Mini nákupy z dní Marianne 2016


V poslednom článku o ponukách na nákupné dni Marianne som vám viac menej sľúbila, že spravím zvlášť príspevok s mojimi úlovkami. Už na začiatok musím poznamenať, že moje včerajšie nákupy nezačali zrovna najlepšie. Ako prvé som zamierila do parfumérie Marionnaud (v Nitre), a keďže som sa veľmi tešila na darček k nákupu 2 produktov - kozmetickú tašticku Clinique so 4 miniatúrami (na ktorý bol v časopise kupón), tak som sa ihneď informovala, či ho ešte majú. Prišlo mi, že predavačka o tom ani nevedela a dostala som len stručnú odpoveď, že žiadny Clinique set nemajú. Samozrejme ma to naštvalo, pretože počas dní Marianne by mali obchody ponúkať niečo extra, naviac, a nakoniec zistíte, že je to všetko o ničom. A to ani nehovorím o tom, že na facebookej stránke Marionnaud som sa dočkala len odbíjajúcich, ohradzujúcich sa odpovedí a vôbec nie takých k veci. Nie som typ človeka, ktorý sa rád dohaduje za každú maličkosť, no už som toho mala vážne dosť (po viacerých podobných reakciách), a povedala som si, že to budem riešiť. Viete, keby mi predavačka povedala, že tento set neobdržali a ponúkla mi nejakú alternatívu, aj moje správanie by vyzeralo inak a rada by som si niečo vybrala... Nakoľko ma mrzelo, že som si nič nekúpila, večer som si z ich eshopu objednala Clarins Energy Booster (už veľmi dlho po ňom túžim a s 25 % zľavou by som ho zrejme ťažko niekde inde zase zháňala), Clinique Turnaround Revitalizing Lotion a dve Clinique miniatúrky maskary. 

Ďalej som mala namierené do Manufaktury, kde som kúpila dva krémy na ruky - s marhuľovým olejom a bambuckým maslom a regeneračný s jablčným a makadamovým olejom z novej limitovanej edície jablko, mimochom tá vôňa je skutočne úžasná. Priateľovi som vzala sirup - originálny trúnok z červeného vína, hroznového muštu a 7 byliniek pre chvíle domácej pohody a sladké sny.
V C&A som si chcela kúpiť bomber bundu, na ktorú som chodila pozerať asi tri týždne a čakala som práve na dni Marianne. No žiaľ, moju veľkosť už nemali a tak som si kúpila len tento melírovaný pulóver s rozparkami.
Poslednou zastávkou v rámci ponúk dní Marianne bol Möbelix, kde som si uplatnila 45 % zľavu na drevený držiak na čajové sviečky, okrem toho sa mi ešte podarilo kúpiť v super akcii drevenú misu a malú drevenú tácku.
No a to už je z mojich Marianne nákupov všetko. Myslím, že celkom dosť veľká bieda vzhľadom k tomu, ako som sa na tieto dni tešila a plánovala si jednotlivé nákupy. Možno na ďalší rok dopadnú lepšie :)
Viem, že väčšina z vás písala, že sa na nákupy nechystáte, no ak ste už niektoré nakupovať boli, prípadne sa ešte len chystáte, budem rada, ak mi v komentároch dáte vedieť, čo sa vám podarilo nakúpiť a ako ste boli s jednotlivými ponukami spokojné.

35 komentárov

  1. Som veľmi rada, že si Marianne dni využila a aj si si niečo pokupovala. Myslím si, že je fakt super, keď sa využívajú takéto akcie, pretože si človek tak dokáže kúpiť veci oveľa lacnejšie. Osobne preto využívam nie len akcie, ale aj rôzne trhy alebo podujatia ako napr. Bibliotéku a pod.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Síce som nenakúpila všetko čo som chcela, ale tak to sa dalo čakať; pretože väčšinou keď si niečo naplánujem, tak mi to málokedy vyjde :D Niekedy sú oveľa lepšie spontánne nákupy :)

      Odstrániť
  2. Ta miska a malý tácek se mi moc líbí, zítra mrknu jestli je mají u nás taky. :D
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To jsou krásné úlovky! Ten držák na svíčky se mi moc líbí a produkty od Manufaktury mám moc ráda! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Z toho držiaku na sviečky som mala nakoniec najväčšiu radosť :)

      Odstrániť
  4. Skvelé, že si využila tieto zľavy a super veci :D ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéé, tak jsi si nakonec něco nakoupila :) Skvělé úlovky :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujem, no moc spokojná som s nákupmi nebola, ale nevadí :D

      Odstrániť
  6. Super úlovky, kúsky z Moebelixu sa mi veľmi páčia, ja mám odtiaľ zariadený skoro celý byt :D inak ma teší aj tá Manufaktura, potom daj report, ako vonia meruňka, som veľmi navnadená :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka. V Moebelixe majú skutočne moc pekné doplnky a taktiež ostatný sortiment. Marhuľový krémik vonia moc pekne, no jablkový je úplne top :)

      Odstrániť
  7. Marianne dny jsem nemohla využít kvůli operaci, ale příští rok jsou moje! :D pěkné nákupy :)
    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak prajem skoré zotavenie a veľa energie! Na ďalší rok si to vynahradíš :)

      Odstrániť
  8. Pěkné nákupy! Ráda bych vyzkoušela něco z nové kolekce od Manufaktury :)

    Maybelline | The Rocket Volum' Express

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :) Jablkovú limitku určite odporúčam, už len kvôli tej jedinečnej vôni :)

      Odstrániť
  9. Manufakturu úplně zbožňuju! A svetr je moc hezký. :)
    Mr. Kev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky :) Na Manufakture sa mi veľmi páči ich bohatá ponuka rôznych vôní :)

      Odstrániť
  10. Ako pozerám, sivé svetríky budú hýbať touto jeseňou. Ja už mám 2 :D
    World of Nicol | Back to school giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hehe, ja už mám na sivé svetre asi úchylku, vždy sa mi totižto páči všetko len v sivej :D

      Odstrániť
  11. Vydarené nákupy, svetrík sa mi veľmi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. tá drevená miska je super, tiež po nej vždy pokukujem :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa z nej tiež veľmi teším, je to taký nadčasový kúsok :)

      Odstrániť
  13. taká vec by naštvala aj mňa, ale tak aspoň si si spravila radosť tými ostatnými vecičkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dni Marianne som nevyuzila. Mala som plnu domacnost a kopec starosti.. skoda, urobila som si ale male radosti uz minuly vikend :) pekne nakupy, manufakturu mam velmi rada :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.