Novinky v mojej obočkovej zbierke | Benefit Fluff Up Brow Wax a Alcina Perfect Eyebrow Powder

Ahojte žienky. Po dlhšej dobe tu máme opäť článok na tému obočie. Musím priznať, že úprava obočia je pre mňa najmenej obľúbeným krokom v mojej líčiacej rutine a najradšej by som ho úplne vynechala. Jedným z dôvodov prečo ma úprava obočia tak veľmi nebaví je samotný tvar môjho obočia a neustále hľadanie produktu, ktorý bude pre moje obočie najviac praktický efektívny zároveň. Každé obočie mám iné, rastie mi všelijako možným smerom, jedno je nižšie, druhé vyššie a podobne to je i s hustotou chĺpkov. Jeden čas som uvažovala nad microbladingom, no doposiaľ som sa k nemu neodhodlala. Skúšala som aj lamináciu, od ktorej som mala veľké očakávania, no efekt mi vydržal len zopár dní a s úpravou obočia som strávila rovnako veľa času. Postupne som si uvedomila, že moje predstavy o dokonale vytvarovanom a hustom obočí sú nereálne a že sa buď musím zmieriť s tým aké je alebo podstúpiť určitú korekciu.
Benefit and Alcina eyebrow products, produkty na obočie, púder na obočie, vosk na obočie, recenzia


Síce už neskúšam každú jednu novinku, ktorá do obočkovej kategórie zavíta, no ak príde s nejakým novým produktom značka Benefit, málokedy odolám. Vlastne som si uvedomila , že mám vyskúšané takmer všetky ich typy produktov na obočie, takže novinku v podobe vosku, Benefit Fluff Up Brow Wax som si pochopiteľne nemohla nechať ujsť.
Benefit Fluff Up Brow Wax vosk na obočie, fixácia, vyčesanie obočia, recenzia


Fluff Up Brow Wax je vosk krémovej, mierne lepivej konzistencie bielej farby, na obočí však pôsobí takmer transparentne. V zložení sa nachádza bambucké maslo, argánový a jojóbový olej, ktoré sa majú postarať o výživu a jemnosť chĺpkov obočia. Vosk sľubuje prirodzene vyzerajúce rozstrapatené, nadýchané obočie, ktoré má vydržať zafixované až po dobu 12 hodín. V popise produktu sa uvádza, že vosk je vodeodolný, potuvzdorný a že ho je možné vrstviť a reaplikovať počas dňa. 

Vďaka ľahkej textúre sa vosk síce dá bez problémov vrstviť, no pri viacnásobnom vrstvení (od tretej po sebe idúcej aplikácii) má vosk tendenciu vytvárať žmolky. Fixačné schopnosti sú pre tvrdšie chĺpky môjho obočia pomerne slabé, vosk ich nedokáže udržať na svojom mieste a tým pádom ani v požadovanom tvare. Problém mi robí i následná aplikácia púdru na obočie. Tým, že chĺpky nie sú dostatočne zafixované, tak sa mi vlastne celé obočie takmer úplne "rozbije". Vosk má matný, mierne lepivý finiš a v prípade vrstvenia môže zanechať na obočí drobné biele čiastočky vosku, pripomínajúce kúsky lepidla. Aj keď sa píše, že vosk má byť bezfarebný, predovšetkým pod umelým osvetlením je vosk na obočí veľmi viditeľný, niektoré chĺpky sú obalené bielou farbou, čo nie je zrovna dvakrát lichotivý efekt. Pri rozmýšľaní pre aký typ obočia by mohol byť Fluff Up Brown Wax efektívny mi vychádza buď  husté obočie, ktorému stačí ľahký až stredne ľahký stupeň fixácie a definícia tvaru alebo obočie s jemnými chĺpkami, ktoré dokáže vosk lepšie uchytiť. Pre tvrdšie chĺpky obočia ako mám ja by som určite radšej odporučila priehľadný gél na obočie 24-hr Brow Setter, ktorý spraví oveľa väčšiu službu či už hľadiska fixácie tak i výdrže.

Na nasledujúcej fotografii som sa vám pokúsila priblížiť ako produkt vyzerá na obočí - vľavo mám na obočí nanesenú 1 vrstvu vosku, vpravo obočie po nanesení druhej vrstvy.


Keďže mi už pomaly dochádza púder na obočie, na základe mojich veľmi dobrých skúseností so značkou Alcina som sa rozhodla siahnuť práve po Alcina Perfect Eyebrow Powder. Púder sa nachádza v elegantnom čiernom lesklom obale, vo vnútri ktorého je zrkadielko a mini štetček. Púder je veľmi dobre pigmentovaný a jemne namletý. Pracuje sa s ním šikovne, na obočie krásne priľne. Jediné čo mi na tomto produkte príliš nevyhovuje je jemne lesklý finiš, nakoľko u púdrov na obočie preferujem matný finiš. Púder je k dostaniu v dvoch odtieňoch - v svetlejšom 010 Lightbrown a tmavšom 020 Greybrown. Tmavšieho odtieňu som sa obávala a tak som zvolila radšej svetlejší odtieň Lightbrown, ktorý sa v balení tvári ako studená taupe hnedá, no reálna farba po nanesení je napokon teplejšia hnedá s bronzovým nádychom, ktorá mi žiaľ vôbec nepasuje. Avšak, vzhľadom k výslednému efektu a takmer až maslovej konzistencii sa dá púder pokojne využiť i ako očný tieň.
Alcina Eyebrow Powder púder na obočie, odtieň Lightbrown, recenzia


Aké sú vaše najobľúbenejšie produkty na obočie?
Stihli ste už vyskúšať novinku Benefit Fluff Up Brow Wax?

Žiadne komentáre

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.