Nákupy a novinky | Kiehl's, Sephora, Cultbeauty, The Body Shop, Yves Rocher a množstvo ďalších

Ahojte! Srdečne vás vítam u nákupného článku, ktorý sme tu už veľmi dlho nemali a ak vám tento typ článku chýbal rovnako ako mne, tak sa máte rozhodne na čo tešiť. Článok je nabitý množstvom rôznych produktov, ktoré sa mi za posledné tri mesiace podarilo nazhromaždiť. Navyše som si uchmatla aj zopár skvelých kúskov v letných výpredajoch z čoho mám, samozrejme ako inak, veľkú radosť. Takže poďme rovno na to!
Začnem objednávkou z Lookfantastic, kde som si kúpila najnovšiu verziu Urban Decay All Nighter Summer Solstice fixačného spreju v menšom 30 ml balení. Toto je už moje druhé balenie All Nighter spreju, s fixátorom som zatiaľ veľmi spokojná, make-up skutočne dokáže udržať dlhší čas v reprezentatívnom stave a predĺžiť jeho výdrž. Nabudúce už zrejme pôjdem do väčšieho balenia.
Urban Decay All Nighter Summer Solstice fixačný sprej na make-up

Ďalšia objednávka je z Cultbeauty, odkiaľ som si objednala Nars Soft Matte Complete Concealer a mini balenie Anastasia Beverly Hills Mini Dipbrow gélu na obočie. Nars korektor som si vzala tentokrát v druhom najsvetlejšom odtieni Light 2 Vanilla, pretože som potrebovala už trocha tmavší odtieň. Medzi odtieňmi Chantilly (najsvetlejší Light 1) a Vanilla je ale podľa mňa celkom dosť výrazný rozdiel, a to ako vo farebnosti tak aj v samotnom podtóne. Vanilla ide trocha do ružova, Chantilly je neutrálny. Odtieň Vanilla samostatne používať nemôžem, pretože mi farebne nesedí a je na pleti veľmi vidieť. Preto si odtiene medzi sebou miešam, no väčšinou aj tak používam samostatne odtieň Chantilly.
Anastastia Beverly Hills Dipgrow Gel ma viacmenej sklamal a to hneď z niekoľkých dôvodov. Po prvé, nanáša príliš veľa produktu, po druhé, okrem obočia zafarbí aj pokožku a po tretie, spraví viditeľný nános a neprirodzený efekt. Okrem toho zanecháva obočie na dotyk mierne lepkavé, a tým pádom sa mám strach obočia čo i len dotknúť, aby sa náhodou nerozmazalo. Keďže produkt moc dobre nedrží, počas horúčav by som sa naňho určite nemohla spoľahnúť.
Nars Soft Matte Complete Concealer korektor a Anastastia Beverly Hills Dipbrow gél na obočie

V Sephore už toľko nenakupujem, no na výpredaje som sa veľmi tešila, aj keď tentokrát ma vôbec neohúrili. Najprv som si nič nevybrala, no akonáhle som natrafila na Benefit Brows on, Lash out! set za skvelých 400 Kč, ihneď som prihodila do košíka aj ďalší produkt čo som pôvodne chcela a rýchlo urobila objednávku. Benefit set som chcela najmä kvôli plnému baleniu Foolproof dvojfarebného púdru na obočie, no veľmi som sa potešila aj miniatúre maskary BADgal Bang a mini 3D Browtones melíru na obočie. Čo ma teší na tomto sete ale úplne je najviac je to, že všetky produkty sú pre mňa využiteľné, čo sa mi pri väčšine podobných setov nestáva. 
Benefit Brows on Lash out set púder na obočie BadGal Bang maskara 3D browtones melír na obočie

Ďalším kúskom, ktorý som si zo Sephora výpredajov uchmatla je By Terry Compact Expert Dual Powder v odtieni 1 Ivory Fair. Od By Terry mám zatiaľ vyskúšanú len paletku líceniek Sun Designer, ktorú zbožňujem a pevne verím, že aj s púdrom budem spokojná. Ešte mám zálusk na By Terry kontúrovaciu tyčinku 3v1, ktorú majú momentálne na oficiálnom e-shope za super cenu a stále nad ňou rozmýšľam. Mám len strach z toho, že by mi krémová konzistencia nevyhovovala, nakoľko používam výlučne len púdrové produkty. 
By Terry Compact Expert Dual Powder rozjasňujúci a zmatňujúci púder Ivory Fair

