Moje najobľúbenejšie letné lícenkovo-bronzérové produkty | Benefit, Too Faced, Artdeco

Ahojte dievčatá :)
V dnešnom článku by som vám rada predstavila moje aktuálne najobľúbenejšie bronzérovo-lícenkové produkty, bez ktorých si letný make-up už snáď ani neviem predstaviť. Možno ste si už stihli všimnúť, že v lícenkach sa jednoducho vyžívam a z celého sortimentu dekoratívnej kozmetiky mám obľubu práve v lícenkách. No myslím, že každá z nás si ulietava na nejakom kozmetickom kúsku, či už rozjasňovači, paletke očných tieňov, rúžoch alebo na hocičom inom. Schválne mi dajte vedieť, ktorý kúsok je ten váš najoľúbenejší a po ktorom sa pozeráte najčajstejšie aj napriek tomu, že už máte podobných doma viac než dosť. 

Toto leto si obzvlášť vychutnávam používanie bronzéru. Milk Chocolate Soleil od Too Faced úplne zbožňujem a stále ma nesmierne baví. Na pleti vytvorí krásny prirodzený efekt, nefľakatí a drží celý deň. Kedysi som sa používaniu bronzérov vyhýbala a naopak dnes mi celkový make-up bez neho príde nekompletný. Bronzér pleť pekne a zľahka zahreje a to sa cez leto vždy zíde :). Navyše má božskú čokoládovú vôňu a aj napriek tomu, že ho mám už rok a pol, stále rovnako krásne vonia. Okrem toho bronzér občas využívam aj na tieňovanie očného záhybu. Ak raz Milk Chocolate Soleil miniem, tak si ho kúpim takmer na stopercent znovu. Teraz má inak Chocolate Soleil vynovené balenie, ktoré sa mne osobne moc páči a už sa neviem dočkať ako ho vymením za toto pôvodné :).

Zo všetkých make-upových kúskov, ktoré vlastním sa mi leto jednoznačne spája s lícenkou Galifornia od Benefitu. Túto lícenku nedám celé leto z ruky a siaham po nej denno-denne. Mám ju už od minulého leta a stále sa jej neviem nabažiť. Má nádherný koralovo-ružový odtieň, ktorý bude dobre vyzerať snáď na každom type pokožky. Dá sa skvele vrstviť a vydrží na pleti celý deň. Ako som už v jednom článku spomínala, Galifornia je najkvalitnejším lícenkovým kúskom, ktorý mám. Ak si potrpíte na kvalitnejšie lícenky, táto vás rozhodne nesklame. Navyše mini štetec, ktorý nájdete u každej Benefit lícenky či iného púdrového produktu je použiteľný a na cestách si s ním bez problémov vystačíte. A inak táto lícenka aj nádherne vonia :).

Ak nemám čas nazvyš alebo sa mi nechce nanášať bronzér a lícenka zvlášť, siahnem po bronzujúcej lícenke od Artdeco z limitovanej kolekcie Savanna Spirit. Táto trojfarebná lícenka pozostáva z bledohnedého odtieňu s nádychom do broskyňovej, stredne hnedého teplého a prostredného ružového odtieňu, ktoré sa dajú použiť aj samostatne, no ja vždy všetky tri odtiene zmiešam a postupne budujem intenzitu a farbu. Zmiešaním odtieňov sa pleť zľahka zahreje, jemne vykontúruje a zároveň sa jej dodá zdravo pôsobiaci vzhľad. Púdre sú jemne namleté a pri nanášaní vôbec neprášia. Všetky tri odtiene majú v sebe jemnulinké trblietky a lesk, ktoré sa ukážu iba na slnku. Lícenka je stredne pigmentovaná (presne tak akurát), dobre sa vrství a celkovo sa s ňou vynikajúco pracuje. Výdrž je celodenná, nestráca na intenzite a aj počas horúcich letných dní sa môžem na ňu spoľahnúť :).
Lícenka má nielen krásne balenie, ale aj dokonalý reliéf, ktorý mi tak trochu pripomína dizajn Guerlain bronzérov. Zrkadielko nachádzajúce sa v balení je dostatočne veľké a zároveň praktické. Lícenka je dokonca na princípe refilového systému, takže ak niekto preferuje svoju vlastnú paletu líčidiel, vie si lícenku ľahko vybrať a vložiť do svojej paletky. Avšak, vzhľadom k tak krásnemu baleniu by to bola podľa mňa veľká škoda :).
swatches - zľava doprava: bledší hnedo-broskyňový odtieň, ružový, tmavší hnedý odtieň a všetky tri zmiešané spolu

