual s hroznovo-limetkovou vôňou, Rexona Maximum Protection antiperspirant (jediný antiperspirant. na ktorý sa môžem vždy spoľahnúť) a levanduľová sprchovacia emulzia od Weledy, ktorú sa mi podarilo uloviť v dm-ke za polovičnú cenu.

Už dlho hľadám účinný a šetrný odličovač očného make-upu a keď som už jeden konečne našla, tak mi ho prestali vyrábať. Tak som si povedala, že by som sa opäť mohla vrátiť k zelenému osviežujúcemu odličovaču očí od Garnier, ktorý som kedysi používala a bola som s ním spokojná. Teším sa, že mi stále vyhovuje a zrejme si ho budem teraz kupovať opakovane, resp. dovtedy, ak nenetrafím na nejaký lepší. Textilné pleťové masky od Garnier som si úplne zamilovala a stále som z nich nadšená. Myslím, že v tejto cenovej kategórii nemajú z hľadiska kvality konkurenciu. Najradšej mám zelenú s čistiacim, osviežujúcim a hydratačným účinkom, no veľmi fajn sú aj najnovšie čierne s extraktom z morských rias či čierneho čaju. Novinky v podobe vyhladzujúcej a povzbudzujúcej očnej masky som musela ihneď vyskúšať a zatiaľ môžem aj tieto masky len chváliť.  

Pri návšteve drogérie Rosmann som sa zastavila pri stojane s vlasovou kozmetikou Aussie a keďže mali akurát skvelú ponuku - suchý šampón v plnej veľkosti zdarma ako darček k nákupu nad cca 180 Kč, neváhala som a vzala som si nový šampón Pure Locks pre vlasy zmorené každodennou námahou a obnovujúci kondicionér na poškodené vlasy. No a neodolala som ani vyhladzujúcej maske na nepoddajné vlasy od Garnier, ktorá by mohla byť pre moje vlasy ako stvorená, tak uvidíme :).

Srpchový gél a telový scrub so 100 %-ným za studena lisovaným marhuľovým olejom od novej prírodnej značky Nature Box som dostala od môjho drahého. Produkty som síce ešte neskúšala, no na to, že sú prírodné, voňajú podľa mňa až moc ovocne a sladko. Okrem toho mi manžel kúpil ešte aj čiernu zlupovaciu masku od značky Pil'aten, ktorá by mala zatočiť s čiernymi bodkami, no ja tomu samozrejme vôbec neverím. Okrem toho mám zo skúšania zlupovacích masiek dosť obavy, tak som zvedavá, kedy sa odvážim masku vyskúšať :D.

Maybelline Fit me Matte+Poreless make-up je vôbec prvým make-upom z drogérie, z ktorého som nadšená a nemám mu snáď vôbec čo vytknúť. Viacej o make-upe by som vám rada napísala až v samostatnom príspevku. Yankee Candle sviečku s anízovo-pomarančovou vôňou som uchmatla vo výpredaji v YC predajni.

Nákup L'Occitane produktov vznikol tak trochu kvôli narodeninovému darčeku, ktorý je možné obdržať pri nákupe nad 25 €. Keďže stále, a predovšetkým v zimnom období trpím veľmi suchou a popraskanou pokožkou rúk, rozhodla som sa vyskúšať minútový peeling na ruky a olej na nechty a pokožku nechtov s bambuckým maslom. Či za tie peniaze produkty skutočne stoja ešte úplne posúdiť neviem, pretože ich pravidelne nepoužívam, no už sa chcem k tomu donútiť. Keď už budeme konečne presťahovaní vo svojom, dám si olejček na nočný stolík a budem ho aspoň každý druhý večer pred spaním nanášať na nechtovú kožtičku, ktorú mávam často v zlom a nepekne vyzerajúcom stave :(. Osviežujúci sprchovací gél s verbenovou vôňou (v plnom 250 ml balení) bol spomínaným darčekom k nákupu. 

