Moja skúsenosť s dekoratívnou kozmetikou Gabriella Salvete

Ahojte krásky!
Po dlhšej dobe sa vám opäť ozývam. Dnes som si pre vás prichystala článok s dekoratívnou kozmetikou od Gabriella Salvete, ktorá mi prišla na testovanie od e-shopu Elnino ešte počas zimných mesiacoch. Článok mám už veľmi dlho rozpísaný, no stále sa mi ho nejako nedarilo dotiahnuť do konca. K mojej slabej aktivite spojenej s písaním článkov prispieva najmä moje terajšie zamestnanie, ktoré pozostáva takmer výlučne z práce na počítači. Po príchode domov nechcem viac-menej už počítač ani vidieť a jediné na čo sa zmôžem je čeknutie noviniek a prípadných akcií na mojich obľúbených  e-shopoch a prezretie si príspevkov na instagrame. Viem, že v dnešnej dobre nie je celodenná práca na počítači nič nezvyčajné, no mňa to skutočne dosť vyčerpáva. Každopádne, snažím sa s tým nejako bojovať a vymyslieť spôsob ako mať energiu i na prácu s pc doma. Ak máte nejaké osvedčené tipy, budem vám veľmi vďačná, ak sa so mnou o ne podelíte :). 

A teraz už k sľubovanej recenzii na jednotlivé GS produkty. Ako lícenková maniačka som sa najviac tešila na paletku líceniek Trio Blush Palette pozostávajúcu z troch odtieňov. Ihneď ma upútal nahnedlý mauve odtieň obsahujúci drobné zlatisté trblietky, ktorý mi príde nesmierne zaujímavý a ojedinelý. Prostredný korálovo-ružový odtieň je v matnom prevedení a posledný malinovo-ružový je výrazne lesklý. Farebne je podľa mňa paletka veľmi pekne a premyslene vyskladaná. Aj keď sa u paletky uvádza, že je vhodná pre všetky odtiene pleti, myslím, že pre veľmi svetlú pleť bude až príliš výrazná. 
Dôvod prečo sa domnievam, že pre bledulky nebude paletka zrovna najvhodnejšia spočíva v samotnej textúre líceniek. Všetky tri odtiene majú až príliš silnú a vysokú pigmentáciu, čo hodnotím ako mínus, pretože sa tým pádom s lícenkami nepracuje až tak dobre, intenzita farby sa nedá takmer vôbec korigovať a v neposlednom rade majú tendenciu vytvárať na pleti machule. Jednoducho raz-dva sa to dá s týmito lícenkami prehnať a preto musím byť pri ich aplikácii mimoriadne opatrná. Avšak na druhú stranu  musím pochváliť vynikajúcu výdrž líceniek, na mojej zmiešanej pleti vydržia celý deň v neporušenom stave. Ak vám u líceniek neprekáža vyššia pigmentácia, tak si túto paletku určite zamilujete. 

Ďalšími púdrovými produktmi, ktoré sa v balíčku nachádzali sú rozjasňujúce púdre Lumi & Glow Powder s pútavým reliéfom. Púdre sú dostupné v dvoch odtieňoch, a to v tmavšom odtieni č. 1 obsahujúcom zmes hnedej, bronzovej a telovej farby a v bledšom marhuľovo-ružovkastom odtieni č. 2. Obidva púdre som sa rozhodla nechať pre vás do súťaže, nakoľko ja by som tento typ produktu určite nevyužila, nakoľko nemám rada viacfarebné verzie púdrov. No verím, že niekomu tieto púdriky urobia radosť :).

K púdrovým produktom má Gabriella Salvete v ponuke aj dva typy štetcov, a to štetec na púder a štetec na kontúrovanie. Oba štetce sú veľmi jemné a vyzerajú skutočne kvalitne. Štetec na púder mi svojou hustotou až tak veľmi nevyhovuje, no pokiaľ preferujete stredne husté typy štetcov, budete s ním rozhodne spokojné. Ja mám však na aplikáciu púdru radšej hustejšie a väčšie štetce. Štetec na kontúrovanie má skosený tvar a okrem kontúrovacích produktov je ideálny i nanášanie lícenky. Ja osobne síce skosené typy štetcov už takmer vôbec nepoužívam, no tento od GS je vážne skvelý a bude mať v mojej zbierke svoje miesto.

Okrem štetcov má GS vo svojom sortimente i hubku na make-up v sýto ružovej farbe. Najviac ma na hubke prekvapila jej mäkkosť a poddajnosť. Pracuje sa s ňou dobre a v podstate jej nemám ani čo vytknúť. Avšak, ak milujete originál beauty blender, táto hubka od GS vám ho rozhodne nenahradí. Ale naopak, v porovnaní s ostatnými hubkami dostupnými v drogérii mi táto príde najlepšia, napr. s v porovnaní s takou Ebelin hubkou je GS hubka úplne niekde inde.