Oveľa viac ma prekvapili výpredaje na Marionnaud e-shope, kde mali množstvo produktov od rôznych značiek za veľmi výhodné ceny. Z celej ponuky ma najviac zaujali produkty od značky Erborian, ktorej sortiment ma vždy veľmi lákal. Na ich bb a cc krémy som čítala veľa pozitívnych recenzií a tak som sa rozhodla aj ja jeden vyskúšať. Vybrala som si CC Créme a La Centella Asiatica v odtieni Clair. Krém je po vytlačení z tuby najprv bielo-sivej farby, ktorá sa na pokožke postupne zmení na telovú farbu, resp. prispôsobí sa tónu pokožky. Ja osobne by som tento produkt označila skôr za „tinted moisturizer“, pretože pokožku len jemne tónuje, zjednocuje a hydratuje. Krytie je veľmi nízke a tým pádom je pre mňa krém na bežné nosenie nevyužiteľný. Vyskúšam ho ale ešte použiť aj s make-upom a uvidím ako bude s ním fungovať. Ďalšie dva produkty, ktoré som si vybrala sú určené na očné okolie. Yuza Sorbet Eye očné hydratačné gélové sérum obsahujúce mikročiastočky s vitamínom E sľubuje prebudenie pokožky, ochranu pred vonkajšími vplyvmi a vysušovaním očného okolia, na čo som mimoriadne zvedavá. BB Eye Touche Parfaite očný krém a korektor  3v1 je vynikajúci, dá sa použiť samostatne a aj s korektorom bez toho, aby korektor zaliezal do vrások alebo robil nejakú inú neplechu. Navyše bb krém veľmi pekne maskuje tmavé kruhy pod očami.
Erborian očný bb krém a korektor cc krém očné sérum

Uriage termálnu vodu som chcela vyskúšať už veľmi dlho a preto, keď mali na e-shope Dr. Max akciu 1+1,neváhala som a vzala som si rovno dve balenia. Neviem či som od tejto vody čakala viac, no nepríde mi ničím výnimočná. Na osvieženie počas dňa je fajn, no ak ju použijem v rámci starostlivosti na nenalíčenú tvár, cítim, že mi pleť troška sťahuje.
Uriage termálna voda

20 %-nú zlavu v Kiehl's v rámci Kiehl's & Family som si nechcela nechať ujsť, aj keď som vyložene nič súrne nepotrebovala. Už dlhšie som však túžila po Cactus Flower & Tibetan Ginseng Hydrating Mist hydratačnom spreji s výťažkami z kaktusových kvetov a tak som sa ho konečne rozhodla kúpiť. Sprej je veľmi príjemný a na rozdiel od spomínanej termálnej vody od Uriage, poskytuje pokožke okrem osvieženia aj dostatočnú dávku hydratácie a vlahy. Čo som čítala, tak nie každému vyhovuje vôňa tohto produktu, nakoľko je dosť výrazná, bylinková. Mne sa jeho vôňa páči, aj keď je pravda, že by som uvítala, keby bola o niečo menej aromatická.
Kiehl's Cactus Flower osviežujúci hydratačný sprej na tvár

Na novinku Calendula Serum-Infused Water Cream som bola veľmi zvedavá a tak som si vzala 30 ml balenie na vyskúšanie. S nechtíkovou radou mám dobré skúsenosti, mala som už čistiaci gél, ktorý som si kúpila opäť a tiež tonikum. Od krému som očakávala asi trocha viac než je mojej pokožke schopný dať. Niežeby krém nebol dobrý, no je to skôr taký priemer, jednoducho povedané, produkt, ktorý nesklame a ani nenadchne. Mojej pokožke príliš nevyhovuje gélová konzistencia krému. Krém sa mi nedokáže do pokožky dostatočne vstrebať a zanecháva mi na pleti jemne lepivý pocit. Hydratácia mi tým pádom príde len „povrchová“ a nie až tak efektívna. Ak ste náhodou už tento krém skúšali, určite mi dajte dole v komentári vedieť, ako ste s ním spokojné.
Kiehl's Calendula hydratačný krém s nechtíkom lekárskym

Pri nedávnej objednávke darčeku pre maminu z Elnino.sk som neodolala setu od Collistar Pure Actives obsahujúceho kolagénové pleťové sérum a pleťovú masku s mikromagnetami a kolagénom. 
Collistar kolagénové pleťové sérum pleťová maska Micromagnetic Collagen

