Produkty s vôňou leta | Betty Barclay, Le Petit Marseillais, Kneipp

Aká vôňa pre vás znamená leto? Pre mňa sú to osviežujúce tóny citrusov, energizujúca vôňa sálajúca z bylinkového záhonu, nezameniteľná chuť malín, broskýň a aktuálne moja signature kolínska voda Nashi Blossom od Jo Malone. Okrem týcho typických letných voní rada objavujem nové kombinácie a skúšam rôzne letné limitky. Nedávno ma na e-shope Elnino.sk zaujalo zopár voňavých noviniek, ktoré by som vám rada priblížila a zároveň aj dala tip, po čom sa oplatí siahnuť.
Betty Barclay, Le Petit Marseillais, Kneipp, Maybelline, recenzia, telová kozmetika, sprchový gél, lesk na pery


Začnem značkou Le Petit Marseillais inšpirovanou Provensálskom, známou najmä svojimi sprchovými gélmi. V ponuke sú nasledujúce varianty vôní: bio malina & pivonka, bio biela broskyňa & bio nektárinka, bio pomarančový kvet, bio divoká ruža a bio olivový list. Ja som zvolila variant s výťažkom z kvetov pomarančovníka horkého, ktorý má hydratačné, zmäkčujúce a antioxidačné vlastnosti a vďaka upokojujúcemu účinku je vhodný aj pre citlivú pokožku. Kvety z organicky pestovaných pomarančovníkov sú navyše ručne zbierané a následne je pomocou infúzie uvoľnený parfum. Zloženie gélu je z 92% tvorené prírodnými ingredienciami, bez obsahu umelých farbív, s neutrálnym pH. Sprchový gél má krémovo-gélovú, jemne penivú konzistenciu a je k pokožke skutočne mimoriadne šetrný. Je skvelý i na holenie, nakoľko pokožku nijako nedráždi. Gél pokožku krásne zvláčňuje a vyživuje. Vôňa je príjemná, nevtieravá, na mňa pôsobí troška „lekárensky“. Tento sprchový gél od Le Petit Marseillais mojej pokožke veľmi zapasoval a určite chcem vyskúšať aj ďalšie verzie. Najviac ma láka malinovo-pivonková.
Le Petit Marselillas Organic Orange Blossom, kvety pomarančovníka, jemný sprchový gél, recenzia


Ďalším sprchovacím prírastkom je Good morning sprchový gél od mojej obľúbenej prírodnej značky Kneipp. Jedná sa o nádhernú energizujúcu zmes bazalky, limetky a kvetov pomarančovníka. Dokonale zladené zloženie pôsobí mimoriadne povzbudzujúco, harmonizujúco a upokojujúco zároveň. Konzistencia je hustejšia gélová, zelenkavej farby. Gél má šetrné vegánske zloženie s dobrou penivosťou. Gél pokožku nevysušuje, no na druhú stranu ani nevyživuje. Za vynikajúci povzbudzujúci efekt a úžasný aromaterapeutický zážitok ale rozhodne stojí. Kneipp to jednoducho vie a svojimi relaxačnými účinkami u mňa vedie.
Kneipp Good morning energizujúci sprchový gél, limetka, bazalka, kvet pomarančovníka, recenzia


Na parfumy som pomerne dosť náročná, máločo sa mi páči, vôňa ma musí osloviť a niečím zaujímavým, nevšedným zaujať. Avšak, občas podľahnem pútavému flakónu, ako tomu bolo aj v prípade toaletnej vody Betty Barclay Wild Flower, ktorá má veľmi vydarený, hravý dizajn. Vôňa patrí do ovocno-kvetinovej kategórie. Hlavnú úlohu hrajú kvetinové akordy jazmínu, ruže a pivonky. Základ vône je tvorený fazuľou tonka, vanilkou a céderom. Vrchné tóny pozostávajú z kombinácie citrónu, sladkých malín a bobúľ ružového korenia. Vôňa sa zdá byť na prvé privoňanie pomerne dosť sladká, no citrón ju čiastočne vyvažuje a céder dodáva jemnú drevitosť. Ak máte radi sladkasté vône s dominantnými ovocnými zložkami, Wild Flower si zaiste získa vaše srdce. Ja preferujem viac sofistikované kvetinové vône s prevahou osviežujúcich tónov a jemnou štipkou sladkosti. 
Betty Barclay Wild Flower toaletná voda, kvetinovo-ovocná, jazmín, pivonka, ruža, maliny, céder, ružové korenie, vanilka, recenzia


Na záver tu mám aj jeden must have letný kúsok z dekoratívky - Maybelline New York Lifter Gloss. Lesk obsahuje kyselinu hyalurónovú, ktorá pery krásne vyhladí a zjemní, dodá im plnší vzhľad a zároveň ich vynikajúco hydratuje. Keďže tento lesk zožal v beauty svete veľkú chválu, vedela som, že bude dobrý, no svojimi kvalitatívnymi vlastnosťami ma úplne ohromil. Ono to totiž nie je len taký obyčajný lesk. Je to lesk, ktorý nemá za úlohu iba dodať perám lesk a plnosť. Lifter Gloss sa o pery vynikajúco stará, dodáva im výživu, hydratáciu a jemnosť s dlhotrvajúcim efektom. 
Maybelline New York Lifter Gloss lesk na pery, Sweet Heart, recenzia, hydratačný, vyhladzujúci lesk na pery

Lesk sa v podstate z veľkej časti správa ako olej, no je oveľa lepší ako bežne dostupné, ale i drahšie oleje na pery. Pre príklad uvediem porovnanie s mojim dlhoročným favoritom Clarins Lip Comfort Oil, ktorý Maybelline Lifter Gloss úplne tromfol. Na rozdiel od Clarins olejčeka, Maybelline lesk pery vôbec nevysušuje, nelepí sa, je na perách neskutočne príjemný a navyše aj krásne vanilkovo vonia. Lesk mám v korálovom odtieni 23 Sweet Heart bez obsahu trblietok. Pigmentácia je perfektná, výdrž veľmi slušná, bez jedenia a pitia vydrží lesklý efekt cca 2 - 2,5 hodiny. Za mňa obrovská spokojnosť a veľké prekvapenie. Značka Maybelline za poslednú dobu priniesla na trh množstvo skvelých produktov, ktoré kvalitou výrazne prevyšujú cenu a myslím, že môžu pokojne konkurovať aj zopár high-end značkám.
Maybelline New York Lifter Gloss lesk na pery, odtieň 23 Sweet Heart, recenzia, swatch


Dúfam, že sa vám článok páčil a že aspoň jeden z produktov upútal vašu pozornosť :)

Žiadne komentáre

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.