Nákupy a novinky /jún, júl 2018/

Krásnu nedeľu prajem! Konečne sa vám ozývam s dlho pripravovaným nákupným článkom za predchádzajúce dva mesiace, s ktorým prichádzam tentokrát strašne oneskorene. Myslela som si, že ho stihnem odpublikovať oveľa skôr, no mala som teraz množstvo povinností, ktoré boli náročné ako na čas tak aj na energiu. Ako som vám spomínala už aj na instagrame, s priateľom sme sa sťahovali a bolo to pomerne dosť vyčerpávajúce. No teraz už poďme na tie nákupy, novinky a PR balíčky :).

Prvým júnovým online nákupom bola objednávka z českého e-shopu Makeup Revolution, kde som si po dlhšom zvažovaní vybrala zopár produktov, ktoré by som rada vyskúšala. Priznávam, že objednávku som spravila najmä kvôli tomu, že k nákupu nad 20 € bola zadarmo ako darček miliónová paletka, ktorá na mňa z instagramu denno-denne vyskakovala. Ja síce očné tiene používam minimálne, no povedala som si, že ju dám mamine, ktorá ju hádam využije. No keďže som bola zase raz nešikovná, paletka mi spadla a prvé dva tiene sa pohli a takmer celé sa vysypali. Ako tak sa mi ich podarilo zatlačiť naspäť, no neviem ako dlho v paletke vydržia. 
Ja osobne však značku Makeup Revolution nemám moc v láske, pretože sa mi nepáči ako veľmi okate kopíruje dizajny iných značiek. Ale keďže som v poslednej dobe čítala na MUR produkty dosť pozitívnych recenzií, rozhodla som sa dať tejto značke predsa len šancu, no hlavne som sa chcela presvedčiť na vlastnej koži. Vybrala som si najnovší korektor Conceal and Define v dvoch najsvetlejších odtieňoch C1 s neutrálnym podtónom a C2 so žltým podtónom, Fast Base make-up v tyčinke v odtieni F2, rozjasňovač Shimmer Brick v odtieni Radiant, rúž v odtieni Dazzle Pink a Freedom duo tiene na obočie v odtieni Dark Brown. O všetkých týchto produktoch chystám samostatnú recenziu, takže viacej vám prezradím až v nej. 

Nečakaný Dermacol balíček obsahujúci Noblesse Fusion make-up, maskaru Mega Lashes a 16h dlhotrvácny rúž mi dorazil pri príležitosti značky Dermacol ako oficiálneho partnera filmového festivalu v Karlovych Varoch. Make-up a rúž som vám podarovala do súťaže, ktorá prebiehala na mojom instagrame.

Úplne najväčšiu radosť mi urobil nádherný balíček od Nivei, na ktorý ani nemám slov. Veľmi si vážim, keď si dá niekto takúto námahu a snahu a nepošle produkty len tak obyčajne v obálke alebo v krabici. Určite mi dáte za pravdu, že takto tématicky nastylovaná zásielka pôsobí úplne iným dojmom a vy máte aspoň na chvíľku pocit, že ste nejaká blogerka a že niekto dokáže vašu prácu oceniť :).
Drevená debnička plná ovocia a medovky ukrývala nové krémy Mix Me spolu s klasickým Nivea Soft krémom. Na výber sú tri druhy vôní - sladká jahodovo-malinová, exotická ananásovo-citrusová a osviežujúca mätová v kombinácii s vôňou kvitnúcich ľalií. Všetky vône voňajú nádherne ovocne a osviežujúco. Ako budete krémy používať je len na vás, buď ich použijete samostatne alebo zmiešaním viacerých vôní medzi sebou si môžete vytvoriť jedinečnú vôňu podľa seba a svojej aktuálnej nálady.

Po Benefit Blush Bar paletke som spočiatku nejako netúžila a pomerne dlho som ju nepotrebovala až do momentu, kedy som začala o nej všade čítať. Áno, toto sa mi stáva dosť  často :D. Podobný prípad som mala napr. aj s Galifornia lícenkou, ktorú som si kúpila až po určitom čase, kedy už nebolo okolo nej toľko ošiaľu a teraz by som ju už nedala z ruky. Blush Bar paletku som ale ihneď nepotrebovala aj z toho dôvodu, že sa v nej nachádza práve spomínaná Galifornia, ktorú už mám a ešte k tomu v plnom balení a Hoola bronzér, ktorý mám v mini prevedení. Napokon som si však povedala, že sú tam ďalšie tri krásne lícenkové kúsky - Dandelion, Rockateur a najnovšia Gold Rush, ktoré budem s radosťou vlastniť a dúfam, že aj používať :). Navyše Benefit púdrové produkty jednoducho vie a aspoň tie čo od Benefitu mám pokladám vo svojej zbierke za najkvalitnejšie.