Z Yves Rocher e-shopu som objednávala po prvýkrát. Ešte donedávna som chodievala do YR predajne pravidelne každý mesiac, nakoľko mi chodili do schránky ich kartičky s rôznymi ponukami a darčekmi k nákupu, ktoré boli takmer vždy výhodné a oplatilo sa mi tak zakaždým v YR niečo kúpiť. Teraz už nemám možnosť chodiť do ich predajne tak často a ani darčekové kartičky mi už nechodia. A preto, keď som sa dozvedela o 10 € zľave v rámci night shopping, neváhala som a zopár výrobkov som si objednala. Vzala som si sprchovací gél a peelingový sprchovací gél v mojej najobľúbenejšej malinovo-mätovej vôni, ďalej tekuté mydlo na ruky s nádhernou olivovou vôňou, dva kondicionéry (jeden pre lesk vlasov a druhý pre farbené vlasy), osvedčené zmatňujúce papieriky a novinku toaletnú vodu My Green Summer. K nákupu som si vybrala ako darček dva gélové lak na nechty v krásnych žiarivých farbách a parádnu cestovnú tašku značky Little Marcel. Balíček mi dorazil za dva dni, takže spokojnosť veľká :). 
Yves Rocher telová kozmetika sprchový gél tekuté mydlo kondicionér na vlasy

Produkty od The Body Shop mi nakúpil manžel v Parndorfe. Ach, aká škoda, že nemám TBS predajňu niekde bližšie alebo aspoň e-shop, ktorý by posielal aj na Slovensko. The Body shop produkty milujem, najmä ich telové maslá, ktoré sú zatiaľ najlepšie aké som doposiaľ vyskúšala. Okrem toho, že pokožku nádherne prevoňajú, i vynikajúco hydratujú, zvláčňujú a vyživujú. Najväčšie mangové je moje, manžel používa banánové a jahodové je zatiaľ uložené do zásoby. Sprchový gél s vôňou ružového grapefruitu som mu dopredu avízovala, že určite chcem, lebo tá vôňa je dokonalá a natoľko autentická, že by som si najradšej z neho i upila. Ďalej mi zobral drahý ešte grapefruitovú šumivku a mydlo z kolekcie Satsuma.
The Body Shop Pink Grapefruit srpchový gél mangové telové maslo banánové maslo

Po dlhšej dobe sa mi nazbieralo zopár výrobkov značky Avon. Penu do kúpeľa Traditional Lemonade s vôňou citrónovej limonády mám už dlhšie a musím povedať, že je skutočne skvelá. Spočiatku som sa obávala, či nebude vôňa príliš chemická, no práveže, naopak, pena vonia krásne citrónovo, vôbec v nej nie je cítiť nič umelé. Pena inak bohato pení a kúpeľ s ňou je veľmi príjemný. Sprchovací gél Senses Citrus Zing vo veľkom 750 ml balení má podobne ako pena, krásnu osviežujúcu citrusovú vôňu a vďaka pumpičke je praktický na domáce použitie. 
Avon pena do kúpeľa Senses Citrus Zing sprchový gél

Produkty, ktoré mám z Avonu už dlhé roky rada sú Footworks krémy na nohy a intímne gély. Aktuálne používam Footworks regeneračný krém na popraskané päty s ureou a AHA kyselinami, ktorý pokožku krásne zjemní a zregeneruje. Počas letného obdobia mám v zásobe vždy nejaký osviežujúci sprej na nohy. Tentokrát ma zaujal sprej s vôňou bazalky a ružového grapefruitu. Sprej má mierne chladivý a dezodoračný účinok. Z Footworks rady som si nedávno kúpila aj novinku, tyčinku proti pľuzgierom, no zatiaľ som ju vyskúšala iba raz a zdá sa mi celkom fajn. Určite netreba od tyčinky čakať nejaké zázraky, no ako prevencia proti prípadným pľuzgierom sa myslím vždy zíde a navyše sa vmestí do každej kabelky. Ako som už pár riadkov vyššie spomínala, Avon Simply Delicate gély na intímnu hygienu si kupujem opakovane, nakoľko mi zatiaľ zo všetkých intímnych gélov najviac vyhovujú. Majú neutrálne ph a sú vhodné i pre citlivú pokožku. Posledným produktom je depilačný krém na pokožku tela, ktorý som si kúpila len zo zvedavosti, no asi ma tá zvedavosť prešla, pretože som ho ešte stále nevyskúšala.
Avon osviežujúci sprej na nohy krém na chodidlá

