Domáca pohoda

Keď sa povie domáca pohoda, ihneď si vybavím pohodlné domáce oblečenie, zapálenú sviečku, šálku kávy alebo čaju a k tomu nejaký dobrý film, seriál či knihu. Som z tých, ktorí milujú domáce leňošenie a nerobí mi problém vyplniť celý deň pozeraním netflixu či vyšívaním. A to predovšetkým v nadchádzajúcom vianočnom období, ktoré plánujem stráviť aspoň zopár dní ničnerobením a vychutnávaním si sviatočnej atmosféry. A ideálne zavŕšiť oddych aspoň jedným pyžamovým dňom, ktorý určite z času na čas padne vhod každému z nás.


A keď som už spomenula blížiaci sa pyžamový deň, rada by som vám ukázala moje najnovšie pyžamové kúsky, ktoré mám z e-shopu Astratex. Pyžamo od značky Doctor Nap v nádhernom rozprávkovom prevedení s lesnými zvieratkami a stromčekmi som si okamžite zamilovala. Od tejto značky už jedno pyžamo mám a nosím ho veľmi rada. Aj keď, na druhú stranu, som si už viackrát povedala, že by som si mala začať kupovať pyžamá bez infantilných potlačí, no môj výber takmer vždy skončí u hravých, veselých motívov. 


Čo sa týka zloženia, uprednostňujem 100%-nú bavlnu alebo modal. Pyžamá si najradšej kupujem v špecializovaných obchodoch a od overených značiek. Uprednostňujem kúpu v kamenných obchodoch, kde si môžem materiál ohmatať a posúdiť, či bude pyžamo komfortné. Nedávno som však po prvýkrát objednávala pyžamá online a to zo spomínaného e-shopu Astratex, kde majú okrem spodného prádla veľkú ponuku pyžám i domáceho oblečenia. Výber pyžám je skutočne rozsiahly, od bavlnených až po saténové, v rôznych dĺžkach a motívoch. 
Na nasledujúcich fotografiách môžete vidieť ďalšie dve pyžamá, ktoré som si vybrala. Všetky vyzerajú kvalitne a sú veľmi pohodlné a príjemné na nosenie. Ak si potrpíte na kvalitné, pekné pyžamo, tak na Astratexe si podľa mňa určite vyberiete, prípadne môžete spraviť radosť nielen sebe, ale aj  niekomu blízkemu. Myslím, že pyžamo ako darček je vždy dobrý nápad.


Inak čo sa týka samotného objednania, dopravy a vrátenia na Astratexe, celý proces je jednoduchý a veľmi rýchly. Aktuálne je doprava nad 14,99 € zadarmo. Balíček si môžete dať doručiť Packetou, cez balíkovo alebo SPS kuriérom. Výmena a vrátenie tovaru sú zadarmo. Objednávky uskutočnené do Vianoc je možné vrátiť až do konca januára 2024, takže ak chcete niekoho obdarovať darčekom z Astratexu, môžete nakúpiť už teraz s výhodnou black friday 20%-nou zľavou a na prípadné vrátenie tovaru budete mať stále dostatok času.

Zvyknete si kupovať spodnú a nočnú bielizeň online?

3 komentáre

  1. Takú pohodičku každý z nás má rad :) krásne pyžamká a určite hrejivé na toto zimné obdobie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Your blog is a beacon of wisdom and a guide in uncertain times.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.