Krémové produkty v tyčinke sú pre mňa tak trochu tabu, a to najmä kvôli tomu, že mám zmiešaný typ pokožky so sklonom k mastneniu. Okrem toho krémovým produktom nejako nedôverujem a asi nikdy nebudú súčasťou mojej make-up rutiny. Preto aj tento kontúrovací a rozjasňujúci stick 2v1 a sólo rozjasňujúcu tyčinku na tvár a telo nechávam pre vás do súťaže. Aj keď musím uznať, že ma produkty veľmi lákalo vyskúšať :).

Na korektory od Gabriella Salvete som bola obzvlášť veľmi zvedavá, predovšetkým na Correct & Comfort krémový korektor sľubujúci vysoké krytie. Vysoké krytie však nemá ani náhodou, je skôr lahšie a asi ani "až stredné" si nemôžem dovoliť napísať. Nízky stupeň krytia je spôsobený veľmi slabou pigmentáciou a samotnou textúrou produktu, ktorá je kĺzavá a mastná. Navyše odtieň č. 1 ide dosť do oranžova, takže nič pre bledulky. Za mňa teda veľké sklamanie.

Druhý korektor Perfect Skin Concealer je už na tom celkovo oveľa lepšie a myslím, že stojí za vyskúšanie. Mne prišiel v odtieni č. 2, no na moje počudovanie nie je až tak veľmi tmavý ako som si pôvodne myslela a na oblasť nosa ho môžem pokojne používať. Korektor má príjemnú, ľahkú krémovú konzistenciu, ktorá s pokožkou pekne splynie. Výdrž je taká priemerná, počas dňa sa jemne vytráca.

S produktmi na obočie nerada experimentujem, a to z dvoch dôvodov. Už som si svoj top produkt na obočie našla a po druhé mi veľmi zriedkavo nejaký iný produkt na obočie vyhovuje. No a viete ako to býva, keď si už raz  nájdete svojho make-upového favorita, kladiete podobné nároky aj na ostatné produkty, bez ohľadu na to v akej cenovej kategórii sa daný produkt nachádza. Na druhú stranu je to v podstate hlúposť, pretože porovnávať podobné produkty z úplne odlišnej cenovej relácie nie je objektívne, no každopádne, tak či tak chceme, aby produkt spĺňal čo sľubuje. Síce neviem presne čo všetko má spĺňať gélová riasenka na obočie od GS, no ja osobne mám problém už len so samotnou kefkou, ktorá nemá žiadny špecifický tvar. Kefka naberá príliš veľa produktu a veľmi ťažko sa s ňou manipuluje, alebo lepšie povedané nie je možné s ňou dosiahnuť pekný efekt. Vždy sa niekde usadí viac produktu ako má a okrem obočia mám vždy zafarbenú i pokožku. Aj keď je kozmetika veľmi individuálna, túto maskaru nemôžem odporučiť ani snáď pre husté obočie. Ak ste ju náhodou skúšali, určite mi dajte dole v komentári vedieť :).

Výsuvacia ceruzka na obočie obstála už o dosť pozitívnejšie, aj keď ja zrovna nie som najvhodnejšia testerka na ceruzky na obočie, pretože ich vôbec nepoužívam. Ceruzky mi jednoducho nevyhovujú, používam výhradne len tiene na obočie a maskaru, resp. gél na obočie. Na tejto ceruzke sa mi ale každopádne páči jej konzistencia, ktorá nie je ani príliš tvrdá a ani príliš mäkká, taká akurát. S ceruzkou sa pracuje dobre, šikovne a pomerne i dosť precízne, takže pokiaľ máte radi ceruzky na obočie, skúste sa po tejto od GS pozrieť, možno vás zaujme. Inak oceňujem i praktickú kefku na druhej strane ceruzky.

swatche, zľava doprava: Correct & Comfort Full Coverage Concealer v odtieni č. 1, Perfect Skin Concealer v odtieni č. 2, Brow Definer ceruzka na obočie - odtieň č. 20, Eyebrow Gel Mascara - odtieň č. 02 brunette

Dostávame sa k predposlednej kategórii GS produktov, a to k produktom na pery - balzamom a leskom. Pamätám si s akým veľkým nadšením som kedysi lesky na pery používala a nedala som na ne dopustiť. Teraz sa im naopak vyhýbam, vadia mi na perách a v neposlednom rade sa mi prestal páčiť ich efekt na perách. Aj keď v poslednej dobe začínajú byť lesky a trblietky na perách opať veľmi "in",  so mnou tento leskový boom vôbec nič nerobí. Aj z toho dôvodu som si spomedzi Ultra Glossy leskov vybrala na testovanie iba jeden odtieň - odtieň č. 4 v ružovo-oranžovej farbe bez obsahu trblietok. Lesk je celkom dobre pigmentovaný, no krytie by mohlo byť o čosi lepšie. Lesk má príjemný a praktický aplikátor a čo je u leskov najdôležitejšie, má nelepivé zloženie. Pre milovníčky leskov to bude to pravé leskové :).

