I Heart Makeup Chocolate Vice paletka + L'Oréal Infaillible podkladová báza pod očné tiene | recenzia

Krásny deň prajem! Dnes mám pre vás, trocha netradične, recenziu na paletku očných tieňov a tiež na podkladovú bázu pod očné tiene. Ihneď na úvod vám však musím napísať, že ja na očné tiene príliš nie som. Aj keď si paletky očných tieňov veľmi rada pozerám a obdivujem jednotlivé odtiene, radšej siaham po mono tieňoch. Je to aj z toho dôvodu, že očné tiene používam len zriedka a taktiež kvôli tomu, že to s nimi (narovinu a úprimne) príliš neviem, no rada by som sa to raz naučila. A aj preto som sa nedávno rozhodla otestovať paletku očných tieňov od I Heart Makeup.

Paletky od značky I Heart Makeup sú vo všeobecnosti pomerne dosť chválené a farebne veľmi pekne vyskladané. Mňa najviac oslovila Chocolate Vice paletka, ktorá je tvorená prevažne teplými odtieňmi. Obal paletky je v tvare čokolády, ako aj všetky ostatné čokoládové paletky od tejto značky. Chocolate Vice paletka je ako jediná v čiernom prevedení, čo na mňa spočiatku pôsobilo trocha zvláštne a netradične, no po čase sa mi sólo čierny dizajn napokon začal páčiť :).

Paletka obsahuje 16 tieňov, z čoho dva sú dvojnásobne väčšie ako ostatné. V paletke sa nachádza obojstranný penový aplikátor a praktické veľké zrkadlo, ktoré skvele poslúži aj pre nalíčenie celej tváre. 

Ako som už vyššie spomínala, paletka pozostáva prevažne z teplých odtieňov, čo bola pre mňa tak trochu výzva, nakoľko moju zbierku tvoria len tiene v studených farbách. Na moje počudovanie som si najviac obľúbila odtiene s červeným nádychom Must, Maleficence a Fancy, ktoré zároveň hodnotím aj ako najkvalitnejšie z celej paletky. Sú veľmi dobre pigmentované a pekne sa na viečku do seba strácajú. Tiene so shimmerom sa mi nejako nepozdávajú, ťažšie sa na viečko prenášajú a neukážu sa tak pekne ako v paletke. Čo sa týka prašnosti tieňov, označila by som ju za minimálnu, no pri aplikácii tiene samozrejme trocha opadávajú (týka sa to však len tmavých odtieňov), no nie je to nič strašné.
Aj keď ma všetky tiene nepresvedčili, celkovo hodnotím paletku dostatočne pozitívne. Paletku mám z Elnina, kde je za super cenu 8,16 €.

Swatche tieňov (zľava doprava):
Vice, Sway, Satisfy, Require, Convert, Treat, Habit, Persuade
Need, Crave, Lust, Teason, Must, Maleficence, Fancy, Appeal

Aby mi tiene vydržali v čo možno najlepšom stave po celý deň, používam pod ne podkladovú bázu Infaillible od L'Oréal Paris v odtieni 100. Báza je priehľadnej farby a má zvláštnu klzkú gélovú konzistenciu. Po nanesení na viečko báza za pár sekúnd zaschne a zanechá viečko hladké s veľmi jemným lepivým filmom. 
Báza má penový aplikátor v tvare slzy, s ktorým sa veľmi dobre a šikovne pracuje. Tým, že báza nevytvorí na viečku poriadny lepivý film, tieňom príliš nepomôže s ich lepším prichytením sa. Nakoľko je báza priehľadnej farby, neposkytne viečku farebné zjednotenie. S podkladovými bázami pod očné tiene síce nejaké veľké skúsenosti nemám, no táto mi príde pomerne dosť priemerná. Výdrž tieňov dokáže predĺžiť, no pre mastné viečka podľa mňa najvhodnejšou voľbou nebude. Viem to z vlastnej skúsenosti, pretože počas leta sa mi viečka extrémne mastnili a táto báza si s udržaním tieňov nevedela moc dobre poradiť. Teraz, keď už problém s mastnými viečkami nemám, vydržia mi tiene s bázou celý deň. Druhýkrát by som už však do tejto bázy nešla a radšej by som siahla po takej, ktorá viečko farebne zjednotí a zároveň pomôže tieňom s lepším priľnutím a tiež s ich intenzitou.
Báza má objem 6 ml a na Elnino ju aktuálne zoženiete za 6,12 €.

Vlastníte aj vy nejakú paletku očných tieňov od značky I Heart Makeup, príp. Makeup Revolution či Freedom? A akú podkladovú bázu pod očné tiene máte najradšej vy?

7 komentárov

  1. V prvom rade - nádherné fotografie :) Paletka sa mi tiež páči, ale na môj vkus je trošku slabšie pigmentovaná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta paletka je nádherná, má krásné barvy přímo dělané na nadcházející podzim :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám jednu paletku od Makeup revolution, ale taky na ně moc nejsem. Já si zase vystačím s paletkami, které obsahují dva odstíny. S bázemi na oči taky zkušenost nemám, ale teď jsem si na Elninu vybrala bázi pod makeup. Už jen čekám až se uzdravím a taky se vrhnu na zkoušení. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyhle čokoládové paletky se mi moc líbí :-) žádnou ale osobně nevlastním. Možná si ale brzy nějakou pořídím :-) jinak bázi pod oční stíny nepoužívám.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jednu paletku bych si velmi ráda pořídila, ale tato mě teda moc nenadchla, protože celkem slabší pigmentace některých odstínů. :) A bázi pod oční stíny mám od Artdeco a je dokonalá.
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tá paletka vyzerá naozaj krásne! A inak tie tvoje fotky ma zas a znova úplne dostali ♥

    C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak tie odtiene sú naozaj krásne! :) Uprednostňujem skôr jemné a nude líčenie, takže si viem úplne predstaviť, že by som ju mala vo svojej zbierke aj ja.

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.