Moje zoznámenie s vlasovou kozmetikou Kérastase

Produkty značky Kérastase ma vždy veľmi lákali, no cena výrobkov ma napokon od kúpy zakaždým odradila. Ku kúpe ma nakoniec prinútil nepriaznivý stav mojich vlasov, ktoré nedávno začalo trápiť príliš rýchle mastnenie a svrbenie pokožky. A práve vtedy som si povedala, že je načase značku Kérastase konečne trocha preskúmať a zistiť, či sú jej produkty skutočne tak dobré ako sa o nich hovorí. Vybrala som si šampón na mastné korienky z radu Specifique Bain Divalent a starostlivosť pre nepoddajné vlasy Discipline Fluidealiste. 
kérastase vlasová kozmetika

Šampón Kérastase Specifique Bain Divalent je určený pre mastnú vlasovú pokožku a suché, scitlivené dĺžky vlasov. Šampón má odstrániť nečistoty z vlasov a vlasovej pokožky a regulovať produkciu mazových žliaz. Vlasom má dodať ľahkú výživu, efektívne ich ošetriť a zanechať ich hebké a lesklé. Šampón je bez obsahu silikónov.
Kérastase Specifique Divalent šampón na mastnú vlasovú pokožku

Šampón má stredne hustú konzistenciu bielej farby. Penivosť šampónu je veľmi dobrá. Rovnako spokojná som aj s vôňou, ktorá je príjemná, krémovo-svieža. Šampón vlasy i vlasovú pokožku dostatočne očistí a zanechá vlasy svieže, nadýchané, lesklé, hebké, pôsobiace zdravým dojmom. Šampón som začala používať v lete, kedy sa mi vlasy veľmi rýchlo mastnili. Do šampónu som vkladala veľké nádeje, no pocit sviežosti mi žiaľ vydržal len jeden deň. Na druhý deň už začínali byť vlasy pri korienkoch mastné a zplihlé. Po určitej dobe testovania som šampón odložila a vrátila som sa k nemu až teraz. Momentálne už s rýchlym mastnením vlasovej pokožky problém nemám, no ani tak mi šampón nedokáže udržať vlasy v čerstvom a sviežom stave po dobu celých dvoch dní. S reguláciou produkcie mazu teda nemôžem plne súhlasiť. V konečnom výsledku mám zo šampónu dosť zmiešané pocity, nakoľko prvý deň po umytí sú vlasy v skvelom stave, no na druhý deň potrebujú už ihneď zrána refresh. Čo ale musím u šampónu vyzdvihnúť sú jeho hydratačné a upokojujúce účinky, čím sa väčšina šampónov určených pre mastné vlasy pochváliť nemôže.


Ďalším produktom, ktorý som od značky Kérastase testovala je starostlivosť pre nepoddajné vlasy Kérastase Discipline Fluidealiste. Starostlivosť je balzamovej konzistencie a má za úlohu vyhladzovať vlasové vlákna, zabrániť krepovateniu, ochrániť vlasy pred vlhkosťou a dodať im pružnosť a pevnosť.
Kérastase Discipline Fluidealiste starostlivosť pre nepoddajné vlasy

Tento produkt môžem naopak len chváliť. Už pri zmývaní je cítiť ako sú vlasy krásne uhladené. Okrem uhladenia balzam vlasy skrotí, zjemní, dodá im lesk a vitalitu. Vďaka výraznejšej parfumácii balzam vlasy nádherne prevonia, čo mám ja veľmi rada. Discipline Fluidealiste skutočne spĺňa všetko čo sľubuje. Dokáže vlasy ochrániť pred nepriaznivým počasím, vlhkosťou a môžem potvrdiť i ochranu pred krepovatením. Ďalšou vynikajúcou vlastnosťou starostlivosti je jej ľahké zloženie, ktoré vlasy vôbec nezaťažuje a ani im nespôsobuje rýchlejšie mastnenie. Z tohto produktu som jednoducho nadšená a určite by som rada vyskúšala aj ďalšie produkty z radu Discipline Fluidealiste. Mojim hustým vlnitým vlasom totižto máločo ulahodí a aj preto sa vždy teším, keď objavím produkt, ktorý im vyhovuje, prospieva a nezaťažuje ich. 

Máte skúsenosti s vlasovou kozmetikou Kérastase? Ak nie, ktorý Kérastase produkt vás najviac zaujíma?

13 komentárov

  1. Krásne fotografie :) S Kérastase som mala skúsenosť, ale na mňa to bola príliš umelá značka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nemám s těmito produkty žádnou zkušenost. Nejvíce mě zaujal ten pečující balzám. Já na své vlasy používám Milvu a jsem spokojená. Na chvíli jsem ji vystřídala se značkou Vichy a potom jsem se k ní opět vrátila.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já zkoušela jednou šampon ve vzorečku a byla jsem celkem spokojená. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja už nejakú tu dobu používam termoaktívne mlieko a som spokojná. Najviac mi asi vyhovovalo na krepovité a nepoddajné vlasy. Momentálne mám pre oslabené vlasy a je to v poriadku. Čo sa týka šampónu, ten používam od jednej slovenskej kočky, prírodný, pretože som nepočula moc dobré ohlasy na ne.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. túto značku chcem už dlhšie vyskúšať, len sa bojím, že netrafím na prvý krát tú správnu radu :)

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, za váš čas a chuť napísať.