Mary Kay Lash Love Mascara

Krásny deň všetkým nadšencom MK a samozrejme aj všetkým ostatným!
Dnes mám pre vás recenziu na špirálu od Mary Kay - Lash Love Mascaru. Nedávno som sa stala nezávislou kozmetickou poradkyňou MK a postupne testujem výrobky, ktoré mám v mojej MK zbierke a určite ju chcem ešte o zopár ďalších výrobkov rozšíriť :) Veľmi som spokojná najmä s prípravkami na pleť, ktoré sa tu časom taktiež objavia. A teraz už poďme na spomínanú recenziu.


Špirála Lash Love je určená na tvarovanie a oddelenie rias a taktiež na dodanie objemu. Má ohybnú, tvarovanú kefku, ktorá má riasy rozčesať a oddeliť. Špirála by sa nemala žmolkovať, rozmazávať ani droliť. Má vodeodolné zloženie, obsahuje Pantenol-Pro Komplex a vitamín E, ktorý riasy hydratuje, pomáha ich uhládzať a chrániť pred lámavosťou. Je vhodná aj pre nositeľky kontaktných šošoviek.

Aké sú moje pocity a dojmy?
Špirála má skutočne výborne tvarovanú kefku, s ktorou sa dobre a precízne pracuje. Kefka riasy pekne oddelí a vytvaruje. Veľkým plusom je jej vhodnosť aj pre citlivé oči, ktoré nedráždi. U maskary mi akurát chýba aspoň jemný zhusťujúci efekt, ale keďže je určená hlavne na tvarovanie rias, nemôžem to pokladať za negatívum. Čo ešte musím poznamenať je, že sa mi otláčajú spodné mihálnice, ale to mi robila doposiaľ každá špirála, pretože ich mám dlhé. Na druhú stranu, špirála sa nežmolkuje, nerozmazáva a ani nedrolí - takže aj spĺňa čo sľubuje. Celkovo som s touto maskarou spokojná, aj keď nie úplne na stopercent, no nič nemôže byť dokonalé, či áno? :)

A čo vy? Používate niektorá maskaru od MK? Alebo ktorá špirála je vaša naj?

Žiadne komentáre

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.