Bourjois Volume Glamour Mascara /review/

Ahojte! Dnes mám pre vás recenziu na riasenku Volume Glamour od francúzskej značky Bourjois. Táto riasenka je síce na trhu už zopár rokov, ja sama ju poznám už veľmi dlho, no verím, že si túto review aj tak radi prečítate :)

Bourjois Volume Glamour Mascara má za úlohu riasy zahustiť a dodať im objem. Obsahuje parafínový vosk pre zosilnenie rias, včelí vosk a vosk palmových listov na odolnosť rias, ryžový vosk pre zvláčnenie rias, polyméry a vitamín B pre obnovu a rast rias.
Kartáčik riasenky je klasický rovný, dlhší, ideálny na obalenie každej jednej riasy. Farba riasenky je ebenová čierna, a rozdiel medzi ebenovou a obyčajnou čiernou je na riasach určite poznať a ja mám tento efekt veľmi rada.
Túto riasenku som mala už aspoň 4-5 krát. Prvý krát som sa k nej dostala vo Fann parfumérii a ihneď som si ju obľúbila. Medzitým som skúšala aj množstvo iných riaseniek, no táto je mojou stálicou, ktorá nikdy nesklame a vždy sa k nej rada vraciam. Riasy krásne oddelí, zahustí a dodá im objem. Má hustejšiu, ale pritom veľmi ľahkú konzistenciu, ktorá riasy nezlepuje, nedrolí sa a počas dňa neopadáva. Je to typ maskary, ktorú keď otvoríte, nemusíte "čakať" na to, až bude mať menej mokrú, hutnú konzistenciu. Jednoducho, od začiatku, ako ju začnete používať, sa s ňou pracuje veľmi dobre a líčenie rias je potešením. Žiadnych zlepených rias, žmolkov a podobných nepríjemností sa obávať rozhodne nemusíte.
Maskaru som inak objednávala zo stránky parfems.sk, kde ju vtedy mali za bezkonkurenčnú cenu 4,46 €. Určite chcem od Bourjois vyskúšať aj nejakú vodeodolnú riasenku, lebo táto sa mi trošičku pod spodnými riasami otláča, pretože ich mám dosť dlhé, a stáva sa mi to u každej maskary, no u tejto je otláčanie skutočne minimálne.
Máte skúsenosti s riasenkami od značky Bourjois?

9 komentárov

  1. Dizajnovo sa mi neskutočne páči! ♥ Asi ju v blízkej dobe vyskúšam, od Bourjois chcem riasenku vyskúšať už riadne dlho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru áno, aj dizajn má veľmi vydarený, pôsobí celkom luxusne :)

      Odstrániť
  2. Od Bourjois som riasenku veru ešte neskúšala, takže asi neskôr vyskúšam, keď miniem moje zásoby :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite odporúčam, ja konkrétne túto fakt zbožňujem, je ako stvorená na moje riasy :)

      Odstrániť
  3. Asi by mi na ní vadil ten kartáček, ale jinak vypadá dobře.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám práveže tento typ kartáčikov najradšej, napr. silikónové mi vyhovujú oveľa menej, nevedia mi riasy takmer vôbec zahustiť.

      Odstrániť
  4. ja nemam riasy ani dlhe a tiež sa mi otláča maskara, ale rada by som presne tuto vyskušala par krat som o nej čítala a dokonca som nedávno zistila že je táto značka aj u nás v DMke:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, už majú Bourjois aj v DM-ke, no je tam pomerne dosť drahá..

      Odstrániť
  5. Síce sa neotláča, ale mne veru žiaden objem nerobí.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.