Nivea Hydra Skin Effect

Ahojte žienky. Srdečne vás vítam pri prvom tohtoročnom článku, v ktorom by som vám chcela predstaviť produkty od Nivei z ošetrujúceho hydratačného radu Hydra Skin Effect. Výrobky z tohto radu obsahujú čistú, vysoko koncentrovanú kyselinu hyalurónovú, ktorá má zanechať pokožku intenzívne hydratovanú, viditeľne vyplnenú a žiarivú. Sľubované účinky znejú skvelo, no či sa dostavia i v praxi sa dočítate ďalej v článku. Na úvod vám prezradím len toľko, že minimálne jeden produkt si vašu pozornosť rozhodne zaslúži :).
Nivea Hydra Skin Effect ošetrujúci rad s kyselinou hyalurónovou, hydratácia, recenzia


Začnem produktom, po ktorej väčšina z nás siaha v rámci večernej rutiny ako po prvom - micelárnou vodou. Micelárna voda Hydra Skin Effect sa od ostatných Nivea micelárok odlišuje tým, že má odstraňovať nečistoty a make-up z pleti bez toho, aby ju vysušovala. Naopak, má dodať pokožke pocit hydratácie a osvieženia. Hydratačný efekt vody je skutočne cítiť, no odličovací účinok mi príde veľmi priemerný. Odlíčenie, predovšetkým očného make-upu mi s touto micelárnou vodou trvá o dosť dlhšie ako s bežne používanými odličovacími prípravkami. Proces odlíčenia je niekedy teda zbytočne zdĺhavý. Na druhú stranu ale oceňujem neparfumované zloženie, ktoré je k pokožke jemné a nespôsobuje žiadne podráždenie. Micelárnu vodu Hydra Skin Effect ocenia najmä dievčatá, ktoré sa líčia len jemne a nepoužívajú vodeodolné produkty.
Nivea Hydra Skin Effect micelárna voda, kyselina hyualurónová, odlíčenie, recenzia


Ďalej som z radu Hydra Skin Effect testovala osviežujúci denný hydratačný gél  a regeneračný nočný gél-krém Hydra Skin Effect. Ako už z názvu vyplýva, obidva krémy sú gélovej konzistencie. Denný krém má o niečo viac gélovú konzistenciu v porovnaní s nočným krémom, ktorý sa skôr správa ako gél-krém. Krémy sú veľmi ľahké, okamžite sa vstrebú a nezanechávajú na pleti mastný ani lepivý film. Majú veľmi príjemnú sviežu, akvatickú vônu. Hydratačný účinok oboch krémov žiaľ nie je pre potreby mojej pokožky dostačujúci, čo ma úprimne mrzí, lebo krémy (obzvlášť nočný) pôsobia na pokožke pocitovo veľmi komfortne a osviežujúco. Krémy by som odporúčala skôr pre mladšiu, normálnu, zmiešanú až mastnú pleť, ktorá netrpí suchými miestami či šupinkami a potrebuje len ľahkú hydratáciu a zjemnenie.
Nivea Hydra Skin Effect denný a nočný krém, gélový krém, hydratácia, vypnutie pokožky, recenzia


Produktom, na ktorý som sa z celého radu Hydra Skin Effect tešila úplne najviac je povzbudzujúce hydratačné sérum Nivea Hydra Skin Effect. Sérum má ľahučké zloženie obohatené o čistú kyselinu hyalurónovú, ktorá má aktivovať pleťové bunky k produkcii svojej vlastnej kyseliny hyalurónovej. Sérum je vodnatej konzistencie, do pleti sa okamžite vstrebe bez zanechania lepivého filmu. Pre potreby mojej zmiešanej pokožky s výskytom suchých miest je hydratačný účinok séra občas trocha slabý, takže sa domnievam, že pre suchý typ pokožky nebude sérum dostačujúce. Sérum bude podľa mňa najviac vhodné pre mastnú a zmiešanú pleť s prevahou mastných miest. 
Nivea Hydra Skin Effect povzbudzujúce hydratačné sérum, osvieženie, hydratácia pokožky, pleťový booster, recenzia

Sérum by som označila ako ľahký booster, ktorý pleť osvieži, povzbudí, dodá jej hydratáciu a jemnulinko vypne. Ja sérum používam ako ráno, tak aj večer, no osvedčilo sa mi obzvlášť na ranné použitie, nakoľko pleť nijako nezaťažuje a rozumie si s akýmkoľvek krémom. Pleť je po ňom akoby naštartovaná a doslova prebudená. Sérum má inak pomerne výraznú parfumáciu, ktorej som sa spočiatku obávala, nakoľko používam na pleť radšej neparfumované produkty. Obavy však boli celkom zbytočné, nakoľko sérum pleť vôbec nedráždi a to dokonca ani na problematických partiách a príde mi k pokožke skutočne jemné a šetrné.


