PRIODY očná maska a peelingový zábal na nohy

So značkou Priody som sa prvýkrát zoznámila vďaka slovenskému U-boxu, v ktorom som si našla najprv očnú masku a neskôr, v januárovom vydaní peelingový zábal na nohy. Dovtedy som Priody vôbec nepoznala a som veľmi rada, že som sa k tejto značke dostala, čím vám už naznačujem, že produkty, o ktorých bude dnes reč rozhodne stoja za to. Kozmetika Priody má čisto prírodný pôvod, pri jej výrobe teda nie sú používané žiadne umelé farbivá a syntetické látky, a tiež v ich výrobkoch nenájdete žiadne parfumy, parabény, SLS či petrochemické deriváty. Okrem toho nie je táto kozmetika testovaná na zvieratách, čiže sa pýši logom "cruelty free".

Priody intenzívna revitalizačná očná maska
Vďaka obsahu peptidov, kyseliny hyalurónovej, výťažku z uhorky a aloe má pleť dokonale hydratovať, odstraňovať vrásky a jemné linky v okolí očí, potláčať tmavé kruhy, vypínať pleť a revitalizovať ju. Maska je vhodná pre každý typ pleti s vekovou kategóriou 20+.
Očná maska je z netkanej textílie, má jemnú krémovú vôňu a tú istú masku je možné použiť 2-3 krát, no v prípade, že chcete masku viackrát použiť, je ju potrebné uložiť naspäť do vrecúška a uchovať v chladničke. Keďže je vo vrecúšku dostatočné množstvo tekutiny pre opakované uschovanie masky, nie je problém masku znovu použiť, pretože sa tak opäť namočí, a tým pádom nehrozí vyschnutie masky. Prvýkrát som masku aplikovala večer, aby som očnému okoliu dopriala relax a uvoľnenie po celom dni. Druhýkrát som ju použila ráno, nakoľko sa mi zdalo vhodnejšie masku vyskúšať v ranných hodinách, tesne pre nanesením make-upu a korektoru. Na základe ranného testovania môžem s účinkami masky uvedenými v popise len súhlasiť. Jemné vrásky v okolí očí sa skutočne zjemnili a nebolo ich pod korektorom takmer vôbec vidno (bežne mi totižto korektor zvykne do vrások troška zaliezať). Cítila som, že pokožka v okolí očí bola jemnejšia, zregenerovaná a vyzerala vitálnejšie. Keďže tmavými kruhami pod očami trpím neustále, tu som výrazný efekt v podobe ich potlačenia nespatrila, ale aspoň o nejaké to málinko zmiernené boli. Očnú masku vám môžem rozhodne odporučiť, no žiaľ, momentálne nie je naskladnená, no dúfam, že čoskoro bude opäť dostupná :) Bližšie informácie o zložení a ostatných informáciách masky si môžete pozrieť TU. Cena jednej masky je 3,99 €.
Priody peelingový zábal na nohy s prírodnými extraktmi
Peelingový zábal na nohy je určený na odstránenie stvrdnutej a zrohovatenej kože, ktorú má odstrániť postupne v priebehu dvoch týždňov. Pokožka chodidiel má byť následne zjemnená, zvláčnená, a zbavená baktérií. Zloženie zábalu pozostáva z množstva organických kyselín a rastlinných extraktov. Aktívne zložky zábalu tvorí kyselina mliečna, kys. glykolová, kys. citrónová, kys. jablčná, grapefruitový olej, extrakt zo šalvie lekárskej a čajovníka čínskeho. Ďalšie ingrediencie si môžete pozrieť v oficiálnom popise produktu TU. Maska je vo forme návlekov, ktoré si nasadíte, prichytíte lepiacimi pásikmi, ktoré sú k nim pribalené a necháte pôsobiť 80-90 minút. Potom sa nohy majú umyť a osušiť uterákom. Peelingový proces by mal začať o 3-4 dni v závislosti na štruktúre a stave pokožky. Pokožka sa však nemá odstraňovať násilím.
Poviem vám, že z tohto zábalu som totálne nadšená. Neviem, ktorý produkt ma naposledy tak uchvátil svojim účinkom ako tento. Podobne ako AN z AN Beauty Blog, som si nevedela predstaviť, ako a či vôbec k peelingovému procesu dôjde. Predsa len, predstava, že zábal zbaví nohy stvrdnutej kože bola až priam neuveriteľná. No ono sa to skutočne stalo. Na štvrtý deň som si všimla, že pokožka v okolí prstov a strednej časti chodidiel sa začala odlupovať. Dnes je 6. deň po zábale, pomaličky sa mi odlupuje už aj pokožka na priehlavku, na pätách a pod prstami mám ešte zbytky stvrdnutej pokožky, ktorá sa mi odlupuje po častiach, nakoľko je na týchto miestach dosť zhrubnutá. Už sa teším, ako budú moje nohy zbavené všetkej starej pokožky a budú celé jemné, jednoducho ako "nové" :) Jediné, na čo vás chcem upozorniť je, že určite nie je vhodné si dávať tento zábal na nohy s poranenými miestami alebo inými problémami, pretože by vás tieto partie mohli začať nepríjemne páliť a štípať (usudzujem na základe malej drobnej ranky, ktorú som mala na prste a cítila som jemné štípanie, no trvalo iba chvíľku). A inak čo sa týka vône zábalu, tak sa nejedná o zrovna príjemnú vôňu, mne pripomínala dezinfekciu, no dôležité je, že zábal splnil všetko čo mal. Cena zábalu: 9,78 €.
Poznáte značku Priody? Zvyknete sa starať o svoje nohy formou podobných zábalov?