Ďalšia narodeninová zľava, ktorú vždy rada využijem je 50 % -ná zľava od Pupy na dva produkty podľa vlastného výberu. Vzala som si vynikajúce sprchovacie mlieko s úžasnou mandľovou vôňou, ktoré som už raz mala a stojí skutočne za to. Ružové tonikum od Pixi som chcela už dlhšie vyskúšať a tak som si ho jeden večer objednala z Lookfantastic. Tonikum je fajn, no na druhú stranu som asi čakala niečo viac, aj keď nemôžem naň napísať nič zlé, no ani nič špeciálne.

Keď na Missha e-shope prebiehala 20 %-ná zľava na všetky produkty, neodolala som a objednala som si zopár jednorazových pleťových masiek a jednu na nechty. Inak, teraz som len tak náhodne pozrela na ich stránku a opäť majú akciu - 20 %-nú halloweenskú zľavu na všetok tovar do dnešnej polnoci. 

Akonáhle prišla značka Dove na trh s novinkami v podobe telových scrubov, mala som v pláne aspoň jeden z nich vyskúšať. Siahla som po kombinácii granátového jablka s bambuckým maslom. Tento peeling je jedným slovom vynikajúci, no aj o ňom vám plánujem viacej napísať až v samostatnom príspevku.

Teraz sa už presúvame k nákupom z dní Marianne, na ktoré sa každý rok veľmi teším. Aj tento rok som ich absolvovala s maminou v Brne a opäť sme skvele nakúpili. Najviac sme sa vybláznili v Sephore a v Douglas parfumérii. Zastavila som sa aj v Marionnaud, kde som si kúpila masku na ruky a na nohy od značky Kocostar a ako darček k nákupu som dostala Marionnaud hydratačnú pleťovú masku. 

Po novom hydratačnom make-upe Skin Illusion od Clarins som túžila od prvého okamihu ako som ho zbadala. Síce som istý čas nad jeho kúpou rozmýšľala, pretože, ako už asi viete, máloktorý make-up mojej pleti vyhovuje a väčšinou sa koná sklamanie. A to sa konalo aj v prípade tohto make-upu. Prvé čo mi na make-upe nevyhovuje je samotný odtieň. Vzala som si samozrejme ten najbledší 100.5 Cream, ktorý sa mi v predajni zdal byť super, no akonáhle som ho doma vyskúšala, zistila som, že ide dosť do žlta. Moc tomu nerozumiem, pretože ani na dennom svetle nevyzerá žlto. No na mojej pleti pôsobí strašne žlto. Čo sa týka hydratačného efektu, tak ten vážne funguje, no na moju zmiešanú pleť to už je priveľa. Možno, že v zimnom období by mi aj vyhovoval, no kvôli odtieňu si ho nemôžem dovoliť nosiť a je mi to skutočne moc ľúto :(. Make-up som kupovala v Douglas parfumérii, kde dávali k nákupu ako darček odličovacie obrúsky.

Ako som už vyššie spomínala, najviac som nakúpila v mojej milovanej Sephore. S maminou sme si vzali make-up od Urban Decay, ja osvedčený Naked Skin a mamina All Nighter. K nákupu dvoch produktov od značky Urban Decay bol darček k nákupu v podobe kozmetickej taštičky obsahujúcej miniatúru All Nighter fixačného spreju (30 ml), lesku na pery Hi-Fi Shine v odtieni Naked a 24 h Glide-On čiernej ceruzky na oči.

Po nový multifunkčný korektor od Too Faced som si išla cielene a som rada, že som nad jeho kúpou ani chvíľu nerozmýšľala. Je to zatiaľ ten najlepší korektor pod oči aký som kedy mala. Má vynikajúce stredné až vysoké krytie, je krásne pigmentovaný a vydrží celý deň. Navyše takmer vôbec nezalieza do vrások a nevysušuje očné okolie. Odporúčam všetkými desiatimi! Melted Latex tekutý rúž v odtieni Hot Mess bol darček k nákupu akéhokoľvek Too Faced produktu.