Od Yves Rocher mi prišlo na testovanie šesť odtieňov ich najnovšieho ľahkého rozjasňujúceho make-upu Pure Light. Dokopy je v ponuke 10 odtieňov, ktoré sú rozdelené podľa farebných podtónov, a to na odtiene "rose" s ružovým podtónom, "beige" so žltým, neutrálnejším podtónom a "dore" vhodné pre tmavý typ pokožky. Make-up je dosť tekutý a má veľmi slabé krytie. S mojou pleťou si žiaľ vôbec nesadol, no naopak u ostatných dievčat, ktoré ho testovali som čítala, že im vyhovuje, najmä teraz počas leta. Viacej o make-upe vám napíšem v samostatnej recenzii.

Návšteva Yves Rocher predajne je už tak trochu tradíciou. V júni som si kúpila najnovší detoxikačný micelárny šampón Anti-Pollution spolu s kondicionérom. Oba produkty sú fajn, no zdá sa mi, že po používaní šampónu sa mi rýchlejšie mastnia vlasy :(. V júli som kupovala v YR nejaké darčeky, pre seba som si vzala len zmatňujúce papieriky, ktoré mám veľmi rada. Ako darček k nákupu bol tentokrát lak na nechty a pri nákupe (myslím nad 14 €) som si mohla dokúpiť maskaru Sexy Pulp za 4,50 €, tak som to využila (už si takto pomaly začínam chystať darčeky na Vianoce).

Koncom júna som si spravila radosť objednávkou zo Sephory. Vzala som si vychvaľované hydrogélové nočné masky pod oči od Patchology, ktoré ma žiáľ nejako nenadchli a už druhýkrát do týchto gélových "vankúšikov" nepôjdem. Sú trocha hrubšie a aj keď sú na pleti príjemné, cítim, že ich pod očami mám a miestami ma to dosť otravuje. Efekt obnovy unavenej a prepracovanej pokožky očného okolia ma dostatočne nepresvedčil, nejaké zázračné výsledky som nezaznamenala. Ďalej som si objednala Frankbody kávový telový peeling, ktorý sa mi zatiaľ veľmi páči. V porovnaní s Mark scrubmi sa mi zdá o niečo jemnejší, no pokožka zostáva viac vláčna a hydratovaná po Markovi. Sephora Favorites Super Ingredients Box ma lákal od prvého momentu, ako som ho na e-shope zbadala, no jeho kúpu som dlhšie zvažovala. Napokon som sa však preň aj tak rozhodla, pretože jeho obsah mi prišiel skutočne zaujímavý a vydarený. Navyše sa v ňom nachádzajú produkty, ktoré som chcela vyskúšať a menšie balenia sú na prvé zoznámenie s produktom vždy najlepšou voľbou. 

Super Ingredients Box pozostáva z textilnej pleťovej Black Honey masky od Papa Recipe a Mustus, Vita Coco kokosového oleju (50 ml), Caolion vyživujúceho mydla (25 g), Origins Retexturizing hĺbkovo čistiacej masky s obsahom ružového ílu (30 ml) a hydratačného krému s obsahom ženšenu a kofeínu (15 ml), čistiaceho gélu od Youth to the People (30 ml) a Skinfood mini čistiacej ílovej masky na tvár. Box je inak ešte stále v ponuke, takže ak vás náhodou zaujal, môžete si ho ešte stále kúpiť :). 

Plus tu mám ešte jeden nákup zo Sephory, z kamennej predajne v Brne, ktorú som navštívila v čase prebiehajúcich letných výpredajov. Zľavnených kúskov bolo však v predajni veľmi málo (čo sa dalo samozrejme aj očakávať) a pomaly som si nemala ani z čoho poriadne vyberať. Zo zliav som si vzala len tekuté mydlo s vôňou zeleného čaju a odličovač očných partií zo Sephora Collection, ktorý je mimochodom vynikajúci a určite si ho kúpim znovu (dúfam, že ho neprestanú vyrábať, keďže je teraz v zľave). Do košíka som prihodila ešte Dr. Jart+ ílovú hydratačnú pleťovú masku, ktorú som si chcela už minule objednať, no akurát bola vtedy dočasne vypredaná.

