Moja prvá skúsenosť so značkou Juvena

Švajčiarska značka Juvena ma vždy veľmi lákala. Raz som mala od Juveny vzorku očného krému a aj keď si už nepamätám aký krém to presne bol, viem, že na mňa zapôsobil mimoriadne dobrým dojmom. Preto som si nedávno povedala, že je na čase túto značku konečne preskúmať. A keďže som akurát potrebovala pleťový peeling, padla voľba práve na Juvena Pure Cleansing Refining Peeling, aj keď oveľa viac ma lákajú od tejto značky pleťové a očné krémy. Tak snáď niekedy bude reč aj o nejakom Juvena krémiku :).
Juvena jemný čistiaci pleťový peeling
Na začiatok ešte zopár slov k obalu. Juvena produkty majú vo všeobecnosti minimalistický dizajn dýchajúci luxusom a eleganciou. Krémy majú zlaté vrchnáky a zbytok skincare produktov je ladený do bielej v kombinácii so sivou mauve farbou. Pre niekoho možno nuda, pre mňa ideálne farebné prevedenie obalov u pleťovej kozmetiky. Dizajn Juvena výrobkov vo mne evokuje pocit čistoty, jemnosti a sviežosti a vlastne i tak nejako vnímam celkovo filozofiu tejto značky.

A teraz už k samotnému peelingu. Juvena Pure Cleansing Refining Peeling predstavuje jemný pleťový peeling vhodný pre všetky typy pokožky. Obsahuje výťažky z ibiškových kvetov a peelingové čiastočky získavané z bambusového prášku. Peeling má za úlohu dôkladne a šetrne odstraňovať odumreté bunky, zjemňovať povrch pleti a umožňiť účinným látkam prenikať aj do hlbších vrstiev pokožky. Ďalej má aktivovať mikrocirkuláciu, čistiť a udržovať prirodzenú hladinu hydratácie. Všetky tieto sľubované účinky znejú tak perfektne až človek očakáva od produktu takmer hotové zázraky, všakže? 

Juvena peeling má zvláštnu krémovú až mliekovú konzistenciu s obsahom drobných zrniečok, ktorá po kontakte s vodou pripomína rozomletý piesok. Doposiaľ som sa s takýmto typom konzistencie u pleťového peelingu nestretla, väčšinou vídavam u peelingov cukrovú alebo gélovo-olejovú textúrou. Zrniečka zvyknú byť veľké a niekedy dosť abrazívne. U Juvena peelingu sa netreba ničoho takého obávať. Zrniečka sú maličké, stupeň drsnosti by som označila za stredný. Obrusovanie pokožky je však dostatočne intenzívne, no bez toho, aby produkt spôsobil pokožke podráždenie či začervenanie.

Vďaka krémovej konzistencii je peeling na pokožke veľmi príjemný a nevysušuje ju. Myslím, že peeling by mohol vyhovovať aj citlivejšiemu typu pokožky, no samozrejme vždy je najlepšie vyskúšať produkt na vlastnej koži. Občas peeling použijem aj s Foreo Lunou, no nie je to nutné, pretože peeling funguje rovnako dobre aj bez jej použitia. Vôňa peelingu je inak jemne citrusová, nevtieravá.

Ak sa pýtate, či Juvena peeling stojí za vyskúšanie, záleží to od toho, aký typ peelingu preferejute. Ak máte radšej cukrové, drsnejšie peelingy, peeling od Juveny zrejme nebude pre vás to pravé, aj keď možno by sa vám táto zmena mohla zapáčiť. Ak však vašej pleti vyhovuje skôr krémová, jemnejšia a menej abrazívna štruktúra, tak vám Juvena peeling rozhodne odporúčam vyskúšať. Ja som síce mala spočiatku z peelingu zmiešané pocity, no to len preto, že som od neho čakala niečo "wau" a teraz vlastne ani neviem, čo by som od tohto peelingu ešte viac chcela. Ak ho porovnám s ostatnými, doposiaľ vyskúšanými peelingami, Juvena peeling je svojimi účinkami a konzistenciou úplne v inej kategórii. Jednoducho, po jeho použití je cítiť, že som pleti dopriala nielen exfoliáciu, ale aj istú dávku výživy a zjemnenia pokožky bez toho, aby som jej spôsobila vysušunie. Takže v konečnom dôsledku som s peelingom veľmi spokojná a som rada, že som po ňom siahla. Moja túžba otestovať ďalšie Juvena produkty naďalej pretrváva a myslím, že čoskoro si zaobstarám aj nejaký ten krém :).

Aký pleťový peeling máte najradšej vy a akej konzistencii dávate prednosť?

4 komentáre

  1. Značku znám, ale zatím jsem nic nezkoušela. :) Peeling mě docela zaujal :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá moc hezky, já od této značky ještě nic nezkoušela :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vůbec tuto značku nepoznám, ale líbí se mi. I já mám takové jednoduché obaly ráda. Přednost dávám cukrovým peelingům.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  4. túto značku nepoznám, ale vyzerá kvalitne :)

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.