Nivea Urban Skin Detox

Ahojte dievčatá! Opäť sa vám ozývam po dlhšej dobe a musím priznať, že ma to skutočne mrzí. Už žiaľ nemám na blogovanie toľko času a energie ako inokedy. Ale o tom som nechcela... V dnešnom článku sa chcem s vami podeliť o môj názor na Nivea Urban Skin Detox produkty obsahujúce výťažky z bio zeleného čaju, antioxidanty, kyselinu hyalurónovú a provitamín B5. Ak vás produkty zaujali alebo už po nich dlhšie pokukujete a stále neviete, či sa do nich oplatí ísť, možno vám moja recenzia pomôže v rozhodovaní sa :).

Značka Nivea ma poslednú dobu čoraz viac prekvapuje. Okrem toho, že neustále prináša na trh množstvo noviniek sa jej skvele darí ísť s beauty trendami, vďaka čomu je zaujímavá ako pre mladšie, tak i pre staršie ročníky. Všetky, bez ohľadu na vek chceme, aby naša pleť vyzerala zdravo a sviežo, no znečistené ovzdušie, stres a uponáhľaný spôsob života nám to veľakrát znemožňuje. Preto Nivea nedávno rozšírila svoje portfólio o rad produktov Urban Skin Detox, ktoré majú pokožku dokonale vyčistiť, osviežiť a ochraňovať ju pred nečistotami ovzdušia. 
nivea urban skin detox antioxidanty kyselina hyalurónová provitamín B5

Začnem produktom, ktorý som si z celého radu Urban Skin Detox obľúbila najviac. Je ním micelárna voda Urban Skin Detox, ktorá má vďaka výťažku zo zeleného čaju pleť hĺbkovo vyčistiť, zbaviť ju mejkapu, riasenky i obyčajných nečistôt a navyše ju zanechať krásne matnú, sviežu a upokojenú. Voda neobsahuje parfumované zložky, takže by mala byť vhodná i pre citlivý typ pokožky. Ako prvé musím vyzdvihnúť odličujúce účinky, ktoré sú v porovnaní s predchádzajúcou testovanou micelárkou MicellAir oveľa intenzívnejšie. Táto „zelená“ micelárka odličuje mejkap rýchlo, jednoducho a efektívne bez zbytočného trenia. Jediné čím si nie som úplne istá je jej vhodnosť pre citlivú pleť, nakoľko mňa zo začiatku v okolí očí trocha pálila, čo bolo ale zrejme spôsobené tým, že som jej použila väčšie množstvo ako bolo potrebné. Keď som následne na množstve ubrala, nežiadúce pálenie sa už nedostavilo.
nivea urban skin detox micelárna voda 3v1


Detoxikačný ílový čistiaci krémUrban Skin 3 v 1 bol pre mňa príjemným prekvapením. Od tohto produktu som nemala žiadne veľké očakávania a pravdupovediac som si spočiatku myslela, že pôjde o jeden z bežne dostupných pleťových čistiacich krémov. Nemôžem síce tvrdiť, že Urban Skin Detox čistiaci krém patrí k najlepším pleťovým čističom aké som doposiaľ vyskúšala, no rozhodne ho môžem zaradiť k tým lepším a to nielen z hľadiska drogériového sortimentu. Ako už z názvu vyplýva, čistiaci krém sa dá použiť tromi spôsobmi a to ako čistiaci krém, peeling a maska. Keďže produkt obsahuje drobné peelingové čiastočky, neodporúčala by som ho používať na dennej báze, ale len max. 3 - 4 krát do týždňa. Peelingové čiastočky nie sú vôbec drsné, vďaka čomu nie je pokožka zbytočne dráždená, ale len jemne obrúsená, zbavená odumretých kožných buniek.
nivea urban skin detox ílový čistiaci krém 3v1

Čistiace účinky krému sú pomerne dobré, s miernymi rezervami. Čistiace krémy zvyknú podľa mňa mať slabšie čistiace účinky, nakoľko sa snažia byť k pokožke viac šetrné, aspoň teda ja mám takúto skúsenosť. Krémovo-bahenná konzistencia po kontakte s vodou jemne napení a čistenie je skutočne veľmi príjemné, k čomu prispieva i samotná vôňa produktu. Aj keď sa jedná o čistiaci krém, má tendenciu pokožku mierne vysušovať. Ak by som inak mala Urban Skin Detox čistiaci krém prirovnať k nejakému produktu z vyššej cenovej kategórie, bol by to Kiehľs Rare Earth hĺbkovo čistiaci gél.


