Nivea ružové novinky | telové suflé, micelárna voda, ryžový peeling, pleťová maska a Labellino

Ahojte dievčatá!
Aj keď v nadpise uvádzam pojem "novinky", produkty, o ktorých vám chcem dnes napísať sú už v ponuke pomerne dlhý čas, no myslím, že ich je stále možné zaradiť k tým novším. Pokiaľ máte značku Nivea radi, predpokladám, že ste už minimálne jeden z týchto produktov vyskúšali. Ak náhodou nie, verím, že po prečítaní tohto článku dostanete chuť po nejakom z nich siahnuť :).nivea_pletovakozmetika_micelarnavoda_labellino_telovesufle_maskanatvar_ryzovypeeling

Produkty na telo od Nivei, predovšetkým telové mlieka či krémy mám veľmi rada. Rovnako som si obľúbila i telové suflé s obsahom oleja, ktoré značka Nivea nedávno uviedla na trh. Na výber sú dva varianty - kokos a olej monoi a čerešňový kvet v kombinácii s jojobovým olejom. Ja som testovala suflé s vôňou čerešňového kvetu a obsahom jojobového oleja. V prvom rade musím zmieniť nádhernú kvetinovú vôňu, ktorá pokožku krásne prevonia. Ďalej chválim samotnú konzistenciu suflé, ktorá je ľahká, krémová, veľmi dobre sa rozotierajúca. V kréme sa nachádzajú drobné žlté olejové perličky, ktoré sa po kontakte s pokožkou rozplynú. Páči sa mi, že krém sa do pokožky rýchlo vstrebe a nezanecháva na nej mastný ani lepivý film. Pokožka je po natretí hebká a vláčna. Jediné čo mi na krémiku trocha prekáža je pomerne krátkodobý a pre potreby mojej pokožky málo intenzívny hydratačný efekt, ktorý vydrží max. 24 hodín (výrobca uvádza hydratačný účinok na dobu 24 hodín, takže po tejto stránke je to ok). Pokiaľ však vašu pokožku netrápi nadmerné vysušovanie ako tú moju, bude vám suflé postačovať a myslím, že budete z neho nadšené :).
nivea_bodysouffle_telovesufle_hydrataciapokozky_ceresnovykvet_jojobovyolej
nivea_telovesufle_jojobovyolej_ceresnovykvet


Pokiaľ dobre registrujem, najviac noviniek predstavila Nivea v kategórii starostlivosti o pleť. Produktové portfólio značky Nivea sa rozšírilo o textilné pleťové masky, peelingy a tiež nový druh micelárnej vody. Okrem toho už testujem i ďalšie novinky v podobe odličovacieho oleja, micelárnych obrúskov, primeru pod make-up a bb krému. 
Najnovšou spomedzi micelárnych vôd je MicellAir dvojfázová micelárna voda s ružovou vodou, ktorá sľubuje odlíčenie bežného i vodeodolného mejkapu bez nepríjemného trenia a námahy. Práve olejová zložka má uľahčiť odlíčenie i odolnejšieho make-upu, čo ja z môjho testovania nemôžem vôbec potvrdiť. Oči si líčim minimálne, používam iba jemné tiene a riasenku (obyčajnú, nevodeodolnú) a odlíčenie s touto micelárkou je celkom drina. Oči si musím veľakrát pretrieť a ani tak nie sú dokonale odlíčené. Rovnaký problém som mala aj s čiernou Nivea MicellAir micelárkou. Neviem prečo, no dvojfázové odličovacie prípravky mi nejako nesedia a s ich výsledkom som zakaždým nespokojná. Navyše mi trocha prekáža mierny mastný film, ktorý micelárna voda na pleti vytvorí, nakoľko sa ťažšie zmýva. Ak opomeniem zdĺhavejší proces odlíčenia očného make-upu, môžem micelárnu vodu pochváliť za jej šetrnosť a jemnosť k pokožke, čo je zrejme zásluhou ružovej vody.
nivea_dvojfazovamicelarnavoda_ruzovavoda