Okrem vyššie spomenutých produktov použijem občas samozrejme aj iné kúsky, ako napr. lícenku zo Sephora Collection v marhuľovo-oranžovom odtieni 03 Can't Stop Smilling alebo dvojfarebnú lícenku od Dermacolu, ktorú síce používam po celý rok, no vzhľadom k jej mierne teplému nádychu sa mi hodí viac k letnému make-upu.

Bronzujúci púder Benefit Dallas mám síce už vyše roka, no nejako som si k nemu stále poriadne nenašla cestu. Tak moc som sa naň tešila, no po pár použitiach som ho odložila a vytiahla som ho až teraz v lete. Viem, že väčšina dievčat ho používa bez ohľadu na ročné obdobie, no keďže na mojej pleti ide trošička do oranžova, svedčí mi skôr len teraz, keď som už aspoň troška opálená. Nikdy ho však nepoužívam samostatne, ale v kombinácii s lícenkou. Skvelé duo tvorí práve so spomínanou lícenkou od Dermacolu. Po kvalitatívnej stránke nemám púdru Dallas čo vytknúť, jediný môj problém, ktorý s týmto produktom mám je v samotnom odtieni, od ktorého som čakala skôr studenšiu hnedú s kvapkou mauve farby, no ako som už pár riadkov vyššie uviedla, na mojej pleti sa ukazuje skôr do teplej oranžovej.
Na obrázku vľavo: Benefit Galifornia, Sephora lícenka v odtieni 03 Can't Stop Smilling, na obrázku vpravo: Too Faced Milk Chocolate Soleil, Benefit Dallas, Dermacol odtieň 02 tmavšia časť.

Ak by vás náhodou zaujímali aj ďalšie moje obľúbené lícenky (prevažne so studeným ružovým/mauve odtieňom), ktoré nosím prevažnom v chladnejšom období, môžete si pozrieť tento článok, kde som písala nielen o lícenkách, ale všeobecne o mojich najviac používaných kúskoch dekoratívnej kozmetiky.
Ako to máte s lícenkami a bronzérami vy? Taktiež si bez nich neviete predstaviť svoj každodenný make-up? Budem rada, ak mi dáte v komentári vedieť :).

10 komentárov

  1. Bronzer od Artdeco mě láká už dlouho :) krásný kousek.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samostatný bronzér od Artdeco som síce nikdy nemala, no tento lícenkovo-bronzujúci kúsok je skvelý :). Verím, že aj ich bronzéry sú rovnako vynikajúce :).

      Odstrániť
  2. Krásný výběr bronzerů! Já je tolik nepoužívám, ale od Benefitu bych hrozně ráda nějaký vyzkoušela :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Peťka :). Benefit je moja srdcovka, najmä ich púdrové produkty :).

      Odstrániť
  3. Moc krásný výběr bronzerů, hlavně ty odstíny jsou super. Zaujal mě bronzer od Too Faced, který už chci nějakou dobu vyzkoušet. Momentálně používám Bahama Mama od TheBalm nebo od Macu :).

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :). Too Faced je skutočne vynikajúci, nedám naň dopustiť :). Bahama Mama mám zase na wishliste ja už pekne dlhú dobu :)

      Odstrániť
  4. Přiznám se, že na tvářenky mě moc neužije, ale o to víc si užívám bronzery - neopominutelná součást mého líčení. Milk Chocolate bronzer chci vyzkoušet už dlouho roky, teď jsem si v Budapešti konečně pořídila i můj vysněný Butter Bronzer od Physicians Formula. Jinak mezi mé oblíbence patří bronzer The Body Shop nebo W7 <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na Butter Bronzer od Physicians Formula čítam všade samú chválu, rada by som ho i ja skúsila, no momentálne mám dosť bronzujúcich produktov. Od The Body Shop som inak nič z dekoratívnej kozmetiky neskúšala, no ich telovú kozmetiku zbožňujem :).

      Odstrániť
  5. Do lícenky som sa úplne zamilovala! :O Akurát mi dochádza, snáď ma finančne nezruinuje :D

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.