Ak obľubujete požívanie nočných pleťových masiek, nočná maska Urban Skin Detox sa vám podľa mňa bude páčiť. Ja síce k milovníčkam nočných masiek nepatrím, no táto maska od Nivei sa mi zdá veľmi fajn. Používam ju najmä vtedy, ak vidím, že moja pokožka potrebuje vyššiu dávku hydratácie. Nanášam si ju aspoň hodinu pred tým než idem spať, nakoľko maska potrebuje určitý čas na postupné „vstrebanie“ sa do pokožky. Aj keď maska nezanecháva na pokožke vyložene nepríjemný, lepivý film, čiastočná lepivosť tam samozrejme je a vždy sa niečo otlačí aj na vankúš. S týmto som sa ale stretla doposiaľ takmer u každej nočnej pleťovej masky a myslím, že u nočných pleťových masiek všeobecne je zanechanie určitej vrstvy na pokožke úplne prirodzené. Ak má náhodou niektorá z vás inú skúsenosť s používaním nočných pleťových masiek, budem rada, ak sa o ňu podelíte dole v komentári.
nivea urban skin detox nočná detoxikačná maska

A teraz už k samotným účinkom masky. Maska je určená na regeneráciu, detoxikáciu a redukciu príznakov únavy. Samozrejme, netreba čakať od masky zázraky, no s miernou únavou pokožky si poradiť skutočne dokáže. Okrem regenerácie dopraje maska pokožke dostatočnú dávku hydratácie a vláčnosti. Pokožka je po použití masky na dotyk jemnejšia a hladšia. Ako môžete vidieť na fotografii nižšie, maska je bledo zelenej farby. Má príjemnú krémovú vôňu, ktorá ale môže byť pre niekoho až moc výrazná. Konzistencia masky je gélovo-krémová, vďaka čomu sa nanáša veľmi pohodlne, rýchlo a jednoducho.


Ďalšia maska s ktorou značka Nivea nedávno prišla na trh je zlupovacia zmatňujúca maska Urban Skin Detox s obsahom čiernej ryže a výťažkov z bio zeleného čaju. Ako už z názvu vyplýva, maska má za úlohu pleť zmatniť, vyčistiť a odstrániť z nej odumreté kožné bunky a drobné nečistoty. Maska sľubuje i zjemnenie pórov. Výsledkom má byť čistá, svieža a žiarivá pokožka.
nivea urban skin detox zmatňujúca zlupovacia maska

Musím priznať, že ja zlupovacie masky nepoužívam rada. Kedysi som ich vyhľadávala, pretože som si myslela, že mi dokážu pomôcť s upchanými pórmi a zanesenými nečistotami. Z výsledku som bola zvyčajne zakaždým sklamaná. Navyše, väčšina zlupovacích masiek mi spôsobovala podráždenie a začervenanie pokožky. Zlupovacia maska od Nivei je našťastie k pokožke dostatočne šetrná a nespôsobuje jej žiadne nepríjemnosti. Maska je čiernej farby a tekutejšej gélovej, lepivej konzistencie. Maska vytvorí tenkú vrstvu, ktorá sa veľmi jednoducho a rýchlo zlúpne. Proces zlúpnutia masky je teda úplne bezbolestný. Efekt masky mi však príde veľmi priemerný. Po jej použití nemám pocit dôkladne vyčistenej pokožky, v podstate ani nejde poznať, že som si masku dala. Póry sa mi zjemnené vôbec nezdajú, takže za mňa žiaľ táto maska nie.


Posledným produktom z kolekcie Nivea Urban Skin Detox, ktorý som testovala je antioxidačný denný krém Urban Skin Defence s SPF 20. Krém obsahuje antioxidanty, bio zelený čaj a kyselinu hyalurónovú, ktoré sa majú postarať o hladkú, sviežu a hydratovanú pokožku chránenú ako pred slnečným žiarením, tak i pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi.
O kréme Urban Skin Defence som vám písala už dávnejšie v tomto článku. Tento krémik mi žiaľ úplne nevyhovoval, no určite ním spravím niekomu radosť.
nivea urban skin defence antioxidačný hydratačný krém spf20
* spolupráca

Máte skúsenosti s nejakým produktom z kolekcie Urban Skin Detox, príp. ktorý zo spomínaných produktov by ste radi vyskúšali?

3 komentáre

  1. Nemám zkušenost se žádným produktem z této řady. Já mám ráda slupovací masky a tuhle jsem chtěla i někdy vyzkoušet. Tak aspoň vím, že si mám koupit něco jiného. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zase práve naopak zlupovacie masky nemám vôbec rada, zatiaľ ma žiadna nepresvedčila :(

      Odstrániť
  2. ten krém som mala aj ja a rovnako mi nesadol :/

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.