Dermacol ma toto leto zásobí samými skvelými novinkami :). O pleťových vodách a telových sprejoch ste si už mohli prečítať v tomto príspevku. Aktuálne najviac používam levanduľovú vodu, ktorá je v týchto horúčavách vynikajúca. 

Okrem týchto noviniek mi dorazili aj nové odtiene mini lakov a 5 day stay lakov na nechty spolu s odlakovacími tampónmi s vôňou ananásu. Viacej ma zaujali nové odtiene mini lakov, ktoré sú v krásnych letných žiarivých farbách a navyše aj veľmi dobre držia. 

Tohtoročné letné zľavy v Pupe boli skutočne veľmi lákavé a aj keď som si spočiatku povedala, že nič nepotrebujem a nebudem zbytočne utrácať, napokon som si z Pupy predsa len niečo odniesla. Paletke Bronzing & Contouring som neodolala, čo po tom, že mám doma líceniek viac než dosť. No na druhú stranu, žiadnu takúto cestovateľskú paletku s lícenkou, bronzérom, kontúrovacím púdrom a rozjasňovačom nemám :). Na výber sú 3 odtiene, ja mám najbledší 001 Light Skin. Zatiaľ som odskúšala iba lícenku a rozjasňovač a som celkom spokojná. No na kvalitu Benefit produktov sa to samozrejme nechytá. To je tak, keď už máte doma zopár kvalitnejších kúskov, máločo lacnejšie vás dokáže presvedčiť a uspokojiť :D. Každopádne, paletka je skutočne moc vydarená, ideálna na každodenné používanie. Púdre sú jemne namleté, neprášia, len výdrž by mohla byť o čosi lepšia.

Okrem paletky som si vzala ešte tuhý deodorant, ktorý má nádhernú kvetinovú vôňu, no nechám si ho až na zimné obdobie, pretože teraz sa môžem spoľahnúť iba na Rexonu Maximum Protection. Som rada, že sú v ponuke aj ďalšie vône, nakoľko tie pôvodné sa mi vôňou moc nepáčili (najmä variant Stress Control, Active Shield je na tom už o čosi lepšie). Vôňa Confidence je príjemná, kvetinová a ak máte podobne ako ja problém s vôňami týchto antiperspirantov, skúste tento variant, verím, že budete spokojné.

Keďže na e-shope Dr. Max lekárene mali skvelú akciu (46 %) na produkty od La Roche Posay, doplnila som zásoby a objednala som si ďalší Anthelios sprej na tvár s SPF 50, ktorý je pre mňa v aktuálnych horúčavách nevyhnutnosťou a nosím ho stále so sebou. Môj problém s rýchlo sa mastniacimi vlasmi som sa rozhodla poriešiť šampónom Ducray Sabal regulujúcim tvorbu mazu. Šampón sa má používať pravidelne po dobu 4 týždňov, no už po prvých pár použitiach som si všimla, že sa mi vlasy tak rýchlo nemastnia, resp. ešte aj na druhý deň vyzerajú pomerne čerstvo a sviežo. Pre niekoho možno neuspokojivý výsledok, no ja som celkom spokojná, pretože u ostatných šampónov čo som doteraz používala vyzerali moje vlasy už na druhý deň dosť mastné.

Po dlhšej dobe som si kúpila Elle, ku ktorej bol parádny darček - Gosh šampón s kokosovým olejom v plnej veľkosti (200 ml). Už mám doma ale aj septembrové číslo, ktoré je zatiaľ s vôbec najlepším darčekom ever, a to miniatúrou Benefit They're Reall maskary.

Budem rada, ak mi napíšete čo pekné ste si za posledný čas kúpili vy :).
Majte ešte krásny zvyšok víkendu a dúfam, že sa čoskoro stretneme u ďalšieho článku :)

6 komentárov

  1. Páni, to je novinek! Všechny balíčky jsou krásné a taky by mě potěšily :) já mám kosmetiku MUR moc ráda, ale nakonec jsem tam nenakupovala, i když ta paletka je božská! Nivea box je úžasný, moc se mi líbí ten nápad s těmi krémy, tohle se jim fakt povedlo!
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Velice me zaujal makeup a konturovaci paletka :) Jinak moc krásné novinky!

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Musím říct, že Nivea posílá strašně krásně zabalené produkty a tohle se mi jen potvrdilo, krása. :) To mi připomíná, že bych časem velmi ráda udělala objednávku na YR miluji jejich šampony a sprcháče. :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kráásny článok! ♥ Mne sa páči asi všetko z tohto :D Najviac ma ale zaujala sada od Benefitu a Super Ingredients Box ♥

    C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělá a pořádná nálož novinek!! :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.