Black Friday | najvýhodnejšie ponuky

Ahojte dievčatá :)
Akciu s názvom Black Friday zaiste všetky veľmi dobre poznáte. Pre mňa osobne je Black Friday druhou najobľúbenejšou nákupnou akciou v roku. Prvenstvo majú stále nákupné dni Marianne, ktoré síce začínajú byť rok od roku slabšie, no aj tak sa na ne každý rok vždy nesmierne teším. Black Friday mi v našich podmienkach príde práve naopak, každým rokom lepší, zaujímavejší a výhodnejší. Vzhľadom k tomu, že sa do Black Friday akcie zapája čoraz viac e-shopov a tiež kamenných predajní, je niekedy ťažké sa v tom všetkom zorientovať a vedieť čo sa skutočne oplatí. Asi nebude žiadnym tajomstvom, že na zahraničných e-shopoch sa dá nakúpiť takmer vždy lacnejšie, niekedy až výrazne lacnejšie, no nie každý má objednávanie zo zahraničných stránok rád. A keďže ja sama vám o zahraničných e-shopoch píšem pomerne dosť často, povedala som si, že tentokrát by som vám rada priblížila zopár zaujímavých akcií prebiehajúcich na známom slovenskom e-shope Notino. 

Tie, ktoré ma už nejaký čas sledujete, viete ako veľmi nakupovanie kozmetiky zbožňujem. No aj napriek tomu, že som do kozmetiky blázon, snažím sa vždy nakupovať čo najvýhodnejšie. Radosť z výhodného nákupu je pre mňa dokonca niekedy ešte silnejšia ako radosť zo samotného produktu. Preto, aj dnešný článok bude len o tých najlepších Black Friday ponukách, ktoré som na stránkach Notina objavila. Jedná sa o 25 %-nú zľavu na vybrané značky, ktorú je možné využiť počas celého tohto týždna až do nedele 25. novembra.

Jednou z ponúk, ktorá ma zaujala úplne najviac je 25 %-ná zľava na kompletnú ponuku značky Nivea. Bez pochýb, najlepšou kúpou bola zaiste kúpa Nivea adventného kalendára, ktorý je ale žiaľ momentálne nedostupný a vôbec neviem, či ešte budú nejaké kusy naskladnené. Okrem krásneho kalendára ma očarili taktiež roztomilé sety, ktoré vznikli v spolupráci s Patrou Bene, predovšetkým sada obsahujúca ošetrujúcu sprchovú penu Silk Mousse Sweet Snowflakes, antiperspirant a jahodové Labello. Myslím, že takýto set poteší nejednu slečnu :). 
25 % - nú zľavu mi príde výhodné využiť taktiež na značku L'Oréal Paris, ktorá je na značku bežne dostupnú v drogérii pomerne dosť drahá. Ak by som si mala od tejto značky niečo vybrať, určite by to bol jeden z najnovších pleťových scrubov, ktoré sú i s maskami veľmi chválené. Veľa pozitív som počila i na paletku rozjasňovačov, čo bude isto krásny darček pre milovníčky highlighterov. 
Spomedzi ďalších značiek, u ktorých sa dá uplatniť 25 %-ná zľava som vybrala značku Dermacol a ich obľúbené 16h dlhotrvácne farby na pery rozšírené o 11 krásnych odtieňov či ikonický Dermacol Cover make-up v kozmetickej sade v piatich odtieňoch. Veľkej obľube sa teší i značka Bourjois, najmňa ich Rouge Velvet rúže a ak máte chuť vyskúšať novú lícenku, choďte do Maxi Blush od Rimmelu, ktorá je zatiaľ pozitívne hodnotená. Z vlasovej starostlivosti stojí za vyskúšanie olejček Beauty Elixir od značky Orofluido, ktorý je aktuálne k dostaniu v kozmetickej sade s vlasovou maskou. A ak vás náhodou láka Olaplex, teraz je ten pravý čas, nakoľko aj na túto značku si môžete uplatniť 25 % z ceny dole. Môj výber ukončím sadou siedmych pleťových masiek od Koriky, čo bude taktiež veľmi pekný darček pre každú jednu maskovú maniačku :).

Ak sa rozhodnete využiť nejakú z týchto či ďalších ponúk, ktoré e-shop Notino ponúka, nezabudnite v košíku uviesť zľavový kód BF25SK. A navyše, pri nákupe nad 50 € máte dopravu zadarmo.
Dúfam, že som vás aspoň jednou ponukou v dnešnom článku inšpirovala či už k nákupu vianočného darčeka pre vašich blízkych alebo pokojne pre samú seba. Veď my ženy nemáme kozmetiky nikdy dosť :). Alebo inak povedané, treba si spraviť občas radosť a odmeniť sa aspoň nejakou maličkosťou :).

4 komentáre

  1. Já bych hrozně chtěla od Lorealu peeling a masku. Mám je sice doma, ale už dochází, jsou fakt super. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fuuuha, asi by som mala využiť zľavy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky asi mrknu na nějaké slevy, fakt se to vyplatí :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty scruby jsou na trhu tak dlouho, ale já si ještě ani jeden nekoupila :-D a to si už slibuji takovou dobu.. jsem hrozná :-D

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.