Nivea MicellAir a Labello Crayon

Ahojte dievčatá! 
V prvom rade vás všetky po dlhej dobe srdečne zdravím a vítam u dnešného článku, ktorý bude venovaný najnovšej dvojfázovej micelárnej vode MicellAir od Nivei a Labello ceruzkám na pery. Tieto produkty mám už doma poriadne dlho a dnes vám konečne napíšem moje dojmy z ich testovania.

Nivea expertná micelárna voda MicellAir má dvojfázové zloženie s MicellAir komplexom, obohatené o výťažky z čierneho čaju a suché oleje. Micelárna voda sľubuje rýchle odlíčenie mejkapu jedným ťahom bez akéhokoľvek tlačenia a trenia. Voda má odstrániť dlhotrvajúci i vodeodolný make-up a riasenku.
Nivea MicellAir expertná micelárna voda

Ja žiaľ so sľubovanými účinkami micelárnej vody nemôžem úplne súhlasiť. Problém, ktorý s touto micelárnou vodou mám spočíva v množstve a tiež v čase odlíčenia. Na dokonalé odlíčenie (predovšetkým očného make-upu) je potrebné použiť väčšie množstvo produktu ako som zvyknutá. Na odlíčenie jedného oka potrebujem obliať takmer celý odličovací tampón. Zbavenie sa make-upu s touto micelárkou mi trvá v porovnaní s inými micelárkami dvakrát dlhšie. Navyše, samotný proces odlíčenia nie je vôbec jednoduchý, oči si musím veľa krát pretrieť aby som ich dostatočne odlíčila.
Čo však u micelárnej vody naopak veľmi chválim je jej šetrné zloženie, ktoré pokožku nijako nedráždi a nezanecháva na nej mastný film. I k očiam je voda mimoriadne jemná, nespôsobuje pálenie ani štípanie.
Škoda spomínaného zdĺhavejšieho procesu odlíčenia... Keby to išlo o čosi rýchlejšie a ľahšie, zaradila by som túto micelárku k jedným z najlepších.

Príchod Labello Crayon balzamov v ceruzke ma veľmi potešil, a to najmä z dôvodu, že Labello balzamy zbožňujem, aj keď pravdou je, že mám rada len obyčajné modré Labello, príp. vanilkové. Pár krát som vyskúšala aj zafarbené verzie, no tie mi pery takmer vôbec nehydratovali, práve naopak, po chvíli od nanesenia som mala pocit dehydratácie a zťahovania pier. Podobný vzťah mám aj s touto Labello novinkou. Spočiatku sa zdá byť produkt veľmi fajn, je na perách príjemný a navyše aj veľmi pekne vonia. Konkrétne, odtieň Rosy Nude má typickú labellovskú vôňu s prímesou vanilky. 
Labello Crayon tónujúci balzam na pery v tyčinke

Po určitom čase, cca. po 20 min. sa mi začnú na perách vytvárať žmolky a to je jav, ktorý nedokážem žiadnemu produktu na pery odpustiť. Ďalším neželaným efektom je zvýraznenie suchých miest a nedostatočná hydratácia. Niežeby balzam nehydratoval, no čakala som od neho intenzívnejšiu hydratáciu. Čo sa však pigmentácie týka, tak tá je vynikajúca. V ponuke je 5 krásnych odtieňov - fialovo-vínový Black Cherry, fuchsiovo-ružový Hot Pink, červený Poppy Red, korálovo-oranžový Coral a naružovelý nude odtieň Rosy Nude, ktorý môžete vidieť na fotografii nižšie. Farebne sa balzamy podľa mňa mimoriadne vydarili, škoda len, že mojim perám svojimi účinkami a efektom nevyhovujú tak ako by som chcela. Ale viete, ako to s kozmetikou chodí, čo nesedí mne, môže vám naopak maximálne vyhovovať. Schválne mi dajte v komentári vedieť, ako ste spokojné vy s týmto balzamom, ak ste ho skúšali.

Máte skúsenosti s MicellAir micelárnou vodou alebo Labello balzamom v ceruzke? 

3 komentáre

  1. Ještě jsem tyhle výrobky nezkoušela, ale celkově mám problém u Nivei s odličováním očního makeupu. Těch barevných balzámů je škoda, líbí se mi odstín, co máš na rtech, ale nějak mě nelákají.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Momentálne testujem od Nivei micelárnu vodu z Detox rady a tá je vynikajúca, očný make-up s ňou ide rýchlo a jednoducho dole, aj keď v porovnaní s MicellAir micelárkou nie je k očiam až tak jemná a šetrná. Balzamov je skutočne škoda, sú v krásnych žiarivých farbách, na leto ako stvorené :)

      Odstrániť
  2. nemám skúsenosť s tymito produktami vôbec :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.