Pleťové peelingy v sortimente značky Nivea chýbali, no oplatilo sa na ne počkať. Na výber sú tri druhy ryžových peelingov, a to vyhladzujúci s obsahom čučoriedok, čistiaci s aloe vera pre zmiešanú pleť a rozjasňujúci malinový pre suchú a citlivú pleť. Všetky druhy peelingov sú bez plastových mikročastíc, vďaka čomu sú tak šetrné nielen k našej pokožke ale i k prírode. Peelingy sa medzi sebou líšia účinkom, vhodnosťou pre daný typ pokožky a intenzitou. Zelený čistiaci je najintenzívnejší, modrý je stredne silnej intenzity a ružový má najnižší stupeň intenzity. Ja sa v poslednej dobe snažím používať jemnejšie, menej abrazívne peelingy. Preto ma potešilo, že som mala možnosť vyskúšať práve ružový rozjasňujúci peeling pre suchú až citlivú pleť s obsahom organicky pestovanej ryže a bio malín.
nivea_ricescrub_pletovypeeling_biomaliny

Peeling je priehľadnej gélovej konzistencie, ktorá je na pokožke veľmi príjemná. K príjemnému pocitu z používania prispieva i nádherná malinová vôňa. V peelingu sa nachádzajú drobné biele zrniečka, ktoré sú k pokožke mimoriadne šetrné, vôbec ju nedráždia a ani jej nespôsobujú začervenanie. Peelingový proces je pre aktuálne potreby mojej pokožky dostatočný. Možno, že v lete, keď bude moju pleť trápiť naopak prílišné mastenie, tak vyskúšam zelenú čistiacu verziu s obsahom aloe vera. Oceňujem, že pokožka nie je po použití peelingu vysušená, vďaka čomu si ho môžem dovoliť používať častejšie (2x týždenne) ako väčšinu ostatných peelingov.
nivea_ryzovypeeling_rozjasneniepokozky


Textilné pleťové masky sú stále čoraz viac populárne a boom okolo nich pretrváva. Mám pocit, že poslednú dobu sa s nimi doslova roztrhlo vrece a je si skutočne z čoho vyberať. I značka Nivea nedávno obohatila svoj sortiment o rôzne druhy textilných pleťových masiek. V ponuke sú celkovo štyri druhy, a to detoxikačná, rozjasňujúca, spevňujúca a s koenzýmom Q10 pre redukciu vrások. Ja som skúšala ružovú 10-minútovú rozjasňujúcu masku s obsahom argánového oleja a bambuckého masla. Maska je určená pre unavenú a povädnutú pleť, ktorá potrebuje rozžiariť a vyživiť. Mne žiaľ maska neprišla ničím výnimočná, nevšimla som si výrazný efekt, či už rozjasňujúci alebo vyživujúci. Okrem toho sa mi zdala maska trocha zle vytvarovaná, nesedela mi dobre na tvári a tým pádom mi nebola až tak príjemná a pohodlná.
nivea_naturalradiance_rozjasnujuca_pletovamaska_facesheetmask


Ak ste si obľúbili Labellino balzamy, určite vás poteší najnovšia príchuť vodného melóna a granátového jablka, ktorá pery nielen vyživí ale aj jemne zafarbí. Musím uznať, že táto kombinácia je mimoriadne vydarená a osviežujúca. V porovnaní s bledoružovou malinovou verziou sa mi zdá melónovo-jablkové Labellino o čosi lepšie v hydratácii a výžive pier. Hydratačný a zjemňujúci účinok je dlhodobejší, no klasické modré Labello neprekoná :).
labellino_balzamnapery_pomegranate_pinkwatermelon_hydrataciapier
labellino_hydratacnybalzamnapery_ruzovymelon_granatovejablko

* spolupráca

Zaujal vás niektorý z vyššie zmieňovaných Nivea produktov, príp. máte s nejakým skúsenosť? 

Žiadne komentáre

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.