Moje najmilovanejšie parfumy | Miu Miu & Clarins

Ahojte :)
Články o parfumoch sa u mňa na blogu objavujú zriedkavo a ja sama neviem prečo. Ako každá žena, i ja milujem parfumy a pocit čerstvo navoňanej pokožky. Všeobecne som typ človeka, ktorý nerád strieda vône a väčšinou používam denno-denne tú istú, v ktorej sa aktuálne cítim najlepšie. Preferencia jednotlivých vôní u mňa úzko súvisí s ročným obdobím. Parfum či toaletnú vodu si rada vyberám náhodne, podľa toho, či mi niečo padne "do nosa". Ak si nájdem vôňu, ktorá ma očarí, nemám potrebu hľadať inú. K takýmto typom vôní zatiaľ patria parfumy od značky Miu Miu a toaletná voda od Clarins. Dôvodov prečo tieto vône tak veľmi zbožňujem je hneď niekoľko. Ak chcete vedieť viac, pokračujte ďalej v čítaní.


Miu Miu Miu Miu ma uchvátila ihneď na prvé ovoňanie. V tejto vôni som sa doslova našla, príde mi ako stvorená priamo pre mňa. Miu Miu je opisovaná ako mladistvá, hravá, šibalská vôňa stvorená pre modernú energickú ženu. Kategoricky spadá do kvetinových vôní. Základom vône je biele pižmo a zložka Akigalawood®, ktorá vzniká extrakciou z pačuly a má príjemne drevité a jemne korenisté nôty. Hlavu vône tvorí citrón, konvalinka a bergamot. Srdce pozostáva z čiernych ríbezlí, jazmínu, broskyne, zelených tónov a divokej ruže.
Zo začiatku je vôňa jemne korenistá s prevahou citrusového nádychu, ktorý sa po chvíľke rozplynie a začne dominovať vôňa jazmínu, čiernych ríbezlí a ostatných zložiek tvoriacich srdce parfumu. Postupným uvoľňovaním vône sa v pozadí ukážu prijemne drevité tóny. Zloženie Miu Miu je nádherne vyskladané, vďaka čomu je táto vôňa skutočne originálna a nevšedná. Dovolím si tvrdiť, že je minimálna šanca pomýliť si ju s inou vôňou. A práve to ma na Miu Miu najviac baví. Miu Miu je výrazná, ale pritom nevtieravá, má vynikajúcu výdrž a nadčasový dizajn s jasnými znakmi kvality a nežnej elegancie.
Miu Miu parfumovaná voda_konvalinky_jazmín_divoká ruža


Miu Miu L'Eau Bleue je v poradí druhá vôňa značky Miu Miu. Základ vône má rovnaký ako klasická Miu Miu, čím sa jej L'Eau Bleue môže zdať spočiatku veľmi podobná. L'Eau Bleue sa od prvotnej Miu Miu odlišuje výraznejšou kvetinovou vôňou a jemnejšou intenzitou. L'Eau Bleue kraľujú konvalinky, ktoré za pár sekúnd doplní jazmín s ružou, zimolezom a zelenými tónami. L'Eau Bleue je typickou jarnou vôňou evokujúcou prebúdzanie prírody a rozkvitajúce stromy. V porovnaní s Miu Miu je značne ľahšia, viac svieža a má o niečo slabšiu výdrž. Inak ale v ničom nezaostáva a je rovnako jedinečná a očarujúca.
Miu Miu Leau Bleue kvetinová parfumovaná voda_konvalinky


Clarins Eau des Jardins je moja srdcovka. Mám ju už po druhý krát a stále ma neprestáva udivovať jej dokonalá harmonická kompozícia. Eau des Jardins je vytvorená za použitia extraktov z pukov buka, jarabiny a čiernych ríbezlí. Základom vône sú tóny cédrového dreva, pačuli a vetiveru, zakončené zamatovým bielym pižmom. Hlavu vône tvoria iskrivé tóny esenciálnych olejov z grapefruitu, citrónu, bergamotu a pomaranča. Srdce vône nesie svieže a zelené tóny olejov z mäty, listov vavrínu, ruže a čiernych ríbezlí. Eau des Jardins je uchvacujúca citrusovo-aromatická vôňa navodzujúca pocit radosti, šťastia a dobrej nálady. Zakaždým, keď sa s ňou navoniam ma ako keby vtiahne do čerstvo rozkvitnutej záhrady plnej ovocných stromov. Toaletná voda počas dňa postupne vypŕcha, no vzhľadom na to, že sa nejedná o parfum má veľmi slušnú výdrž. Niekedy ju dokonca ešte večer na sebe, príp. kúsku oblečenia cítim.
Clarins Eau des Jardins toaletná voda_citrusová aromatická vôňa

Ktorý parfum/ toaletnú vodu obľubujete vy? Zvyknete sa vracať k rovnakej vôni alebo radšej zakaždým skúšate niečo iné?

3 komentáre

  1. Ja som presne ako ty.. nerada striedam tie parfémy, stále sa vratim k tomu svojmu naj, aj ked ich mám vždy doma niekolko roznych.
    Moj naj bol kedysi Lanvin Marry me, ale potom som sa zamilovala do Chanel Chance Eau de Fraiche a to je moja srdcovka.. Najkrajšia pre mna.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ani jeden jsem neměla, ale Miu Miu má nádherný flakonek. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.