S balzamami na pery mám naopak úplne iný vzťah. Musím ich mať stále po ruke, predovšetkým klasické bezfarebné s ošetrujúcim zložením. No mám rada i tónovacie a jemne zafarbené balzamy. Tónujúcí balzam na pery Natural Lip Balm od GS som si obľúbila ihneď po prvom použití. Balzam má jemný hubičkový aplikátor a funguje na vytláčacom princípe. Aj keď sa jedná len o balzam, je veľmi dobre pigmentovaný. Má skvelý hydratačný, zvláčňujúci a tiež vyhladzujúci  účinok. V ponuke sú štyri odtiene - Plum, Apricot, Nude, Toffee, z ktorých sa mne najviac páči naružovelý odtieň Nude.

swatche, zľava doprava: Ultra Glossy lipgloss - odtieň č. 4, Natural Lip Balm - nude

Na záver nám zostala paletka 16 očných tieňov, od ktorej som nemala žiadne veľké očakávania, no o to viac ma prekvapila. V podstate bola pre mňa najväčším prekvapením spomedzi všetkých testovaných produktov. Paletka obsahuje 16 tieňov, 7 matných (2 obsahujú miniatúrne trblietky) a 9 so shimmerom. Farebne je paletka ladená do neutrálnych, nude zemitých farieb. Skladba farieb je podľa mňa veľmi pekne, rozumne a pomerne univerzálne zvolená.
Ak sa pýtate, čím ma paletka zaujala, odpoveď je kvalitou matných tieňov. Síce nie sú nejako extra pigmentované, no vzhľadom na cenu a drogérkové pomery, si dovolím označiť pigmentáciu za veľmi slušnú a dostačujúcu. S tieňmi sa mi inak skvele pracuje, pekne sa blendia a celkom dobre držia - celý deň v top stave síce nedajú, no ak nemáte mastné viečka ako ja, mohli by vám vydržať kľudne i celý deň. Tiene so shimmerom sa mi pozdávajú o čosi menej, pigmentácia sa líši odtieň od odtieňu, rovnako ako aj konzistencia (niektoré tiene sú suchšie a niektoré naopak až maslovité) a schopnosť prichytiť sa na viečku. Až na posledné dva tiene v paletke sa všetky ukazujú farebne rovnako ako pri pohľade do paletky. Predposledný tmavozeleno-modro-sivý tieň sa na viečku ukazuje skôr ako temnámodrá s metalickou sivou a tmavomodrý tieň fľakatí a vyzerá na viečku ako petrolejovomodrý. Z celej paletky je inak na tom najhoršie v poradí šiesty žlto-oranžový tieň, ktorý sa drolí a takmer vôbec sa nedá preniesť na viečko. Celkovo však hodnotím paletku veľmi pozitívne a určite vám odporúčam po nej pozrieť.


Máte skúsenosť s Gabriella Salvete dekoratívkou? Ak áno, ktorý produkt máte od tejto značky radi?

P.S.: Ak by ste si chceli o zopár výrobkov od Gabriella Salvete zasúťažiť, môžete sa zapojiť do súťaže, ktorá aktuálne beží na mojom ig profile. Nájdete ma tam ako @klaudysenjoyment.

8 komentárov

  1. Mňa zaujali ich nové štetce, vypadajú celkom kvalitne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Štetce sú skvelé, jemné a prevedenie je skutočne kvalitné :)

      Odstrániť
  2. Z těchto novinek mě nejvíce baví houbička, paletka stínů a tvářenek - i když z té používám jen ten prostřední odstín :D Škoda produktů na obočí - přesně tak říkáš, ten kartáček u gelu nabírá fakt hrozně moc barvy :( Tužku mám taky v odstínu brunette a ten je na mě moc oranžový, potřebovala bych ve stejném odstínu, jako je ten gel.
    Na blogu jsem hodnotila nejnovější produkty od GS -> Blog Everythin Kate :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GS se se svým sortimentem řádně rozšoupla :-) Mě velice zaujaly jejich štětce a jsem ráda, že se dají najít další štětce :-)

    RTĚNKY COLLISTAR

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já od GS používám hlavně laky na nehty a dřív jsem taky používala řasenku :)z novinek mě zaujala ta paletka stínů, ta vypadá moc hezky :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já zase ty korektory mám ráda a vyhovují mi. Na nanášení používám štěteček a jsem spokojená. Nejvíce mě zaujala paletka očních stínů. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som túto značku pár krát vyskúšala, ale neoslnila ma :)

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tahle značka je fajn :) já od ní mám nejraději laky na nehty :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.