Posledným produktom, ktorý som si v Sephore kúpila a to úplne neplánovane, je rozjasňujúci očný krém od Origins z rady Ginzing. Krém sľubuje rozjasnenie a redukciu tmavých kruhov a opuchov. Krém používam krátky čas, takže som si naň ešte nestihla utvoriť komplexný názor. Aj k Origins produktu bol darček, a to Drink Up hydratačná, nádherne voňajúca maska. Zo Sephora Collection som si vzala iba anánasovú masku určenú na stiahnutie pórov a vyhladenie pleti, ktorú som už stihla vyskúšať a rada si ju kúpim opäť. Miniatúra Sephora Outrageous maskary bola darček k nákupu. Cestovné balenie Benefit They're Real! maskary sa nachádzalo v augustovom vydaní českej Elle.

Túto nálož Nars produktov mám zo stránky Cultbeauty, z ktorej som objednávala po prvý krát. Cultbeauty vám vrelo odporúčam, nájdete tam množstvo rôznych značiek, ako napr. Benefit, Too Faced, Becca, Huda Beaty a niektoré produkty sú tam navyše oveľa lacnejšie ako u nás či v ČR. Balíček mi prišiel kuriérskou službou cca za týždeň. K objednaniu ma viacmenej nalákal darček k nákupu Nars produktov nad 40 libier. Darček pozostával z miniatúry Laguna bronzéru, najnovšej Climax maskary a Velvet Matte ceruzkového rúžu v odtieni Let's Go Crazy. 
Zaiste mi dáte za pravdu, že takémuto darčeku sa skutočne ťažko odoláva. Tak či onak som si chcela kúpiť transparentný sypký púder a takto som aspoň nemusela premýšľať do ktorej značky pôjdem. Light Reflecting Loose Setting Powder je pomerne dosť chválený, takže som sa nebála doňho investovať. Púder má inak veľkú gramáž - až 10 g, vďaka čomu by mi mal vydržať minim. rok. Zatiaľ som s ním veľmi spokojná, páči sa mi, že je na pleti ľahký, nezalieza do vrások, nezvýrazňuje chĺpky na tvári a nevysušuje. K získaniu darčeka som si potrebovala vybrať ešte jeden produkt a po dlhšom zvažovaní padla voľba na Sheer Lipstick v odtieni Cruising. Rúž sa správa ako zafarbený balzam a to mne presne vyhovuje. Ďalšie čo mi na Nars rúžoch nesmierne vyhovuje je, že ich na perách nie je cítiť a nevytvárajú žmolky a s tým ja mávam problémy takmer u každého jedného rúžu.

Poslednou novinkou je trendy beauty box od Avonu, ktorý som dostala v rámci spolupráce a mám z neho veľkú radosť. Tie z vás, ktoré ma už nejaký čas sledujete, viete, že beauty boxy milujem a mám na ne slabosť. A tento od Avonu hodnotím skutočne vysoko pozitívne. Za mňa je vydarený ako obsahovo, tak i po dizajnovej stránke. O samotných produktoch si budete môcť už čoskoro prečítať v pripravovanom článku :).

Tak a konečne sme na konci. Tentokrát bolo spisovanie nákupov a noviniek dosť vyčerpávajúce, no dúfam, že ste sa im potešili a že ste možno nabrali aj nejakú inšpiráciu :).
Budem rada, ak mi napíšete ktorý z produktov vás najviac zaujal, príp. či máte s niektorým skúsenosť.
Zatiaľ sa majte krásne a užívajte si príjemného jesenného počasia!

6 komentárov

  1. Páni, to je plno krásných produktů, máš to moc hezky nafocené :) já mám ráda ty rtěnky od Dermacolu, s takovým množstvím bych nevěděla kterou dřív vybrat :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teda to je věcí :3 spoustu z nich jsem měla, ale zároveň tu máš i spoustu takových, co bych ráda vyzkoušela. Třeba celkově značka Origins nebo Pixi mě hodně láká :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja zbožňujem tieto tvoje články plné skvelých produktov! :)
    hlavne by ma zaujímala potom recenzia na kozmetiku Nature Box :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tolik krásných novinek, to není jak u mě dva, tři produkty a konec :D Jsem zvědavá co řekneš na ten peeling od Dove, dost mě láká, ale zatím jsem si nevšimla, že by na něj byli recenze. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Supeeer zase pořádná nálož novinek :))))


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.