Estée Lauder Advanced Night Repair | recenzia

O ikonickom sére od Esteé Lauder, Advanced Night Repair sa vám chystám napísať už veľmi dlho. Toto sérum som si zamilovala natoľko, že si už bez neho nedokážem predstaviť moju večernú skin care rutinu. Stále musím mať jednu fľaštičku v zásobe pre prípad, že by mi došlo. Advanced Night Repair Serum kraľuje v mojej starostlivosti o pleť už zopár rokov a zatiaľ ho žiadne iné sérum nedokázalo plne nahradiť.


Estée Lauder Advanced Night Repair bolo nedávno výskumníkmi EL inovované a obohatené o novú technológiu Chronolux ™ Power Signal Technology, ktorá preniká rýchlo a hlboko do pleti a redukuje známky starnutia spôsobené nežiaducimi dôsledkami moderného spôsobu života.
Sérum je vhodné nielen na noc, ale i na ranné použitie alebo sa môže primiešať do EL Double Wear make-upu, s ktorým by malo veľmi dobre fungovať. Hlavnou úlohou séra je podporiť prirodzený regeneračný proces pokožky a chrániť pokožku pred negatívnymi vplyvmi okolitého prostredia – od znečistenia cez ozón, modré svetlo, infračervené žiarenie až po prachové mikročastice.
Aktívnymi látkami séra sú kyselina hyalurónová, ktorá pomáha uzamknúť hydratáciu v pleti na dobu 72 hodín, ďalej bambucké maslo, arganový olej, kofeín, harmanček a skvalán. Sérum je bez obsahu olejov a je vhodné pre všetky typy pokožky.
Estée Lauder Advanced Night Repair, Synchronized Multi-Recovery Complex serum, recenzia, regenaračné sérum, protivráskový účinok, ochrana pokožky


Ja sérum používam večer, nakoľko ráno siaham po rozjasňujúcom sére s vitamínom C. Advanced Night Repair sérum má hustejšiu gélovo-vodovú konzistenciu bledo oranžovej farby, ktorá sa po chvíľke do pokožky vstrebe. Konzistencia séra mojej pleti dokonale sedí, je ľahká a pocitovo veľmi príjemná. Regeneračný účinok séra je pozoruhodný a natoľko intenzívny, že už počas jednej noci dokáže s pleťou urobiť zázraky. Skutočne, mám to rokmi overené. Sérum pokožku krásne obnovuje, pomáha s hojením problematických miest, jazvičiek po akné a zmierňuje vzhľad pigmentových škvŕn. Veľmi pekne si poradí i s dehydrovanou pokožkou a vysušenými miestami. V neposlednom rade je sérum vynikajúce na prevenciu známok starnutia a redukciu jemných vrások. Pri pravidelnom používaní ANR séra mám pleť pevnejšiu, pružnejšiu a zdravšie vyzerajúcu. Ak občas sérum vynechám z dôvodu skúšania nových produktov, vždy je to na pokožke poznať. Akonáhle sérum opäť zaradím do svojej večernej rutiny, pleť je na druhý deň viditeľne zregenerovaná, zjednotená a vitálnejšia. Sérum teda skutočne funguje a ak ste ho ešte neskúsili a váhate, či doňho ísť, siahnite najprv po malom balení, ktoré býva často súčasťou EL setov alebo sa dá kúpiť aj samostatne.    
Estée Lauder Advanced Night Repair sérum, regenerácia, obnova, hydratácia pokožky, antiage efekt,recenzia,


Na nasledujúcej fotografii môžete vidieť moju čiastočnú zbierku spotrebovaných fľaštičiek EL ANR séra. Aby ste mi verili, že ho fakticky zbožňujem :). 


Máte skúsenosti s týmto ikonickým sérom? Patríte k tým, čo ho milujú alebo vás naopak vôbec neoslovilo?

Žiadne komentáre

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.