Garnier & L'Oréal denný pleťový UV fluid s SPF50+

Téma pravidelného používania SPF produktov na dennej báze je už zopár rokov veľmi prízvukovaná a to bez ohľadu na ročné obdobie. Nikto alebo teda minimálne my ženy nechceme mať vrásky či pigmentové škvrny spôsobené nedostatočnou ochranou pred slnkom a preto je dôležité dbať na používanie krému s ochranným faktorom, ideálne s SPF50 nielen počas letného obdobia. Obzvlášť, ak našu pleť trápia pigmentové škvrny, máme sklon k hyperpigmentácii či fotosenzitivite. Na dôslednú slnečnú ochranu však samozrejme klásť dôraz vždy, u každého typu pokožky a aj v prípade, že sa nechystáte von a zdržujete sa v blízkosti okna. Vybrať si ten správny krém pre potreby svojej pokožky už našťastie nie je problém ani v našich drogériách, nakoľko čoraz viac značiek prináša do svojho portfólia nielen telové, ale konečne i pleťové krémy s vysokou slnečnou ochranou. S SPF novinkami prišli tohto roku na trh i obľúbené značky Garnier a L'Oréal, viacej o týchto produktoch sa dočítate ďalej v článku. 


Garnier Vitamin C Daily UV Brightening Fluid Invisible SPF50+, rozjasňujúci UV fluid s vitamínom C v kombinácii s veľmi vysokou ochranou SPF50+ má pokožku chrániť, zvyšovať jej jas a korigovať tmavé škvrny. Vhodný pre všetky typy pokožky, obzvlášť pre mdlú a unavenú pleť. Fluid je preukázateľne neviditeľný na všetkých typoch a tónoch pleti. K dostaniu je ešte zafarbený variant Glow v univerzálnom odtieni, ktorý má pleť zjednotiť a posilniť jej jas. Zloženie u oboch variantov je vegánske a cruelty free.

Garnier produktový rad s vitamínom C mám veľmi rada a hodnotím ho ako mimoriadne vydarený. Produkty z tohto radu sú učinné, nesmierne príjemné na používanie a zároveň sú za viac než priaznivú cenu. Ak ma sledujete na instagrame, tak viete ako veľmi zbožňujem z tohto radu rozjasňujúce pleťové sérum s vitamínom C, niacínamidom a kyselinou salicylovou. Takže, pochopiteľne, ako som zbadala novinku v podobe UV fluidu s vitamínom C, ihneď som vedela, že toto musím vyskúšať. Fluid má jemnú, nevtieravú citrusovú vôňu, ktorá mi aj napriek mojej preferencii neparfumovanej skin care nijako neprekáža. Konzistencia je ľahučká, fluidná a takmer okamžite sa vstrebe. Krém má skutočne neviditeľný finiš, bez žiadnych bielych odleskov či pocitu mastnoty alebo lepivosti. Oceňujem nekomedogénne zloženie a vhodnosť ako podkladového krému pod make-up. Fluid nie je na pleti vôbec cítiť a má i pomerne dobré hydratačné vlastnosti (v prípade zmiešanej a normálnej pokožky), aj keď sérum či inú vyživujúcu starostlivosť je určite dobré pred nanesením fluidu použiť. S rozjasňujúcim C-čkovým sérom tvorí skvelú dvojku a určite si zaslúži vašu pozornosť, ak hľadáte lepší pleťový krém s vysokým ochranným faktorom dostupný i v drogérii.


L'Oréal Bright Reveal Dark Spot UV Fluid SPF50+denný pleťový UV fluid s ochranou SPF50+, ktorý má zabraňovať vzniku tmavých škvŕn a viditeľne ich redukovať. Krém je obohatený o 2 % niacínamid, exfoliačnú aktívnu látku LHA a vitamín E, čo sú práve zložky pomáhajúce v redukcii a prevencii vzniku tmavých škvŕn.

Fluid má ľahkú, tekutejšiu krémovú textúru, ktorá sa po chvíľke pekne vstrebe, avšak v porovnaní s Garnier krémom má málinko, ale skutočne len málinko lepivý finiš. Inak je veľmi príjemný, nezanecháva biele stopy a nie je vôbec mastný. Na moju pleť je tento krém až príliš ľahký a veľmi slabo hydratačný. Dokonca mám miestami pocit, že mi pleť mierne vysušuje. Čiže pre normálnu až suchšiu pokožku bude určite potrebné pred nanesením fluidu aplikovať ešte nejaký hydratačný krém alebo olej, podľa toho, čo komu vyhovuje. Mojej pokožke v rámci rannej rutiny však vyhovuje skôr menej kroková starostlivosť (čistenie, toner, sérum a krém s SPF) a preto uprednostňujem len jeden krém (samozrejme s SPF-kom), ktorý bude dostatočne hydratačný. Ďalším, pre mňa veľmi dôležitým kritériom, ktorý musí SPF krém spĺňať je jeho vhodnosť pod make-up. Fluid od L'Oréal mi pod make-up úplne nevyhovuje. Make-up sa mi s týmto podkladom nedá pekne zapracovať, rozbíja sa a sem tam má tendenciu žmolkovatieť. Efekt ochrany pred vznikom a redukciu už existujúcich tmavých škvŕn nedokážem zatiaľ posúdiť, chcelo by to vypotrebovať aspoň dve balenia. No a keďže mi fluid moc nesadol, nemám v pláne skúšať ďalšie balenie. Moja pokožka je inak na tmavé škvrny veľmi náchylná a aj keď sa snažím si pleť dostatočne chrániť, vždy sa mi nejaké vytvoria a to predovšetkým v oblasti pod očami. Aj z tohto dôvodu som fluid od L'Oréal chcela vyskúšať, no žiaľ mojej pleti nezapasoval. Okrem toho má fluid pomerne výraznú parfumáciu, ktorá síce nie je vyložene nepríjemná, no uvítala by som oveľa jemnejšiu vôňu alebo najlepšie vôbec žiadnu, nakoľko produkty starostlivosti o pleť mám úplne najradšej neparfumované.


Zaujali vás tieto denné UV fluidy, príp. máte už s niektorým osobnú skúsenosť?

Žiadne komentáre

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.