REN Clean Skincare | trio najobľúbenejších REN produktov

Značku REN už síce nejaký čas registrujem, no nikdy ma vyslovene nelákala a nemala som potrebu od nej nič skúšať. Nedávno som ale na e-shope Elnino natrafila na zaujímavý set obsahujúci tri najobľúbenejšie REN pleťové výrobky a tak som si povedala, že by som REN kozmetiku predsa len mohla skúsiť. Keďže som sa o REN značku nikdy nejako nezaujímala, bola som veľmi milo prekvapená, že sa jedná o prírodnú, cruelty free kozmetiku, ktorá svoju pozornosť neupriamuje len samotnému zloženiu výrobkov, ale aj obalom, do ktorých sú produkty balené. REN je pôvodom švédska kozmetika a jej koncept v preklade znamená čistá starostlivosť o pleť.
REN Clean Skincare

Clean to skin, clean to planet je kľúčovou filozofiou značky REN. Produkty sú vyrábané výlučne z látok 100%-ného rastlinného alebo minerálneho pôvodu za využitia najnovších vedeckých poznatkov a nových, priekopníckych spôsobov podporujúcich proces ochrany a obnovy pokožky, čím sa značka snaží byť šetrná nielen k pokožke, ale i k prírode. Značka REN má dokonca zavedený program Zero Waste by 2021, ktorým chce do súčasného roku 2021 docieliť nulového odpadu za použitia reckylovaných, recyklovateľných a znovu použiteľných obalov.
REN Clean to Skin, Clean to Planet


Pre REN set som sa rozhodla predovšetkým kvôli plnému baleniu Evercalm Global Protecton ochranného denného krému (50 ml), ktorý bol špeciálne vyvinutý pre potreby citlivej pokožky náchylnej k sčervenaniu a podráždeniu. Krém obsahuje zmes silných antioxidantov a vyživujúcich olejov, ktoré majú pomáhať chrániť pokožku pred dehydratáciou, znečistením a zároveň majú pokožku posilniť. Podľa popisu sa javí byť krém univerzálny a veľmi efektívny nielen z hľadiska upokojenia, ale aj hydratácie a ochrany pokožky. Skvele vymyslené je aj samotné balenie krému do airless obalu, ktoré chráni obsah pred znečistením.
REN Evercalm Global Protection Day Cream

Spočiatku som sa obávala, či bude krém dostačujúci pre aktuálne potreby mojej pokožky, nakoľko mám už dlhší čas pokožku skôr suchšiu a nie zmiešanú ako kedysi. Krém mi sadol perfektne, až sa tomu čudujem, pretože s pleťovými krémami mávam väčšinou problém. Páči sa mi, že krém je na pleti ľahký, nezaťažuje ju a popritom je dostatočne výživí. Počas aplikácie sa krém síce zdá byť celkom dosť hutný, no do dvoch minút sa do pokožky krásne vstrebe. Pri tomto kréme mám inak skutočne pocit, že mám pleť obalenú ochrannou vrstvou. Veľmi dobre si rozumie aj s make-upom (konkrétne s EL Double Wear), čo je pre mňa dôležitým kritériom, keďže make-up používam na dennej báze. Krém má inak pomerne dosť výraznú bylinkovú vôňu, čo ma trocha zneistilo v jeho 100%-nej vhodnosti pre veľmi citlivú pokožku. Jedná sa konkrétne o silice citronellol a limonén a zložky linalool, geraniol. 


Ďalšie produkty, ktoré sa v sete nachádzali sú Glycol Lactic Radiance Renewal Mask (15 ml) a Keep Young and Beautiful Instant Firming Beauty Shot (10 ml). Rozjasňujúca, obnovujúca maska má super sviežu citrusovú vôňu, no na pleti mi nie je dvakrát príjemná. Zo začiatku ma maska na problematických miestach trocha štípe a celkovo mi na pleti nejako vadí. Konzistencia masky je hustá gélová, trocha lepivá, akokeby medová. Rozjasňujúci účinok je minimálny, takmer nebádateľný. Ďalšie účinky masky, ako renewal efekt, zlepšenie tónu pokožky a redukcia jemných línií sa mi nedá z tohto deluxe balenia adekvátne posúdiť. Isté zlepšenie tónu pokožky vidieť bolo, no o obnove pokožky mám veľké pochybnosti, aj najmä kvôli tomu, že po použití masky som mala pokožku dosť napätú a stiahlu. Naopak, spevňujúce sérum s ľahučkou gélovo-tekutou konzistenciou ma celkom zaujalo. Páči sa mi jeho ľahkosť a okamžitá vstrebateľnosť do pokožky, vďaka čomu je skvelé na ranné použitie pod denný krém. Pleť je po ňom hladšia a skutočne i o niečo pevnejšia. Jediné čo ma na sére odrádza je jeho zvláštna, ťažko sa opisujúca vôňa a mierny sťahujúci efekt, ktorý je zrejme spôsobený snahou vypnúť pokožku. Inak je to ale veľmi vydarený produkt, ktorý rozhodne stojí za vyskúšanie.
REN Glycol Lactic Radiance Renewal Mask, Instant Firming Beauty Shot


Na nasledujúcej fotografii môžete vidieť konzistencie jednotlivých produktov, zľava doprava Global Protection ochranný denný krém, Instant Firming Beauty Shot a Radiance Renewal maska.

Čo vy a značka REN? Zajal vás nejaký ich produkt, príp. skúšali ste už niečo od REN?

1 komentár

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.