Z posledných Avon noviniek ma úplne dostala Mark Big & Magical Volume maskara v odtieni Sunset Magenta. Do špirály som išla s tým, že som od nej nečakala žiadny extra farebný a ani objemový efekt, jednoducho som len chcela zmenu a tak som si povedala, že na občasné letné vybláznenie sa s farbami bude fajn. Maskara ma ale napokon poriadne prekvapila. Nerobí síce super objem, no páči sa mi, že riasy nezlepuje a vydrží celý deň (v prípade, že sa nejdete kúpať, pretože nie je vodeodolná). Čo sa týka farebného efektu, tak ten sa mi fakt páči. Magentový odtieň nie je ani príliš a ani málo výrazný, je taký akurát. Trblietok je v maskare pomenej (pokojne by som prijala viac) a viacmenej sa ukážu len na slnku. V ponuke sú aj ďalšie zaujímavé farby, ako napr. fialová, elektrická modrá či klasická čierna s trblietkami.
Na fotografii môžete vidieť ešte Makeup Revolution Focus & Fix bázu pod očné tiene a I Heart Revolution šumivú bombu do kúpeľa v roztomilom tvare donuta. Báza pod očné tiene patrí rozhodne k tým lepším čo som doposiaľ vyskúšala a v porovnaní s cenovo podobnými bázami je podľa mňa bezkonkurenčná.
Avon Mark Sunset Magentka farebná maskara
  
Maybelline Fit me! Matte and Poreless make-up zbožňujem a dovolím si tvrdiť, že to je jeden z najlepších make-upov, ktoré môžete v drogérii zohnať. Vďaka jeho ľahkosti a komfortnosti je na letné obdobie ako stvorený. Dokonca sú už aj v našich drogériach dostupné ďalšie nové odtiene, z čoho mám veľkú radosť :). Okrem Fit me! make-upu mám od Maybelline rada aj Affinitone korektor, ktorý nosím so sebou v kabelke a keďže bol akurát v akcii, vzala som si ho do zásoby.
Maybelline Fit me make-up normálna až mastná pokožka

Nivea mi spravila obrovskú radosť balíčkom produktov Urban Skin Detox, ktoré už postupne testujem a zatiaľ som nadšená a veľmi milo prekvapená. Už sa teším ako vám o produktoch napíšem viac, nakoľko sú vážne nesmierne vydarené.
Nivea Urban Skin Detox

Zásobu produktov na opaľovanie značky Piz Buin mám z e-shopu Elnino, ku ktorým som ešte mala pribalenú aj túto krásnu červenú bavlnenú tašku Kenzo. Piz Buin produktom na opaľovanie už dlhší čas plne dôverujem a dovolím si tvrdiť, že patria k jedným z najlepších produktov na opaľovanie vôbec. O vyobrazených produktoch si už čoskoro budete môcť prečítať samostatnú recenziu.
Piz Buin opaľovacia kozmetika

Posledným prírastkom je Orofluido Original Elixir olej na vlasy, ktorý je pre moje vlasy, predovšetkým končeky nepostrádateľný. Pri jeho pravidelnom používaní sa mi končeky takmer vôbec neštiepia a celkovo sú moje vlasy vitálnejšie a lesklejšie. Keďže je olej pomerne dosť hustý a moje vlasy majú tendeciu k rýchlemu mastneniu, aplikujem olej len do končekov vlasov. Okrem toho, že olej poskytuje vlasom množstvo prospešných účinkov aj veľmi pekne, tak trocha orientálne vonia a ja tú vôňu skrátka zbožňujem.
Orofluido elixír tekuté zlato na vlasy

Ak máte chuť podeliť sa so mnou o vaše najnovšie kozmetické radosti (alebo o tie, ktoré by ste si radi v blízkej budúcnosti kúpili), určite mi dajte dole v komentári vedieť :).

3 komentáre

  1. Parádne nákupy. Z Yves Rocher echopu rada objednávam, vždy mi dajú k nákupu toľko darčekov,

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všetky novinky vyzerajú super :) Najviac mi do oka padli telové krémy!

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.