30 komentárov

  1. Obe masky sú vynikajúce :) PRIODY ma prekvapila svojou kvalitou.

    GIVEAWAY o dva balíčky kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Priody značku vůbec neznám, ale ceny jsou celkem příznivé :) já mám takovýhle zábal na nohy od jiné značky, a ten je moc fajn!


    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ceny sú podľa mňa skvelé, najmä peelingový zábal sa veľmi oplatí :) Odteraz budem zábaly na nohy používať rozhodne častejšie :)

      Odstrániť
  3. Jej tu masku by som niekedy vyskusala na moje ubohe unavene oci :))
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maska bola veľmi príjemná, škoda, že momentálne nie je k dispozícii.. Ja mávam inak oči taktiež dosť často unavené a maskový relax mi tým pádom vždy padne vhod :)

      Odstrániť
  4. Značku neznám, ale ten foot peeling mě velmi zaujal, určitě na něj juknu. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peelingový zábal je skutočne skvelý a nemôžem inak ako len chváliť a chváliť :)

      Odstrániť
  5. Like this post, Dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Julia :) Of course, I will be glad for friendship blogs :)

      Odstrániť
  6. Vyzerajú super :) Mne by sa zišiel práve ten zábal na nohy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak ten zábal mě hodně zaujal. Léto se blíží a nožky musím dát zase dopořádku. Hezky sepsáno.

    www.elizabethlore.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Súhlasím, nôžky musia vyzerať čo najlepšie :)

      Odstrániť
  8. Značku vůbec neznám, ale vypadá hodně dobře.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre mňa je taktiež novinkou, a som rada, že som mohla niečo od tejto značky vyskúšať a vôbec ju objaviť :)

      Odstrániť
  9. značku nepoznám, ale vyzerá to veľmi dobre :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jéj, ďakujem moc Izabel, to ma veľmi teší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. TEN ZÁBAL NA NOHY POTŘEBUJU! A přesvědčila mě hlavně k tomu tvoje nadšenost!

    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár :) Zo zábalu som skutočne veľmi nadšená :)

      Odstrániť
  12. Oči ma občas pobolievajú, takže táto prírodná očká maska by bola pre mňa rozhodne super

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že by ti maska očné okolie vedela celkom príjemne ukľudniť a osviežiť :)

      Odstrániť
  13. tuto značku vobec nepoznám ale moze byt super, uz len preto ze je prirodna ma to zaujalo :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa na Priody najviac páči zloženie produktov, ktoré je plné samých dobrých rastlinných výťažkov a účinných zložiek :)

      Odstrániť
  14. Také značku neznám, vypadá skvěle :)
    Gingernika

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Masku na oči jsem ještě neviděla, ale tento zábal na nohy jsem zkoušela u sestřenky, která dělá kosmetičku a pedikérku a bylo to super!

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten zábal je jednoducho zázrak a odteraz môj must-have kúsok :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.