Sisley Paris - luxusná kozmetika, ktorú sa oplatí vyskúšať?

Ahojte žienky! V dnešnom článku by som sa s vami rada podelila o môj názor na zopár kúskov od francúzskej značky Sisley. Značka Sisley ma vždy nesmierne lákala, bola pre mňa znamením luxusnej pleťovej kozmetiky, ktorú som chcela raz vyskúšať. A tak som si nedávno splnila môj malý beauty sen a zaobstarala som si môj prvý Sisley skin care produkt, a to minútovú exfoliačnú enzymatickú masku. Medzičasom mi do Sisley zbierky pribudol rozjasňovač a ešte dávnejšie balzamy na pery, čiže som už mala takú mini Sisley kolekciu, na základe ktorej som si spravila názor na to, či Sisley produkty skutočne za to stoja.Sisley Paris, dekoratívna kozmetika, pleťová kozmetika, recenzia, elnino sk

Po Sisley Stylo Lumière rozjasňovači som siahla predovšetkým z dôvodu, že ma trápia tmavé kruhy pod očami. Rozjasňovač sa má postarať o omladenie pleti, rozjasnenie jej tmavých miest, vyhladenie vrások a skrytie nedokonalostí. Navyše má pleti dodať odpočinutý a svieži vzhľad, čo znie skvele a želala by som si, aby tak  na mojej pleti fungoval, ale žiaľ nefunguje. Problémom je pre mňa odtieň, ktorý mám síce v najsvetlejšom variante Pearly Rose, no keďže je svetlej marhuľovej farby, je na mojej svetlej pokožke pomerne dosť vidieť a tým pádom si produkt neplní svoju úlohu tak ako by mal. Krytie je veľmi ľahké, tmavé miesta dokáže potlačiť minimálne, trocha ich zosvetlí a vytvorí lepší podklad pod korektor. Samotný rozjasňujúci efekt mi príde dosť priemerný až zanedbateľný. Konzistencia produktu je inak ľahučká, krémová, pracuje sa s ňou veľmi dobre a šikovne. Hubkový aplikátor mi  nepríde dvakrát praktický, nakoľko nedokáže rozjasňovač pekne a rovnomerne zapracovať. Musím povedať, že od Sisley som očakávala viac, žiadny wau efekt sa nedostavil. Myslím, že v drogérii sa dá nájsť podobný typ produktu za zlomkovú cenu. 
Sisley Stylo Lumiere, rozjasňovač, tmavé kruhy pod očami, recenzia


Sisley minútová exfoliačná enzymatická maska predstavuje jemný peeling novej generácie, ktorý sa má iba za 1 minútu postarať o rozžiarený a zjednotený vzhľad pleti. Kľúčovou zložkou masky je enzým papaín, ktorý pleť jemne exfoliuje a pripravuje na následnú starostlivosť. Ďalšími aktívnymi látkami sú derivát vistérie a kokosu, vitamín B3 a esenciálny olej z levandule a majoránu. Maska je vo forme jemného púdru, ktorý sa po kontakte s vodou premení na penivý krém. Objem masky je 40 g, na jednu aplikáciu stačí použiť množstvo veľkosti čajovej lyžičky.
Sisley Exfoliating Enzyme Mask, minútová exfoliačná enzymatická maska, exfoliácia, rozjasnenie, vyhladenie pokožky, recenzia

Na maske sa mi páči, že ju skutočne stačí nechať pôsobiť jednu minútu a že je vhodná pre všetky typy pokožky, vrátane citlivej, čo je obzvlášť u exfoliačných produktov veľmi významným kritériom. Oceňujem, že maska pleť nijako nedráždi a nevysušuje. Pleť je po jej použití hladšia, čistejšia a pôsobí žiarivejším a zdravším dojmom. Exfoliačný účinok je jemný, bez nežiadúceho začervenania. Maska je skvelá ako prípravná starostlivosť, zabezpečí lepšiu absorpciu a účinok nasledujúcich produktov. Celkovo hodnotím masku veľmi pozitívne, je používateľsky nesmierne príjemná, má krásnu levanduľovo-bylinkovú vôňu, avšak čo sa týka samotného efektu, nevidím asi žiadny rozdiel v porovnaní s cenovo dostupnejšími enzymatickými peelingami, napr. od značky Rau Cosmetics. Priznám sa, že si teraz ťukám na čelo, čo mi to napadlo investovať toľko peňazí do pleťovej masky, no moja zvedavosť bola natoľko silná, že som jednoducho musela tento maskový luxus vyskúšať. Ak si chcete zaobstarať kvalitný, účinný a zároveň šetrný enzymatický peeling, ktorý nezruinuje vašu peňaženku, odporúčam vám siahnuť po mojom milovanom enzymatickom peelingu na báze kvasníc od RAU Cosmetics. Ak si ale naopak potrpíte na luxusnejšiu skin care a nevadí vám si za kozmetiku viacej priplatiť, Sisley maska by vás nemala sklamať.


Sisley Phyto Lip Twist tónujúci balzam na pery mám v matnom i lesklom prevedení. Lesklá verzia sa mi páči oveľa viac, pretože pery pekne hydratuje a dodáva im žiarivý, vyhladený vzhľad, zatiaľ čo balzam s matným finišom mi pery pomerne dosť vysušuje, aj keď sa v popise uvádza, že sa má o pery perfektne postarať. Opäť, ako u vyššie spomenutých Sisley produktov musím zmieniť, že balzam s rovnakými kvalitatívnymi vlastnosťami viete zohnať v drogérii či parfumérii za viac ako tretinovú cenu. 


Swatches zľava doprava: Sisley Stylo Lumiére v odtieni č. 1 Pearly Rose, Sisley Phyto Lip Twist odtieň č. 12 Melon v lesklom prevedení a matný odtieň č. 19 Ballet.


Ktorú značku kozmetiky máte vy na svojom wishliste?

1 komentár

  1. Jé, škoda, že korektoru nemá tvou barvu. Také bojuji s kruhy pod očima a hrozně ráda bych si přečetla, že na ně existuje něco skvělého!
    Mě navnadila Marketa Frank na kosmetiku od Westman Atelier, ale uvidím, jestli do ní nakonec půjdu a nebo si pořídím něco levnějšího.. :D

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.