Ďalším skvelým produktom s ktorým prišla Nivea do našich drogérií je intenzívna hydratačná 7-dňová kúra v ampulkách. Balenie obsahuje 7 ampuliek, ku ktorým je pribalené i plastové viečko, vďaka ktorému je rozlomenie ampulky jednoduché a bezpečné. Neviem ako vy, no ja mám z otvárania takýchto sklenených ampuliek tak trochu traumu kvôli možnému porezaniu, preto veľmi oceňujem, že Nivea myslela aj na aspekt komfortnej aplikácie. Obsah jednej ampulky (2,2 ml) vystačí na tvár, krk a čiastočne i na dekolt.  
Nivea Hydra Skin Effect intenzívna hydratačná kúra, ampulky, hydratácia, výživa, vypnutie pokožky, recenzia

V porovnaní s hydratačným sérom sa mi zdá konzistencia hydratačnej kúry v ampulkách o trošičku viac hustejšia. Je to cítiť i na pokožke, úplne vstrebanie produktu trvá o niečo dlhšie a cca 5 - 10 minút od aplikácie je pokožka na dotyk mierne lepkavá. Ampulky majú v porovnaní so sérom silnejší a výrazne intenzívnejší hydratačný účinok. Pokožka je po ich použití príjemne osviežená, zjemnená, pružnejšia a celkovo spokojná. Ampulky ma veľmi bavili, mojej pokožke skvele sadli, nemám im absolútne čo vytknúť.


Na záver tu mám ešte zopár produktov z MicellAir radu. O dvojfázovej expertnej micelárnej vode MicellAir som vám písala už dávnejšie (článok TU). Medzičasom sa rad rozrástol o peelingový čistiaci gél, dvojfázový odličovač očného make-upu a odličovacie obrúsky. Žiaľ, ani odličovač očí, ma podobne ako micelárna voda z tohto radu nepresvedčil. Aj keď odličovač sľubuje odstránenie i vodeodolného makeupu a riasenky bez drhnutia a trenia a perfektné odlíčenie očí behom chvíľky, mne sa s ním odličovala veľmi ťažko i obyčajná riasenka. 
Nivea MicellAir Expert, výťažok z čierneho čaju, odlíčenie, čistenie pokožky, recenzia


Nivea MicellAir Skin Breath Expert čistiaci gél s drobnými peelingovými čiastočkami bol na rozdiel od ostatných MicellAir produktov pre mňa príjemným prekvapením. Gél obsahuje kyselinu mliečnu, vďaka ktorej je povrchová exfoliácia pokožky pomerne šetrná, nakoľko kyselina mliečna je vhodná i pre citlivejšiu pokožku. Peelingové čiastočky nie sú prehnane drsné, zbytočne pokožku nedrhnú a ani jej nespôsobujú podráždenie ako väčšina peelingových čističov. Ďalším veľkým plusom je, že gél takmer vôbec nevysušuje, čo je u tohto typu produktu priam zázrak. Aj napriek tomu, že už nejaký čas peelingové gély takmer vôbec nepoužívam, po MicellAir géle rada sem-tam siahnem. V popise produktu sa síce uvádza, že gél je určený na každodenné použitie, no ja by som ho odporučila maximálne na obdenné použitie, príp. len dvakrát do týždňa, v závislosti od typu a aktuálneho stavu pokožky.
Nivea MicellAir Skin Breath Expert peelingový čistiaci gél, povrchová exfoliácia pokožky, kyselina mliečna, recenzia


Ktorý z produktov Nivea Hydra Skin Effect vám príde najviac zaujímavý a radi by ste ho otestovali na svojej pokožke?

Žiadne komentáre

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.