Yves Rocher novinky z detoxikačného radu Elixir Jeunesse

Krásny sviatočný deň žienky :)
Keďže je dnes opäť nádherne, predpokladám, že väčšina z vás trávi dnešný voľný deň niekde vonku v prírode. Ja som dnes zostala doma, pretože som si potrebovala vyhradiť čas na blogové aktivity, nakoľko v poslednom období nemám pre ne toľko priestoru. Času mám síce pomerne dosť, no vzhľadom k tomu, že tieto vysoké teploty neznášam vôbec dobre, prídem domov z práce značne vyčerpaná a po zvyšok dňa nemám už takmer žiadnu energiu. Preto som sa dnes rozhodla slniečku radšej nevystavovať a stihnúť aspoň polovicu z úloh, ktoré som si naplánovala. Jednou z nich je i dnešný článok venovaný Yves Rocher novinkám zo zeleného detoxikačného radu Elixir Jeunesse. 

Zelený rad Elixir Jeunesse síce už v ponuke značky Yves Rocher nejaký čas je, no len nedávno ho doplnili ďalšie štyri novinky obsahujúce, podobne ako produkty z celého radu, koncentrovaný výťažok z rastliny aphloia, ktorý podporuje prirodzené regeneračné a detoxikačné procesy v pleti. Pleť by mala byť tak chránená pred negatívnymi vplyvmi vonkajšieho prostredia, a to nielen pred znečisteným ovzduším, ale aj ďalšími faktormi, akými sú stres, nedostatok spánku či celková vyčerpanosť. Všetky novinky vám postupne v článku predstavím a zhrniem vám moje dojmy z ich používania.

Začnem produktom, ktorý ma zaujal najviac a zároveň i veľmi prekvapil. Je ním denná starostlivosť s SPF 30, ktorá má chrániť pleť pred vonkajšími vplyvmi a vďaka už spomínanému výťažku z aphloie zabrániť predčasnému starnutiu pokožky. Krém je ľahkej krémovo-gélovej konzistencie a je určený pre normálnu až zmiešanú pleť.  
Ak sa pýtate čo je na tomto krémiku také jedinečné, tak je to práve jeho ľahká fluidná textúra, ktorá moju zmiešanú pleť vôbec nezaťažuje. Moja pleť je totižto dosť vyberavá a nájsť jej vyhovujúci krém nie je zrovna ľahkou úlohou, obzvlášť v období horúčav. Ďalším veľkým benefitom produktu je obsah ochranného faktora SPF 30, ktorý je pre pokožku nesmierne dôležitý. SPF 30 je v mojom prípade minimum, nižší ochranný faktor si na tvár počas letného obdobia nikdy nedávam. Veľmi oceňujem, že krém je vhodný i pod make-up, ktorý mi s ním bez problémov drží a to hocijaký krém s ochranným faktorom nedokáže. Tento krém je mojím veľkým objavom a rozhodne ho odporúčam vyskúšať aj vám. Len tak pre porovnanie, porazil aj môj kedysi obľúbený krém s SPF 30 od Mary Kay a ani krém od Clinique sa mu nevyrovná. A keď ešte vezmem do úvahy jeho vyhladzujúce a regeneračné účinky a zloženie bez parabénov, minerálnych olejov, silikńov a farbív, mohla by som ho označiť za takmer dokonalý a i cenovo veľmi výhodný krém poskytujúci pleti nielen UV ochranu, ale aj množstvo priaznivých účinkov. Jediné, čo by som si želala je, aby bol v ponuke tento krém s vyšším SPF, ideálne s OF 50.

Čistiaci gél Elixir Jeunesse si ma taktiež ihneď získal. Gél obsahuje drobné pílingové zrniečka a je určený na denné exfoliačné čistenie všetkých typov pokožky. Pílingové zrniečka obsiahnuté v géli síce nie sú drsné, no ja osobne čistiace gély s obsahom zrniečok na každodennej báze nepoužívam a po podobných prípravkoch (predovšetkým z dôvodu možného rozrušenia pokožky a následného rozšírenia vyrážok) siaham raz za tri dni. Avšak, ak vám čistiace gély s jemným pílingovým účinkom vyhovujú a používate ich radi, môžete ísť bez obáv i do tohto, pretože pokožku nevysušuje. Gél má veľmi príjemnú "prírodnú" vôňu a nielen preto ho je radosť používať. Čistenie pokožky je s ním totižto skutočne efektívne. Po jeho použití je pleť svieža, zregenerovaná a jemná na dotyk.

Ďalšou novinkou z rady Elixir Jeunesse je denná omladzujúca starostlivosť na suchú pleť. Ako už z mojich jednotlivých príspevkov viete, ja suchou pokožkou netrpím, preto som tento krém dala mamine. Podľa stredne hutnej konzistencie sa však domnievam, že bude patriť skôr k ľahším krémom, čo v letnom období i suchá pleť zaiste ocení.

Nočnej omladzujúcej starostlivosti som sa veľmi potešila, nakoľko žiadny vyložene nočný krém som aktuálne nemala. Pri pleťových krémoch som dosť obozretná, pretože ako som už vyššie spomínala, máloktorý krém si moja pleť dokáže obľúbiť. Pri tomto nočnom kréme som mala spočiatku obavy, že mi bude pleť zaťažovať, nakoľko sa mi málokedy dokáže do pokožky úplne vstrebať. Na pokožke zanecháva jemne lepivý mastný film, avšak našťastie, ráno nemám pleť takmer vôbec mastnú. Veľkou výhodou tohto krému, podobne ako aj denného krému s SPF 30 je, že necháva pleť dýchať a neupcháva póry. Pleť vyzerá vďaka nemu skutočne o čosi žiarivejšie a odpočinutejšie. S redukciou jemných, začínajúcich vrások rozhodne súhlasiť môžem, podobne ako aj s čiastočným posilnením a spevnením pokožky.

→ vľavo nočný krém, vpravo denný krém pre suchú pleť

Na záver by som vám rada napísala už len toľko, že nové produkty z rady Elixir Jeunesse ma vážne veľmi prekvapili. Pravdupovediac, vôbec som nečakala, že budem z produktov tak moc nadšená a že ich budem s takou radosťou používať. Rad Elixir Jeunesse sa podľa mňa tímu Yves Rocher nesmierne vydaril a zároveň si ho dovoľujem označiť za najlepší produktový rad, aký značka vo svojom sortimente má.
*Ďakujem zastúpeniu značky Yves Rocher za poskytnutie vyššie spomenutých produktov.

Skúšali ste už nejaký produkt z radu Elixir Jeunesse? Ak áno, aká je vaša skúsenosť? A ak ste ešte žiadny nevyskúšali, napíšte mi, či vás tento detoxikačný rad zaujal :).

9 komentárov

  1. Tahle řada vypadá fakt skvěle, sice s ní nemám zkušenost, ale aspoň ty pleťové krémy si koupím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opravdu me zaujal ten krém s SPF 30 a čisticí gel, tyto produkty určitě omrknu :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten čisticí gel mě hodně zaujal, přidám si ho na seznam:D.
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tahle řada mě zaujala, já mám pleť suchou, tak by mě zajímal práve ten krém, který jsi věnovala mamince 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tieto novinky sú úplne perfeknté, tiež som ich mala možnosť skúšať ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mě rozhodně tato řada velmi zaujala :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten čistiaci gel som si veľmi obľúbila je perfektný pleť šetrne a jemne očistí a ostatné produkty sú top používam ich dennodenne ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.